[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Top, dank! Props 2 Michael voor de custom FW! Thanx!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Top, dank!
Props 2 Michael voor de custom FW! Thanx! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kan niet meer bellen
Hallo allemaal,
Probleem bij mij is na een update van quickpwn 2.1 kan ik niet meer bellen. Dus hij herkend mijn simkaart niet meer. Help aub Remco |
|
|||
|
|||
Door de bomen het bos
Hallo beste lezer,
Ik heb naar mijn mening een redelijk eenvoudige vraag maar ik kom er gewoon niet meer uit. Er staat eigenlijk te veel op deze website en ik kan de juiste informatie niet vinden. Huidige situatie: Op dit moment gebruik ik de eerste generatie iPhone met fireware 2.0. De iPhone komt uit de US en heb ik geunlocked en gejailbreaked (het laatste woord is voor een leek als ik niet geheel duidelijk maar dit verder terzijde) met Pwnage Tool 2.0. Wat ik wil: Nu wil ik graag de fireware updaten naar 2.1. Hoe doe ik dat? Voor 2.0 staat er nog een mooie handleiding op deze site maar ik kan werkelijk niks zinnigs vinden over 2.1. Uiteraard wil ik 2.1 dan ook geunlocked en gejailbreaked hebben. Is er iemand die mij verder kan helpen? Alvast heel erg bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...sx-versie.html zet je iphone in recovery en zet er de custom firmware op van michael als je pwnage al gebruikt hebt voor 2.0 kan je nu deze toch ook gebruiken voor 2.1 ,werkwijze is hetzelfde
|
|||
|
|||
Beste Truckdriver,
dank voor je reactie. Echter heb ik hier nog wel wat kanttekeningen. Liever gebruik ik geen software die door een ander is gemaakt. Ofte wel waar is de handleiding zoals die beschreven is voor 2.0. Op deze pagina staat een waarschuwing dat de gebruiksaanwijzing voor 2.0 NIET gebruikt kan worden voor 2.0.1 en 2.1. Deze waarschuwing neem ik dus serieus gezien deze geschreven is door een redactielid van de iPhoneclub. Althans dat neem ik aan. Verder vraag ik mij af of al mijn instellingen, gegevens, programma's etc op de iPhone blijven staan als ik wederom Pwnage Tool 2.1 ga gebruiken. |
|
||||
|
||||
om het zelf te doen kan je best deze handleiding volgen
je kan eerst een backup maken met dit programma,heb het zelf nog niet gebruikt. ik laat mijn iphone altijd als nieuwe herkennen na een update zodat er geen conflicten ontstaan met oudere firmware app. al je gegevens van adresboek en mail wordt kan je zelf door itunes laten terug zetten. je tekstberichten en je instellingen die je via cydia of installer gedaan hebt ben je wel verloren natuurlijk. programma's uit de itunesstore blijf je behouden natuurlijk |
|
|||
|
|||
Kijk hier hebben we wat aan. Dank je!!
Nog even een kort vraagje. Wat wordt bedoeld met "iPhone address"? Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-09-08 om 18:30. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
ik heb dus die quickpwn gebruikt en dat stappen plan gevolgd en dan komt er nu alleen nog maar dat apple logo in het midden van het beeldscherm te staan en als ik nu diskaid wil gaan gebruiken dan vind de computer mijn iphone niet.. wat kan ik doen??
|
|
|||
|
|||
Is dit onderstaande ook gewoon mogelijk als het de 1.12 firmware bevat in eerste instantie?
Dus kan ik via deze manier gewoon van officieele firmware naar CF-firmware? En is dan de Iphone 2G gejailbreaken en geunlockt? zodat je de turbosim niet meer nodig hebt? Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja,is unlockt,gejailbreakt en je kan je turbosim wegdoen
wel je iphone nadien als nieuwe laten herkennen en geen backup van de 1.1.2 opzetten. contacten enz kan je nadien er terug opzetten |
|
||||
|
||||
Waar kan ik de meest recente versie van Winpwn vinden???
|
|
||||
|
||||
Ok, thanks, dan doe ik het op mn Mac
|
|
|||
|
|||
Ik zit helaas nog steeds met het probleem dat mijn itunes geen reservekopie kan maken van mijn iphone. krijg de melding dat deze losgekoppeld is. terwijl dit niet zo is.
Draai op os x |
|
||||
|
||||
is er nog een andere mirror voor de custom firmware??
die op rapidshare.de is niet helemaal goed gegaan. Nu moet ik telkens 2,5 uur wachten.. |
|
||||
|
||||
heb je hem al 1 keer binnengehaald?
dan staat je ipsw bestand in je prullemand als dat je probleem kan zijn |
|
||||
|
||||
nee, het probleem is dat mijn Pwnage tool aangeeft: "wrong bundle selected"
ik heb het idee dat er iets fout is gegaan met het downloaden...? |
|
||||
|
||||
Maar als je de custom hebt downgeload waarom dan nog een keer door de pwnage tool gooien?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan je meteen mee restoren als je de 2.0 ook al een gepwnde versie hebt gebruikt. Zet dan je iPhone in recovery mode en herstellen maar. Vergeet niet voordat je op herstel drukt eerst de altknop in te drukken zodat je de custom kan selecteren.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|