[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Het leek allemaal goed te gaan , maar nu merk ik dat de iphone niet meer gezien word door itunes, op me lap top smiddags ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het leek allemaal goed te gaan , maar nu merk ik dat de iphone niet meer gezien word door itunes, op me lap top smiddags wel maar thuis heb ik 1 keer de melding gehad dat ie niet zichtbaar was doordat er een pincode opstond, die heb ik ingevoerd help niet, helemaal eraf gehaald hielp ook niet, geen idee waarom die nu niets meer wil doen.De tel opzich lijkt wel gewoon goed te werken, en herstarten van beide apparaten haalde ook niet uit.
Iemand een idee ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan niet herstellen
Hallo,
Ik heb getracht te herstellen met iTunes met de file iPhone1_1_2.1_5F136_Custom_Restore.ipsw. (de 1e link bovenaan deze pagina). Echter ik krijg een foutmelding 6 van iTunes terug. Wat kan ik nu doen? Ik weet het niet meer. Ik heb een iPhone 2G en kwam van firmware 2.0.2. Mvg Roberto |
|
||||
|
||||
Just for the record. Zaterdag meteen mijn 1st gen. iPhone gepwnd met een eigen gemaakte ipsw file. Vanuit recovery gerestored, zonder problemen gestart en als nieuwe iphone opgezet. Gesynced en meteen BossPreffs en OpenSSH erop gezet. Ook dat draait zonder problemen. Kan gewoon weer "in m'n iphone ssh-en". Kan bevestigen dat alles weer bijna aanvoelt als bij 1.1.4. Hij is een stuk sneller met reageren en back-ups zijn op dit moment in een flits gebeurd. Alle apps draaien (gratis, betaald en "on-officiele" [bij mij heet dat "try before you buy"] ). Ook de apps zelf lijken sneller op te starten en soepeler te draaien, maar dat kan inbeelding zijn. Helemaal goed. Vlekkeloos over naar 2.1, zo zien we het graag.
|
|||
|
|||
Mensen,
ik ben ff helemaal de weg kwijt... Pwnage Tool vraagt om Bootloader v3.9 ("No Bootloader v3.9 file found!...") en ik heb geen idee wat ik er mee moet...? Kan iemand me weer ff op weg helpen? |
|
|||
|
|||
je moet pwnage tool in je application zetten en niet gewoon openen, want als je hem gewoon opent zonder in application neer te zetten ziet hij of vind hij de bootloader 3.9 niet.
|
|
|||
|
|||
Hmm, hij vraagt er nog steeds om, maar nu om Bootloader v4.6. Ondertussen is mijn telefoon weer gelocked :S en zegt iTunes dat hij niet kan syncen omdat de simkaart niet ondersteund wordt....
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik dus ook! hoe krijg ik de simlock erweer vaaf?? of is de enige optie terug te gaan naar 2.0??
zoja weet ieman dhoe ik dat voor elkaar krijg?? |
|
|||
|
|||
wat je kan doen is gewoon de firmware van micheal te downlaoden en die te herstellen.
daar start automatisch bootneuter op en die zou de simlock gelijk afhalen. probeer dat maar eerst |
|
|||
|
|||
oke, ga het straks proberen....MAAR hoe gebruik ik die?? als ik hem egwoon aanklik opent ie itunes! sorry, voel me echt een beginneling! met Quikpwn of met een ander programma??
werk op een mac |
|
|||
|
|||
als je naar deze topic ga, wordt er beschreven hoe je moet updaten.
https://forum.iculture.nl/f14/i...w-1st-gen.html |
|
|||
|
|||
oke voor de duidelijkheid werk nu met 2.1 die gelocked is! hoop dat het gaat werken!!
|
|
|||
|
|||
Ik zit inmiddels ook op 2.1.. verliep allemaal redelijk soepeltjes, zeker als ik het vergelijk met de vorige keer! Enige probleempje waar ik even op stuitte is dat de backup niet terug gezet kan worden! Dan krijg ik elke keer het apple scherm en doet hij verder niks meer!
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik die vinden? Ik heb inderdaad na die oude te installeren mn iphone met moeite in recovery moeten zetten om te kunnen restoren! (liep vast bij booten op apple logo)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Astumblief... Cheers... Wally©... |
|
||||
|
||||
maak er dan zelf een custom firmware aan met pwnage!
op 5 min gebeurt
|
||||
|
||||
Citaat:
Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem! Voor de 2G iPhone (jailbreak-Unlock-Activate) 500 Mb root partitie... Zelf niet geprobeerd...so use with caution !!! Have fun... Cheers... Wally©... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Spoken wisely....
And beggers can't be choosers !!!! Cheers... Wally©... |
|
|||
|
|||
Nou heb ik op mijn Aaiiphone 2.0.2 en wil ik heel graag naar 2.1
Probleem is dat ik nu allemaal sources erin heb staan die wil ik niet kwijt raken. Nu weet ik dat via het herstellen via iTunes de appstore programma's terug komen. Maar is er ook een moglijkheid dat na de upgrade naar 2.1 ook al mijn sources en programma's terug komen? Moet je ook perse iTunes 8 hebben voor de upgrade naar 2.1? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|