[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door remixed Het lijkt mij ook dat je de unlock dan kwijt raakt bij normale upgrade via itunes. Dus dan is hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nee je wordt niet gelocked omdat de baseband van de 2.1 dezelfde is als die van de 2.0, 2.0.1 en 2.0.2. Alleen iedereen met 114 en lager wordt gelocked.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal
Klein vraagje? Ik wil graag weten met welke instellingen die custom firmware van Michael is opgebouwd? Hiermee bedoel ik als je pwnage tool opstart en met expert mode aan de gang gaat, krijg je een aantal instellingen voor je bijv: bootneuter,installer, cydia etc alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Cheers... Wally©... |
|
|||
|
|||
Waarom is er eigenlijk een 1gb partitie? Ik dacht dat apps van cydia automatisch op de andere media partitie werden geinstalled.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarom dacht ik dat je weer gelockt zou worden... P.S. Ik heb me iphone ff geupdate naar 2.1 met jou costum firmware en werkt perfect!! EDIT: Kan ik "Herstel vanaf de reservekopie van: Mijn iphone" in itunes doen? Dan hoef ik niet weer alle apps te selecteren.. of geeft die optie problemen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ook de appstore applicatie zijn hierdoor verplaatst en heb je meer ruimte om apps erop te zetten. Apple heeft dat nogal beperkt. Laatst gewijzigd door Michael; 13-09-08 om 19:15. |
|
|||
|
|||
Michael , ge zyt echt heel hartelijk bedankt .
Custom werkt perfect hier Mercikes maatje |
|
|||
|
|||
Michael, kan ik in itunes me oude reservekopie herstellen? Itunes vraagt namelijk het volgende: "Herstel vanaf de reservekopie van: Mijn iphone" Of "Configureer als een nieuwe iphone -> Ga door...
Het is makkelijker als ik gewoon die reservekopie terug kan zetten (dan heb ik de apps weer georganiseerd en de muziek goed...) maar is dat veilig? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gaat dit ten koste van de ruimte om music/films op te zetten? Ik heb maar een 8gb
|
|||
|
|||
mag ik vragen welke andere custom firmwares er nog meer komen? bvd
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Michael kun je er ook eentje maken met gewoon 500GB ? ik vind 1gb echt teveel.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
van 1.14 naar 2.1 met Michael custom firmware
Kan iemand mij vertellen of het met de firmware van Michael mogelijk is om te upgraden naar 2.1?
Of moet ik het eerst met de "oude" updaten naar 2.0? Dat wordt lastig want mijn itunes is al 8.0 op een mac wel te verstaan Wie helpt me op gang? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 1Gen iPhone 2.0.2 die ik reeds heb geünlocked en gejailbreaked met behulp van Pwnage Tool.
Kan ik nu gewoon Michael's firmware downloaden en dan via restore in iTunes 8 die op mijn iPhone zetten? Of heb ik Pwnage Tool nog nodig? En wat is juist het verschil tussen de 1GB en 500MB-versie? Hoe kan ik trouwens een back-up maken van cydia en installer-apps die geinstalleerd zijn. En de volgorde van mijn iconen blijft die dezelfde? Bedankt! Laatst gewijzigd door debilio; 13-09-08 om 19:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij is ook alles perfect gegaan met Michael's custom firmware. Ik had eerst 1.1.4 met een fakeblank baseband. Tijdens het restore process kwam bootneuter idd te voorschijn en deed dingen die blijkbaar goed voor de iphone is, want mijn iphone werkt gewoon als voorheen.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|