[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Via instellingen dan naar mail, contacten, agenda onderaan staat inport. grzz en suc6...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via instellingen dan naar mail, contacten, agenda onderaan staat inport.
grzz en suc6 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Voor geinteresseerden, er bestaat een aangepaste versie van "MobileInstallation" voor 2.1. (Eerdere versies werken namelijk niet op 2.1).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zie bericht van Michael en Supper Phone, is heel duidelijk. En pas je profiel even aan.
|
|
||||
|
||||
Ja ik twijfel ook maar volgens mij zijn profiel niet aangepast.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Hey Pevi, waar dan??? Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
help iphone is gebricked!!!
Beste Iphoneclub leden,
Ik heb net mijn iphone geupdate van 2.01 naar 2.1 met michaels custom ispw. Heb hem netjes in recovery mode gezet en geupdate. Helaas krijg ik nu mijn iphone niet meer aan de gang, althans Itunes(8) meld mij alleen dat de simkaart niet herkend wordt. Hij is nu (denk ik) ge-bricked. Ik ben bepaald geen kenner en ik dacht dat het wel kon maar ben nu echt ten einde raad. Ik heb geprobeerd met de pwnage tool (2.1) een nieuwe ispw te maken op basis van de custom van michael en op basis van een 2.01 custom. Tot nog toe geen resultaat... Kan iemand me alsjeblieft helpen??? hieronder nog even de meldingen die ik krijg na het restoren: the iphone "iphone" cannot be used with itunes because the information required for activation could not be optained from the iphone Check that the SIM card is inserted and that is is not PIN - locked. vervolgens unlock ik de tel. koppel de tel los en en weer aan en dan lomt deze melding in itunes: The sim card inserted in this iphone does not appear to be supported. Only simcard from a supported carrier may be used to activate iPhone. Please insert the sim card that came with your iphone or visit a supported carrier's store to receive a replacement SIM card. ps kan nog wel gebeld worden merk ik. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
alleen emergency call..
superbedankt dat je replyed!! |
|
||||
|
||||
Ok dit kan je doen Restore met de orginele 2.0.2 van Apple. Dat kan door je iPhone in restore te zetten en dan herstellen met 2.0.2 Die vind je door de altknop ingedrukt te houden en dan zoek je firmware 2.0.2 als je die niet hebt op je mac hij staat in de wiki van het forum. Als je bent hertseld gebruik dan quickpwn om je iPhone te activeren etc. Als dat is gebeurt je iPhone weer in restore zetten dan weer herstellen met de custom 2.1. Weer de altknop indrukken en dan herstellen. Dan moet het lukken.
|
|
|||
|
|||
super super thnx! ga het nu gelijk proberen!!
|
|
|||
|
|||
Herken wat jij nu hebt heb het zelfde gehad. Heb het toen om mijn mac gedaan. De melding bij was op een windhoos. Maar eerst gedaan op een mac en dat ging niet goed dus daarna op een windhoos kreeg toen de zelfde problemen als jij hebt. Daarna via Pwnage Tool en QuickPwn voor iPhone firmware 2.1 (Mac only) > Nieuws > iPhoneclub.nl op mijn Imacje dat ging toen goed en werkt nu weer.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg bij het uitvoeren van een herstel in recovery mode error 1600 met de fw van michael. wat kan ik nu het beste doen?
gr |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mn excuses, bedoelde Dfu
|
|
|||
|
|||
hoe installeer ik de fw van michael? ik zie geen ispw bestand maar een hoop mappen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wanneer je met sfari download dan in de instellingen uitvinken dat bestanden moeten uitgepaket worden. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|