[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha! maar euhh nu mag ik hem voorlopig niet meer downloaden heb je een andere link?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ha! maar euhh nu mag ik hem voorlopig niet meer downloaden heb je een andere link?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey Arvin hier,
Mijn vraag (aan micheal) was wat Micheal's Custom Firmware inhield, naast de 1GB partitie en de Apple logo's, want ik heb hier een zware dilemma of ik nou Micheal's CF zal gaan gebruiken of er zelf 1 zal gaan maken met PwnageTool. Thx |
|
|||
|
|||
hoi michael... ik heb hem terug gezet naar 2.02.. itunes 8 wil hem nog steeds niet herkennen en quickpwn meld me: the firmware installed on your iphone is not supported by QuickPwn... etc
ideeen??? |
|
||||
|
||||
Zelf een maken duurt minder lang , dan dat je deze download. En en je kan kiezen wat je er in plaatst.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Yeah I know..
Daarom wou ik eigenlijk ook zelf 1 maken. Maar als die CF van Micheal beter is wou ik die doen. Alleen mijn vraag was dus of er meer is dan de Apple Logos, Cydia en Installer en 1GB partitie.. Dank |
|
||||
|
||||
Niets meer dan dat De custom maak ik voor de windows gebruikers die nog geen tool voor 2.1 hebben.
|
|
|||
|
|||
Oh okey.. logisch:$
Thx mate! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit probleem heb ik inmiddels ook. heb jij 'm alweer voor elkaar gekregen? |
|
|||
|
|||
bl-39 3n bl-46 bestanden worden niet geaccepteerd
Ik heb geprobeerd om m'n iphone naar 2.1 over te zetten vanaf 2.0 maar het lukt niet. de pwnage tool accepteerd mijn bl bestanden niet... wat moet ik doen, ik heb overal al geprobeerd om andere bl bestanden te downloaden maar dat helpt allemaal niks...
|
|
||||
|
||||
Ik wordt er gek van, eerst had ik een error 6 in restore, nu ben ik eindelijk in DFU en krijg ik een error 1600 waar ik niet uit kom!
Tips? (En ja, ik heb de hele thread al doorgelopen en ben er niet uitgekomen)
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoi michael, helaas hetzelfde resultaat... nogsteeds dezelfde meldingen. Wel had ik op firmware 2.02 weer springboard maar itunes 8 blijft de telefoon niet accepteren..heb jij nog ideeen???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
DFU of Restore, maakt allemaal niet uit. Vreemde is dat ik mijn pwnde 2.02b normaal in iTunes had geupdate zonder problemen. Dus ik dacht laat ik die van Michael erop gooien voor Cydia en Installer. Echter kan ik wel bellen en gebeld worden, maar zit nog wel in emergency call scherm. edit1 ben nu zoals in post 111 de 2.02 er weer aan het opzetten. Daarna volgt quickwpn. edit2 Original quickpwn is nu aan de gang edit3 quickpwn succesvol, nu loopt de custom FW edit4 custom FW van Michael succesvol, sync loopt nu weer Thanks Michael! Laatst gewijzigd door xb9; 14-09-08 om 00:21. |
|
||||
|
||||
je iPhone weer in recovery zetten en dan herstellen met 2.1 custom
|
|
|||
|
|||
ik heb 2 vraagjes
ik snap niet goed wat die 1GB partitie eigelijk betekent op een iphone. is dat de grootte van het werkgeheugen ofzo ? en wat is het verschil tussen pwnage tool en quickpwn ? |
|
|||
|
|||
gelukt!
Beste michael!
Ik wilde je even bedanken voor je hulp!!! HEt (lijkt) te zijn gelukt. iPhone is nu aan het syncen en itunes vind het allemaal weer prima... krijg alleen nog de melding dat itunes iets moet checken als ik hem aansluit.. als ik dan op cancel druk werkt alles gewoon.. nogmaals THNX!!!! ps heb hem ge quickpwned na je instructies en dat verhielp alle problemen! |
|
||||
|
||||
@Michael,
Weer eens bedankt voor de custom, werkt superb! Geen problemen gehad om van 2.01 naar 2.1 te gaan, waar het meeste tijd in is gaan zitten is het installeren geweest van iTunes 8! C U 4 the next custom |
|
|||
|
|||
1.1.1 IPSF updaten naar 2.1
Hoi, ik durf het bijna niet te zeggen hier maar ik draai dus nog versie 1.1.1. Op zich werkt de iPhone prima maar het is wel leuk om ook de nieuwste functies te kunnen gaan gebruiken. Ik heb 'm ooit gekraakt met iPhoneSimFree (tsja, wist ik veel) en vroeg me af wat er nodig is om de stap naar 2.1 te maken. Ik draai 10.4.11 op een Macbook, nog geen Leopard.
Thanks bij voorbaat! |
|
|||
|
|||
@Pevi
Kun je vertellen waar? Iig goed te weten dat ie er is, dan ga ik ook naar 2.1 nu. (edit) ik heb 'm al geloof ik. Laatst gewijzigd door rocksnor; 14-09-08 om 00:21. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|