[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Bij mijn werkt alles prima!!dank zij de 2.1van Mikael allen bitte sms niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoi,
Bij mijn werkt alles prima!!dank zij de 2.1van Mikael allen bitte sms niet |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
naja na een beetje ***** met de iphone en ff met winpwn gedaan en mijn iphone staat weer op 2.01, maar vanavond ga ik nog een keer proberen om micheals custom firmware op mijn iphone te zetten.
|
|
||||
|
||||
Ik heb last van een foutmelding met synchroniseren van mail, de iphone zou de synchronisatie steeds afbreken, iemand dit probleem ook gehad en opgelost ?
Laatst gewijzigd door Data; 14-09-08 om 20:11. |
|
|||
|
|||
net weer geprobeert om een update naar 2.1
het lukt me alweer niet. Ik heb micheal custom firmware gedownload. daarna heb ik dus mijn iphone uitgezet, daarna gewoon aangesloten aan de computer met home knop ingedrukt gehouden. kreeg daarna een melding dat hij eerst herstelt moet worden. dat gewoon option/alt gedrukt + restore. daar heb ik micheal custom firmware geopend. hij deed alles normaal tot dat hij opnieuw gestart moet worden. daar bleef mijn Iphone zwart en itunes kreeg toen een melding van dat de IPOD herstelt moet worden. wie weet hoe ik naar 2.1 kan updaten? ga hem nu weer herestellen naar 2.01 |
|
|||
|
|||
Bootneuter is nog niet in staat 2.1 simlock vrij te maken toch?? kwestie van even wachten of moet ik teruggaan naar 2.0??
Laatst gewijzigd door Kin'sum; 14-09-08 om 21:20. Reden: verduidelijking |
|
|||
|
|||
Hier toch maar vanaf 1.1.3 de update uitgevoerd via pwnage 2.1 en de firmware van Michael, geen problemen, werkt als een zonnetje!!!
|
|
||||
|
||||
Heb gisteravond Michael zijn custom 1gb er op gezet , en tot op heden een zeer stabiele iphone
Alles werkt tot nu toe supper !!!!!!!!!! Sinds firmware 1.1.4 weer eens een lekker lopend iphone,tje. Hoop dat dit voorlopig zo blijft . Ben benieuwd of er meer mensen er zo over denken ?
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je in het kort zeggen welke stappen je hebt genomen? Gewoon een restore met de CFW van Michael (dan snap ik 'via pwnage 2.1' niet)? Thanks! |
|
|||
|
|||
Allereerst bedankt aan Michael voor de custom fw. Heb mijn iphone wel 2 maal moeten herinstalleren, na de eerste keer werkte geen een van mijn apps nog na het installeren via cydia van call me. Dan maar de fw met 1 gb gebruikt en nu draait hij momenteel zeer stabiel. Dan maar verder zonder call me.
|
|
|||
|
|||
pwnage gestart, en via basic mode een firmware laten maken, gedaan omdat pwnage je helpt om in DFU mode te komen, heb ik nog nooit gedaan namelijk. Daarna een restore via iTunes 8 met de custom firmware, draait super!
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt ook iphonebrowser niet meer, zou dit te maken hebben met de nieuwe fw of betreft het hier eerder een probleem met mijn pc?
|
|
|||
|
|||
Thanks Japie. Duidelijk verhaal... Maar als ik hem in DFU zet zou ik dus ook meteen die CFW kunnen restoren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij: -DFU -iTunes 8 opgestart iTunes zegt iPhone gevonden in restore modus of iets dergelijks -Alt+restore -Custom FW kiezen -5 minuten wachten tot flash klaar is -Daarna start bootneuter op, die doet er ook nog eens een minuut of 5 over -Gaan met die banaan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel succes
|
||||
|
||||
Ik ben nu een custom firmware aan het bakken met een aantal apps erin, zoals Cycorder, OpenSSH, Winterboard en een zooi thema's, 500mb partitie. Op aanvraag zal ik hem wel gaan uploaden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
suc6 |
|
|||
|
|||
hallo allemaal ik heb hier een totaal nieuwe iphone staan nog nooit gebruikt. Kan ik dan ook gewoon unlocken en jailbraken met Micheal's methode? Of moet ik eerst nog andere stappen volgen.
|
|
|||
|
|||
Custom Firmware 2.1
Hallo,
Kan ik de Custom Firmware ook installeren via een Itunes 8 met windows Vista? Of is dit echter alleen met een Mac? Heeft iemand ervaringen, laat zeker iets weten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga morgen het maar weer proberen. wil wel naar 2.1, want er zijn toch veel verbeter punten dan de firmware van 2.01 |
|
|||
|
|||
hmm upgraden goed gegaan, gewoon met een eigen gemaakte ipsw.
wat alleen een beetje *** is, is dat mijn apps uit de app store het neit meer doen. als ik ze opstart crashen ze er gelijk weer uit :S heel raar. iemand die het zelfde heeft? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|