[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag is als ik van 2.0.2 naar 2.1 wil moet ik dan per se iTunes 8 installeren? Hoe kan ik zorgen dat ik na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn vraag is als ik van 2.0.2 naar 2.1 wil moet ik dan per se iTunes 8 installeren? Hoe kan ik zorgen dat ik na de upgrade mijn sources van cydia en installer op mijn iPhone terug keren?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ja,je hebt nieuwe itunes nodig.
en hier is een programma om nadien je app van cydia terug te zetten
|
|||
|
|||
Citaat:
dit was het enige dat werkte! |
|
|||
|
|||
Dag mensen,
Ik draai nu 2.0.1 en wil graag naar 2.1 . Nu heb ik al eerder de customs van Michael gebruikt (mijn dank is groot), maar de laatste gaat niet helemaal goed. In iTunes 8 krijg ik onder osx de fout 1403 als de ipod in de 'itunes+stekker' mode staat. Weet iemand wat ik fout doe?! Thnks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone herkent SIM niet meer
Wat te doen ?
Ik had een nieuwe custom 2.1 gemaakt maar helaas heeft iTunes 8 de originele update ingelezen Nu zegt de iPhone dat de SIMkaart niet de juiste is, ik kan alleen 112 bellen Wat te doen ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey wie zou mij het verlossende antwoord kunnen/ willen geven voor mij. Heb een IPhone 3G (gelukkig ook nog een 1e gen) die ik niet meer goed krijg. Ik mis mijn logo van Tmob en de instellingen voor de telefoon staan ook niet in het menu. Heb hem geprobeerd terug te zetten naar 2.0.2 en toen weer overnieuw naar 2.1. Het helpt niet krijg het niet meer goed. Heb nu zoveel geprobeerd en denk ik wel voor 1.5 gib aan bestanden er op staan (Imac). Tot nog toe ben ik er twee dagen mee bezig. Ik hoop dat er iemand mij hier mee zou willen helpen. Heb op dit forum al erg veel geleerd maar hier kom ik nog niet uit. Ook heb ik de custom (wat voor eedere dingen wel lukte dus Michael bedankt hier voor) van Michael geprobeerd. Denk dat er nu zo veel op staat dat ik er zelf niet meer uit kom. Daarom wil ik eigenlijk alles in de prullebak gooien en overnieuw beginnen. voordat ik dit doe dan eerst maar even deze plaatsen op het forum.
Grzzz en alvast bedankt |
|
|||
|
|||
micheal waar vindt ik de quickpwn 1.1 ? gezocht maar niet gevonden ..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Oke sashimi ik ga het nu nog ff proberen zal wel weer een latertje worden denk ik. Jij bedankt in ieder geval.
Grzzz |
|
|||
|
|||
Micheal ! Dank
|
|
|||
|
|||
Hey Sashimi, heb gedaan wat je gezegd had en dat is wel gelukt nu alleen nu krijg ik een melding in ITunes dat er update is voor de aanbiederinstellingen op mijn IPhone. Of ik deze wil installeren. Heb dat nog niet gedaan. Moet ik dat wel/ niet doen? Krijg ik met de custom firm van Micheal installer en syndia er weer op? Hoor het graag nog even van iemand.
Alvast bedankt grzzz Laatst gewijzigd door Supper Phone; 16-09-08 om 01:31. Reden: Tekst stukje aan gepast |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor de puristen geldt dan natuurlijk nog dat je (Supper Phone) in het verkeerde topic zit met je 3G phone... De juiste link is
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post189425 Nevermind. Glad to help. Zelfs midden in de nacht. |
|
|||
|
|||
Oke Sashimi, wil je bij deze in ieder geval bedanken voor de gedane moeite en waardeer dat je vanuit een donker A'dam er nog moeite voor doet Had niet in de gaten dat ik op het verkeerde forum zat zal er proberen op te letten. Zelf begrijp ik ook niet veel van TMobile en zeker nu ze ook de mogelijkheid hebben gesloten voor het sturen van een e-mail. Had er zelf ook een reactie gestuurd, kan het wel vergeten. Heb zelf ook hier geen dekking met mijn 3g.
Voor straks truste en grzzz vanuit vlak bij Nijmegmen |
|
||||
|
||||
Weltrusten. (Oh wat is die maan toch mooi 's nachts...)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|