[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) je bedoelen toch 500 mb... ik zie elke keer 500 gb...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
je bedoelen toch 500 mb... ik zie elke keer 500 gb
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja inderdaad xD 500GB, wtf!?
500mb is voor mij ook ruim voldoende! - Helaas alleen nog voor Mac |
|
|||
|
|||
Een vraagje voor Michael...
Kun je gewoon jouw costum file gebruiken als je een upgrade naar 2.1 gedaan hebt op de normale itunes manier?? |
|
||||
|
||||
perfect werkende 2.1 nu
- iPhone gebackupped met iTunes - Restore mode aangezet - shift-herstel de custom firmware van michael - backup terugzetten - Voilà, van 2.0.2 naar 2.1 Thanks! |
|
|||
|
|||
ik heb naast m'n gekochte apps ook enkele uit een "russische appstore" verkregen ipa's staan. Zijn die op 2.1 ook weer gewoon te installeren? Iemand daar al ervaring mee?
|
|
||||
|
||||
Dan is het het beste om het te doen in dfu
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Olla!
alarm hiero! heb net via Itunes de custom firmware er in geknald...de Iphone is in beeld, deed het ook tot dat ik hem ging synchroniseren, het ding bleef maar trillen in frequenties van 2 met zwart apple eeld met het molentje er onder...dan gaat hij uit, start weer op en nu is'ie weer aan het synchroniseren...molentje draait weer, zwart beeld en apple logo ... iemand? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
de vorige 2.02
|
|
|||
|
|||
heb hem nu uit gedaan, on/off + home 10sec.
nu zwart scherm apple logo en het molentje... |
|
|||
|
|||
net custom 2.1 erop gezet en het werkt prima..
|
|
|||
|
|||
mijne is gechrashed.. kreeg foutmelding 6.. daarna in DFU gezet en nu heeft em hersteld na 2.1 ma krijg enkel emergency call..
en krijg em nu niemeer in recovery ofzo om de custom derop te zette.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is nu het verschil tussen de 1GB en 500MB-versie (als die er überhaupt is). Is dit de plaats die gereseveerd wordt voor je apps? Laatst gewijzigd door debilio; 13-09-08 om 20:16. |
|
|||
|
|||
Is de custom firmware voor de 3g al ergens klaar?
|
|
|||
|
|||
Ik probeer nu ook te restoren maar krijg een 1600 fout. Ik probeer te upgraden vanuit 2.0.1
Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
- HET IS GELUKT! het is nu aan het herstellen/syncen vanaf reserve kopie. Thanks Mr. Micheal
- Maar eigenlijk vind ik die versie met 500MB wel wat interessanter is die al gefixt? Thanks |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Michael bedankt voor de snelle custom, zit nu op 2.1 en ben er nu van alles op aan het zetten. Hij is nu niet gpwned, moet ik dit nu nog doen, en met welke versie van winpwn?
Nogmaals dank. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
wat ik dus ook al in het andere topic riep:
standaard is de partitie van de iphone / ipod 500 mb Dit wordt gebruikt voor alle systeembestanden van apple. Alle andere zaken zoals muziek, foto's, films e.d. staan op de "andere" partitie. Dus 1GB partitie voor het systeem is met een 8GB model dus nog maar 7GB voor je eigen bestanden. Terwijl in mijn ervaring 500 MB echt wel genoeg is. Zeker omdat quickpwn en pwnage tool zowiezo de applications verplaatst naar de media partitie. Hierdoor blijft er minimaal 50-70 mb over op de systeem partitie. Dit wordt alleen nog maar gebruikt door Cydia in speciale gevallen en zal nooit vol komen tegenwoordig.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|