[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) GUIDE VOOR 1st GEN IPHONE - itunes 8 geïnstalleerd - micheal's ipsw file gedownload - iPhone gebackupped met iTunes (reservekopie) - shift-herstel de custom firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
GUIDE VOOR 1st GEN IPHONE
- itunes 8 geïnstalleerd - micheal's ipsw file gedownload - iPhone gebackupped met iTunes (reservekopie) - shift-herstel de custom firmware van michael - (itunes zet iphone zelf in de goede modus) - backup terugzetten - Snel en goed van 2.0.2 naar 2.1 THX MICHAEL (zelf gedaan op Vista 64bit Ultimate met alreeds geunlockte iphone (bootneuter) versie 2.0.2) Laatst gewijzigd door Astro; 13-09-08 om 20:29. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Okee, herstellen in DFU, maarre...... ik las op het forum dat sommige dan een foutmelding krijgen. Terwijl ze dit dan niet krijgen bij een herstel met Recorery.... Moet ik me daar zorgen om maken????
Bedankt voor je hulp........ Martin |
|
|||
|
|||
had FW2.01 met gekochte en ook 'russische apps' en installer/cydia apps
vanuit DFU modus 1600 fout normale modus via itunes 8 met custom firmware geladen. Schone reboot, maar na de back-up terug gezet te hebben hier ook trillende iPhone,na herhaaldelijk starten geen verbetering. Zou het te maken kunnen hebben met een backup van een gemodificeerde iPhone,zoals custom logo's/5 icon dock en winterboard?? |
|
|||
|
|||
Astro:
Werkt dit ook precies als je (geunlocked) op 2.0 zit? Laatst gewijzigd door cwijffels; 13-09-08 om 20:37. |
|
|||
|
|||
Hoe staat het met de 500MB custom FW? Ik wacht liever op WinPwn dan dat ik 1/8 i.p.v. 1/16 deel van mijn vrije ruimte opoffer aan applicaties. Sowieso nog nooit last gehad van een te volle systeempartitie.
|
|
|||
|
|||
Enig idee hoe ik de simlock van mijn 2.1 af kan krijgen? of zal ik dan nog even geduld moeten hebben?? (heb er ook niet zoveel verstand van)
|
|
||||
|
||||
Net ff geupdate.
Windows vista ultimate 64 bit met iTunes 8. iphone is geupdate via recovery, alles ging goed. Nu wordt een backup teruggezet edit: K**, backup kan niet teruggezet worden Laatst gewijzigd door cypher21; 13-09-08 om 20:44. |
|
||||
|
||||
Profiel aangepast
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nieuw topic geopend ivm met deze manier van update (fw van michael). Laat ons daar focussen op deze manier... |
|
|||
|
|||
Rlxd, ben net van 2.0 naar 2.1 gegaan d.m.v. recovery mode en michael's custom firmware
|
|
|||
|
|||
Kan ik via deze Pwnagetool van 1.1.4 naar de nieuwe 2.1?
Of moet ik met een tussen stap werken? + is m'n iPhone dan geunlockt en gejailbreakt? |
|
|||
|
|||
Heeft iemand de custom firmware op een andere locatie dan rapidshare?
Als ik die versie download wordt de ipsw een map (met daarin een paar dmg's en de map flash), die uiteraard niet ge-restored kan worden. Inmiddels ben ik ook al door mijn free downloads heen :/ |
|
||||
|
||||
In de eerste post staat nu ook een custom met 500mb partitie verder dezelfde specs als die met de 1GB partitie
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Krijg alleen nog ma een appeltje op mijn scherm..
heb geprobeerd om trg te gaan na 2.02.. nu doet em dus helemaal nix meer.. ben ten einde raad.. hoop da iemand snel antwoord????? |
|
|||
|
|||
@rbrt file even in prullenmand zetten .zip verwijderen en terugzetten op je bureaublad.. klaar (komt door safari)
|
|
||||
|
||||
@michael
Heb je al voordelen ontdekt in 2.1, minder lag en sneller opstarten van instellingen, contacten enzo? |
|
|||
|
|||
Michael, heel erg bedankt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder scroll je makkelijker door je contacten en werkt het keyboard niet zo vertragend als in 2.0.1 2.0.2. Verder kan je met genieus playlisten maken op je iPhone |
|
||||
|
||||
SSH werkt niet meer op 2.1 ofzo ? Kan het wel installeren en aanschakeln via bossprefs maar kan niet inloggen via winscp, iemand dezelfde ervaringen. Of heb je nog steeds BSD Subsysteem nodig ?
|
|
|||
|
|||
oke dus ik heb net versie 1000mb erop... en nu ga ik die versie 500mb zetten... dus herstellen drukken niet upgraden... daar gaan we weer hahaha
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|