[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het installeren van de ******* ipa's start Iphone niet meer op. Bij mij tenminste. Ben nu weer terug naar Itunes 7.7 en 2.01 om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na het installeren van de ******* ipa's start Iphone niet meer op.
Bij mij tenminste. Ben nu weer terug naar Itunes 7.7 en 2.01 om daarna weer naar 2.1 te gaan. Geen ****** ipa's meer voor mij |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat jammer is op dit forum dat er nooit gelijk een duidelijke "how to" uitkomt bij een nieuwe firmware waardoor er waarschijnlijk een hoop problemen en vragen onnodig gesteld worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nou, een flink aantal van deze 'problemen' zijn vaker aan bod gekomen voor zover ik kan zien. Bij het Pwnage tool 2.0 verzameltopic staan veel van deze meldingen en oplossingen.
Ikzelf heb trouwens vanavond mijn US 8GB 2.0.2 (QuickPwned) geupdate naar 2.1 door zelf een Custom FW te maken met een root-partitiegrootte van 1GB. Dit alles verliep vlekkeloos. Ik had WEL ervoor gekozen om de 'expert' -mode te kiezen (zodat ik de logos kon uitvinken). Daarnaast heb ik aangegeven dat mijn iPhone NIET gepwned was (uit zekerheid) waardoor ie in DFU gezet moest worden. Updaten daarna via iTunes 8 en de custom FW van mijzelf ging dus probleemloos. |
|
||||
|
||||
@ micheal
Ik heb de link hiervandaan ... punt 13!!!!! https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-versie.html
|
|||
|
|||
Citaat:
Pevi bedankt, ik heb de link daar ook gevonden. En sorrie voor eventueel gedoe wat is ontstaan door mijn verzoek. |
|
|||
|
|||
Grote problemen hier. Na de customware van Michael kreeg ik fout 6 in iTunes.
Na een herstel kreeg ik fout 9 en nu weer fout 2. HELP!!! Wat moet ik doen om hieruit te geraken? |
|
|||
|
|||
Ik ben ook weer genaaid. Heb net zoals sommigen gewoon herstel gedaan in itunes, maar nu is die locked. Dus pwnage tool custom firmware gemaakt, maar krijg of 6 of 2001 of 1600 fout. Wat is de oplossing? Waarom gaat het bij sommigen wel goed met originele update?
|
|
|||
|
|||
wie kan me hiermee helpen?
ik krijg constant bij het syncen de error itunes kan geen reservekopie maken van de iPhone omdat de iPhone is losgekoppeld, terwijl dit niet het geval is, dit is sinds de update naar 2.1, voor de rest werkt het perfect alles is weer lekker snel. |
|
|||
|
|||
@Michael:
Wederom heel erg bedankt voor de custom versie. Maakt het wel heel erg makkelijk. Zojuist zonder problemen geupdate van 2.01 naar 2.1... Effe een ander vraagje: De iPhone van mijn zus zit nog op 1.1.3 of 1.1.4 (volgens mij met Ziphone jailbreak/unlock). Kan ik met deze custom ook gelijk van 1.1.3/4 2.1. of moet ik die eerst met de Pwnage tool pwnanen? Vraag is al eerder voorbij gekomen, maar volgens mij nog niet echt beantwoord... Thanks again! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt gewoon iTunes 8 installeren, en herstellen/upgraden met de custom van Michael op die iPhone |
|
|||
|
|||
3 uur verder, na downgrade en 20 stappen later, weer terug naar 2.1 Hij is nog synchroniseren. dus niet zomaar restore doen naar originele software. update schijnt volgens mij te werken, maar custom is alsnog het beste.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb redelijk veel bladzijden gevolgd, maar mij is nog niet geheel 100% duidelijk!! Ik vat ff samen wat ik tot nu toesnap om een Iphone 1.1.4 (gehacked met Ziphone) --->2.1 te gaan: 1) De downloads van het eerste bericht downloaden, afhankelijk welke je wilt 1gig of 0,5 gig 2) daarna je Itunes nr 8.0 upgraden 3) zet je phone in Recovery mode (dus iphone uit en HOME button in gedrukt houden terwijl je de de USB aansluiting connect met je pc totdat er een recovery-mode staat) 4) start Itunes via de gedownloade bestand van stap 1 5) herstel knop indrukken 6) en als goed is staat versie 2.1 met Cydia en installer in je IPHONE die Unlocked is! klopt dat wat ik hier zegt? of heb ik nog wat stappen vergeten? |
|
||||
|
||||
michael , welke bootloader heb je gekozen in bootneuter in de 500mb versie?
Ik wil graag mijn originele 3.9 behouden |
|
|||
|
|||
bij het restoren van 2.1 krijg ik onbekende fout 1600, wat nu??
edit: oplossing vind je bij punt 111 van deze topic, ben ermee bezig laat weten als het is gelukt.... Laatst gewijzigd door wheely; 14-09-08 om 14:20. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
eb uitgevonden dat Bite-sms de Appstore blokkeerd, is bekent bij Byte-sms en komt een update op maandag Byte-sms is nog niet geschikt voor 2.1!!!!! nog niet installeren dus! Verder werkt jouw custom perfect , geen problemen groetjes dick43 den Haag |
|
|||
|
|||
Manual 1ste gen Iphone (Die van 2.0. naar 2.1 gaan)
-Iphone sync doen. -Itunes 8 geïnstalleerd -Micheal's ipsw file gedownload -Iphone in DFU mode zetten. -Alt herstel doen , in Itunes 8 (en dan dus de gedownloade firmware van michael gebruiken ! -Daarna iphone backup terug zetten in itunes 8. Suc6 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|