[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kuin Wie helpt mij? ik ben ten einde raad ik wilde mijn iPhone updaten van 2.0.2 naar 2.1 maar dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarna in recovery custom herstellen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het bovenstaande toegepast, had fw 2.0 heb nu fw 2.0.2. Maar als ik mijn iPhone terug in recovery mode zet en de error van iTunes afgewacht om vervolgens de fw van M. wil instaleren krijg ik een "onverwachte error (5)". Itunes kan vervolgens niet verder en blijf ik dus hangen op 2.0.2. Heeft iemand een idee hoe ik nu het best moet upgraden naar 2.1????? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die mijn vraag hierboven kan beantwoorden? Ben een leek in dit alles en ben bang dat ik nu mun iphone aan het locken ben!!
|
|
|||
|
|||
Hulde aan iedereen die dit mogelijk maakt!
gemak dient de mens |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en error 5???
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen???
Ik heb geprobeerd de Iphone te upgraden maar er gaat iets mis. Mijn iphone geeft nu itunes icoon aan met stekker eronder. Moet um dus via iTunes herstellen, maar als ik dat doe krijg ik hetvolgende venster (zie attechment). Als ik dit uitvoer betekend dat dan dat ik gelockt ben e.d.?
Wie helpt me uit de brand! |
|
|||
|
|||
Zalig het is mij toch ook gelukt!
Met alle dank aan Michael en de mensen op het forum! Mvg! Miki |
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen..... Ik had met mijn iphone via itunes een upgrade gedaan naar versie 2.1 Later besloot ik de costum versie van Michael erop te zetten. Ik heb dit gedaan In DFU, toen kreeg ik foutmelding 1600, daarna in recovery en en nu staat mijn iphone in recovery mode en krijg foutmelding 6. Wat ik ook doe, hij doet het niet meer.
Help me. Ik kom er niet meer uit. |
|
||||
|
||||
Ik heb de custom fw gedowned, maar ik krijg na unzippen niet een .ipsw bestand, maar een map. Waar kan ik aan de 2.1 .ipsw komen??
Thanks! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja, had ik ook gedaan! had exact hetzelfde, dikke paniek! logo en stekker aan/uit , brrrr... Probleem is dat hij niet meer "jailbreak" was Geen nood, je moet terug naar itunes 7.5 (dus itunes 8 de-instaleren) daarna vanuit 7.5 de 1.1.4 custom instaleren. hierna staat het logo met steker op de iphone, is normaal. dan itunes updaten naar versie 8 en huppakkee.. Super-Michael's versie 2.1 erop. Dus geen paniek, bovenstaande terugzetten naar 1.1.4 staat duidelijk beschreven in www.IfoneGuide.nl Nogmaals, je had hem niet met originele Apple moeten updaten. Van een oude Michael-custom naar een nieuwe gaat wel goed. succes dick43 den Haag |
|
|||
|
|||
Hoi Dick43
Ik kan wel restore, firmware vinden van 1.14 maar geen costum firmware |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html dan quickpwn zijn ding laten doen (de laatste versie vindt je op hackers.nl) dan de custom firmware van Michael er op zetten.. werkte perfect bij mij.. ik kreeg dezelfde foutmeldingen.. je moet zelfs niet terug naar itunes 7.5 gaan.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Verander de naam door .zip weg te laten 3) Klik op gebruik .ipsw |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone met 1.1.3, maar wil nu ook eens upgraden. Kan ik gewoon de handleiding van iphoneclub gebruiken, maar dan met pwnage tool 2.1 en 2.1 firmware?
|
|
|||
|
|||
Heb met 7.7 en de custom firmware van micheal gebruikt.
wou hem updaten, naar 2.1 update deed prima tot dat iphone opnieuw noest starten. vanaf dan doet hij het niet als ik hem open via itunes 7.7 of 8.0 ziet hij mijn iphone niet, maar ziet hij alleen ipod. Heel raar. Iphone wil ook niet meer aan, hij geef alleen zwart scherm. heb veel gezocht hier op het forum, en heb opnieuwe itunes 7.5 op geinstaleerd. alles is daar gewoon goed gegaan en als ik hier itues open ziet hij mijn iphone. en er staat dan dat hij in recovery mode staat, maar wil ik hem herstellen met firmware van 1.1.4. of 1.1.3 zie ik een error van 1604. Wie kan me helpen ??? |
|
|||
|
|||
Ik heb custom firmware van Micheal geïnstalleerd maar als app wilt installeren komt er te staan dat de computer niet bevoegdheid heeft om de app te installeren.
Hoe los ik dit op? |
|
||||
|
||||
Heb 2.1 er ook opstaan zonder problemen, thanks michael voor de firmware.
Heb update via iTunes 7.7 gedaan, helemaal goed. Verders moest ik wel naar iTunes 8 omdat iTunes 7 de iPhone niet meer kon vinden. instalatie van iTunes op vista home is wel een verhaaltje appart. Maar werkt nu als een zonnetje zoals vandaag (zondag ) Laatst gewijzigd door snarf; 15-09-08 om 10:03. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Unlock | 1541 | 01-02-09 10:33 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|