Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii Kan ik niet direct naar jouw custom restoren? Nee je moet in 2.0.2 quickpwn gebruiken want dan ben je weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nee je moet in 2.0.2 quickpwn gebruiken want dan ben je weer gepwnd Dan restoren in recovery met de custom 2.1
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
maar welke file file moet ik pwn'en?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en uiteraard werkt het weer niet. pwn crasht
ik probeer het morgen wel weer |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
quickpwn, is dat goed?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
gewoon windows en iTunes staat uit als ik het probeer
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
yep
dat is wel de bedoeling |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
phone wel in recovery mode neem ik aan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
aha, hoe krijg ik hem vanuit recovery in dfu? ik krijg hem niet zo maar uit recovery
|
|
||||
|
||||
Uitzetten met de vingers op home en sleepknop dan weer aanzetten met vingers op home en sleepknop dan na 10 sec sleepknop loslaten en homebutton vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hersteld moet worden
|
|
|||
|
|||
komt ie weer in recovery --> hertsel --> error (6)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik probeerde het weer via iTunes kreeg toen deze error. Daarna nogmaals met quickpwn. en nog steeds niets
|
|
|||
|
|||
elke keer vliegt quickpwn er uit
EDIT: ik vreesdat ik het moet opgeven. Morgen weer een dag Laatst gewijzigd door sjoeii; 14-09-08 om 00:40. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|