Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist ook Michael's custom erop gezet. Ging allemaal prima. Nu heb ik echter een raar probleem. Ik heb een stuk of 20 apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist ook Michael's custom erop gezet. Ging allemaal prima. Nu heb ik echter een raar probleem. Ik heb een stuk of 20 apps erop staan, en die had ik met Categories(Cydia) in 2 mappen gezet. Nu is door de nieuwe firmware natuurlijk Categories nog niet terug. Maar ook alle iconen van de apps zijn weg :S
Omdat ik ook installer en cydia in een map had staan kan ik ook geen bossprefs oid installeren. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe zet ik back up terug
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ola,
Bij werkt het super!! thx. ik had eerst 2.0.1 (Iphone 1) pwned, gewoon Itunes 8 erop, foon uit, home button in, connecten met USB, shift herstel en gaan met die banaan. helemaal top. Als exchange account (daar had ik de grootste problemen mee, contacten er 312x inzetten en zo, geen push) via Zimbra gaan we weer even testen. verder top (tot nu toe) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus Bootneuter is nog niet in staat firmware 2.1 simlock vrij te maken? zal dit snel zijn of zal ik toch terug moeten naar 2.0??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij krijg ik alleen uitwerpen op het hele iphone balk
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
He Astro bedankt voor je reactie heb nu zelf ook weer bossprefs erop staan en winterboard werkt allemaal weer prima.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 2.0.1 met de custom firmware van Michael destijds. Kan ik gewoon de how-to van astro volgen en zo de 2.1 van Michael erop zetten?
|
|
|||
|
|||
Nog steeds erg moeite. Eerst de custom van Michael erop proberen te zetten, maar daar kreeg ik de error 6. Ik krijg nu ook een error als ik de Custom firmware 2.0.2 (gemaakt met Winpwn) erop wil zetten via de herstel. Probeer nu nog een nieuwe Custom te maken met Winpwn en dan maar weer een keer te proberen.
Weet iemand wat het probleem is? En wat ik eraan kan doen? Groetjes!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone zit nu in de DFU-mode en wordt door iTunes niet meer herkent! Wat nu?
Edit: het probleem is dat mijn PC, de iPhone niet meer herkent. Bij het aansluiten geeft hij aan dat er een onbekend apparaat in zit. Dit komt waarschijnlijk door de DFU-mode. Ik vraag me erg af wat nu de oplossing zal zijn. Eerst maar eens gaan slapen. Laatst gewijzigd door Tjedemich; 14-09-08 om 23:38. |
|
|||
|
|||
je moet ook beginnen met de originele 2.02, en dus niet de custom.
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan
Citaat:
Dit is op zich niet nodig, als je al een gepwnde telefoon hebt, is die stap overbodig |
|
|||
|
|||
Toch nog wat moed gevonden om het weer te proberen en ben gelukkig nu weer op 2.0.2. Ga nu nog maar niet verder met de volgende stap, want ik heb geen zin dit allemaal nog een te gaan doen
Hartelijk dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel graag hulp want zo is mn iPhone toch minder fun (als dit beter in een ander, danwel eigen topic kan laat het mij dan aub weten) |
|
||||
|
||||
@ PPosthoorn: delete /private/var/mobile/Library/Caches/com.apple.mobile.installation.plist
dit zou moeten kunnen met TotalCommander en de t-pot addon |
|
||||
|
||||
Bij mij blijft na herstel van de backup het appeltje staan. Fw update gaat verder goed want dan start ie gewoon op en krijg ik het homescreen.
Pas bij het terugzetten van de backup gaat het fout. Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
wat zegt hij bij het terugzetten van reservekopie?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|