Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft hier ervaring mee?? Nadat ik 2.1 erop had gezet ( op mijn 2g unlocked 8gb usa) en cydia en Bootneuter 2.1 blijft mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bootneuter 2.1
Wie heeft hier ervaring mee??
Nadat ik 2.1 erop had gezet ( op mijn 2g unlocked 8gb usa) en cydia en Bootneuter 2.1 blijft mijn simlock erop zitten! is dit omdat bootneuter 2.1 nog niet KAN unlocken of doe ik iets verkeerd? Ook het schermpje wachten op activering (dit kan even duren) blijft staan tenzij ik op sluit klik. iemand die info of tips heeft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@cypher21
Bedankt voor de reactie, mooi programma zo met die plugin, werkt stuk beter dan SSHgezeur. Ik heb dat bestand verwijderd, mn iphone losgekoppeld en uit en aan gezet, maar ik heb nogsteeds mn icoontjes niet terug? er staan echter nog meer bestanden die beginnen met: com.apple.mobile.installation namelijk: com.apple.mobile.installation.archive com.apple.mobile.installation.composite_trust com.apple.mobile.installation.safe_harbor moet ik er nog meer weghalen? Daarbij is het bestand dat ik had weggehaald trouwens ook weer terug als ik nu kijk. Edit: ik heb de archive weggehaald, maar dat helpt niet, ik ga nu slapen. Morgen verder zoeken. (als iemand in de tussentijd weet hoe het moet, post het dan aub hier, je maakt mij er BLIJ mee xD) Laatst gewijzigd door pposthoorn; 15-09-08 om 00:48. |
|
||||
|
||||
Niks. Gewoon het schermpje "restoring iphone from backup".
En dat de backup is teruggezet. Maar daarna blijft hij hangen dus. Heb nu voor de 3e keer 2.1 erop gezet. En deze laatste keer een backup van gister erop gezet. Dit heeft wel gewerkt. Hij is nu alle applicaties opnieuw aan het installeren. |
|
||||
|
||||
ik heb op mijn imac een reservekopie van mijn iphone staan.. helaas herkent mn imac mn iphone niet meer en nu wil ik m herstellen op mn macbook. kan je die reservekopieen overzetten van de ene naar de andere computer?
|
|||
|
|||
Ik heb precies de guide gevolgd. En alles werkt perfect!
Heb het gevoel dat alles wat vlotter reageert en Wi-Fi doet het nu beter. Bedankt mannen. |
|
|||
|
|||
Okee ik had mijn iphone bijgwerkt naar de nieuwste officiele firmware..en hij werkte daarna perfect.. dus ik aan de slag om de nieuwe cydia er weer op te krijgen..
heldag geprutst en niet gelukt.. todat ik vanavond met mijn slaap knop op herstel drukte zonder shift .. Terug naar herstel modus en de firmware van Micheal ingeladen.. foutmelding 6.. Ik heb op mijn mac via de PWnage tool en de handleiding hier op het forum nog alles door gelopen.. maar ik blijf een foutmelding dan krijgen dat deze niet geinstalleerd kan worden. Op dit moment heb ik geen idee meer wat ik moet doen.. dus alle help is welkom! |
|
||||
|
||||
Hmmmzzzz bijna alles ging in 1x goed waarvoor dank
Nu heb ik alleen nog dat ik mijn muziek er niet meer op krijg ?!?! alles is terug mijn sms, mail, foto's maar mijn muziek niet? heeft dat iets te maken met itunes8? Gr Sven ////////////////// Laat maar werkt alweer was een foutje in mijn itunes ///////////////////////////
-------------------------------- NL iPhone 4s 16GB Laatst gewijzigd door Binkey01; 15-09-08 om 08:57. Reden: niet meer van toepassing |
|
|||
|
|||
In m'n 2.0.1 van Michael die er nu op staat worden alle apps in de 8GB partitie gezet (dmv symlinks zoals bosstool dat doet). Dit was standaard zo. Is dit met de nieuwe custom firmware 2.1 van Michael ook het geval? Ik zie niet in waarom je die partitie dan 500MB of 1GB zou moeten maken, als alles toch op het 8GB gedeelte terecht komt.
|
|
||||
|
||||
Wil een update doen met de manier van Micheal maar als ik shift herstel doe krij ik fout code 1406 ???
|
|
||||
|
||||
Kan iemand even onderstaande waarschuwing in de tut plaatsen ? Er zijn echt teveel onnodige herstels nodig bij flashen van deze firmware. Dit komt allemaal door een klein misverstand. Dus...
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hangt er vanaf undertaxxx, ik heb in recovery mode geupdate, en dat ging perfect, dus kennelijk is het niet altijd het geval om DFU te moeten gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Hoi, net geupdate van 2.0.2 na 2.1, geen probleem eerste keer goed. Bedankt Michael.
|
|
||||
|
||||
Dfu hoeft alleen als je nog niet gepwnd bent en recovery als je wel gepwnde fw draait. Dus iedereen die naar 2.1 is gegaan zonder de jailbreak, maar gewoon de update is niet meer gepwnd
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
al mijn apps uit de appstore crashen na update van 2.0.2 naar 2.1 iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
geen probleem hier hoor, anders even opnieuw downloaden via de appstore en opnieuw installeren
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 2g 8GB USA net vanaf FW2.0 geupdate naar FW2.1 precies zoals in de tutorial beschreven en dit verliep vlekkenloos....
helemaal top! dank aan de toppicstarter! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net alle stappen gevolgd: update ging zonder problemen en draait nu op 2.1
Iphone G1 met ge-unlockte 2.0.2. -> nu Michael 2.1 Dank voor de custom firmware!! |
|
|||
|
|||
Ben nu het ispw bestand aan het downloaden, zometeen erop zetten.
Tot nu toe zijn alle updates altijd goed gegaan, dus hoop deze ook
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|