Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Thxs! Dit blijft de makkelijkste mannier.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thxs! Dit blijft de makkelijkste mannier..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
me 2 in recovery denk ik, iTunes 8 heeft mijn iphone zelf in de juiste modus gezet. Geconnecteerd, shift herstel, custom fw geselecteerd en iphone sprong in goede modus... (idd van gpwnde 2.0.2 naar 2.1)
|
|
|||
|
|||
Super dit, is gelukt. Precies gedaan hoe Astro het heeft uitgelegd!
|
|||
|
|||
Gelukt! Enkel is mijn Belgische nummerherkenning naar de . Ze hebben dat bestandje (.plist) vervangen door iets nieuws.
|
|
|||
|
|||
ik ben een leek in dit alles de laatste keer had ik meer dan 36h nodig om mijn iphone weer te kunnen gebruiken dus graag verstaanbare hulp ik ben nu op versie 2.0 (5A347) modem firmware 04.05.04_G KAN IK GEWOON itunes8 downloaden en herstellen met de fw van michael??????
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door MacFoxx; 15-09-08 om 17:27. Reden: Nogmaals goed lezen |
|
||||
|
||||
ja, dat kan nerd58
|
|
|||
|
|||
Van Pwned 2.01 naar 2.1, alles is er nog en zelfs de Appstore apps zijn teruggezet, dat is de Apple way!
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of het verschil maakt als je kiest voor bijwerken naar custom firmware of te herstellen naar de custom firmware?
|
|
||||
|
||||
Herstellen is de beste optie
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
De backup maken in itunes moet dat hand matig of gaat dit automatisch?????
|
|
|||
|
|||
OK, bedankt...Ga ik het (weer) proberen.
|
|
|||
|
|||
Situatie:
FW 2.0.1 pwned onder osx Kan dit updaten (zonder opnieuw te pwnen) ook onder iTunes 7.7.1 zonder update naar 8 De update staat er in deze versie wel gewoon vermeld. (Werk bij / Herstel) Waarom niet 8? Ben momenteel mijn hele cd collectie in iTunes aan het zetten. En heb gelezen dat het in iTunes 8 niet meer mogelijk is om je compressie voorkeuren te kiezen bij importeren... Thx! |
|
||||
|
||||
iTunes 7.7 kan firmware 2.1 niet aan, dus daar moet je 8 voor hebben.
Voor de rest kun je gewoon op ALT+Update klikken en een custom selecteren De rest zou automatisch moeten gaan aangezien je telefoon al gepwnt is |
|
|||
|
|||
Thanx voor de snelle reactie!
Wat bedoel je precies met "kan niet aan"? Vreemd dat 2.1 wel aangeboden wordt voor update of herstel in 7.7.1, niet? m.a.w. wat zal er gebeuren als ik nu gewoon op update druk? thx. |
|
||||
|
||||
Aanbieder: Carrier 2.6
Sinds vanochtend zit ik op 2.1, de update liep zonder problemen.
Toen ik naar instellingen | algemeen | info ging zag ik dat er een regel was bij gekomen namelijk: Aanbieder: Carrier 2.6. Nu is mijn vraag weet iemand wat dit inhoud? Het is niet belangrijk maar ik ben wel nieuwgierig. |
|
||||
|
||||
Moet je iphone al eerder gejailbreaked zijn?
|
|||
|
|||
Ik heb me telefoon succesvol geupdate naar FW 2.1 mbv deze guide. Nu zie ik echter geen van me Appstorre apps, cydia of installer. Ik denk dat dit komt doordat ik al deze apps in categories had staan. Weet iemand misschien hoe ik ze weer te voor schijn kan toveren?
De apps staan er wel op geloof ik, ze nemen ruimte in beslag laat itunes zien. Het gaat om 26 appstore apps en een tiental cydia apps. Ik had alle cydia apps incl. categories naar de laatste versies geupdate voordat ik de nieuwe FW erop zette. Edit: Ok ik ben dus ook al me contacts kwijt Laatst gewijzigd door Pavan; 15-09-08 om 19:33. |
|
|||
|
|||
Bedankt forum mits jullie begeleiding kan het iedereen het werkt perfekt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
thanx voor de uitleg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|