Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Michael, wanneer je de 2.1 custom gebruikt. Kan deze ook op een 1.1.4 telefoon van mijn kennis die nog nooit gepwned is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Michael, wanneer je de 2.1 custom gebruikt. Kan deze ook op een 1.1.4 telefoon van mijn kennis die nog nooit gepwned is?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb mijn iphone(geen 3g) geupdate naar 2.1 via itunes,ik had het beter niet gedaan want nu krijg ik weer een usb kabel met een cd op het scherm maar ik heb wel bereik en kan opgebeld worden,raar!iemand een idee? dank u
|
|
||||
|
||||
Vreemd, ik heb mijn iphone dus geupdate naar 2.1, maar blijkt dus dat ik geen gebruik kan maken van de Genius playlist. In iTunes is het geactiveerd, en heb de iphone ook al gesyncd. Maar ik krijg steeds dus de melding dat ik Genius moet activeren in itunes, terwijl die al aanstaat.
Ik maak gebruik van de firmware van Micheal |
|
||||
|
||||
Dat kan maar zet je iphone dan in dfu en als het klaar is bootneuter zijn werk laten doen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
hoe maak ik de back up? en wat is shift-herstel? |
|
|||
|
|||
is de iphone n update al simlockvrij?
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ik ga het uitproberen.
~altrnt |
|
||||
|
||||
Ok, ik probeer net de Custom firmware in te laden, maar Shift+Click werkt niet.. ik krijg dan de volgende melding/pop-up.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- iTunes 8 geïnstalleerd - Michael's Custom FW 2.1 Voor de 1e generatie iPhone's met 500mb partitie gedownload - iPhone gebackupped met iTunes (reservekopie) - shift-herstel en selecteer de gedownloade FW van michael - (itunes zet iphone zelf in de goede modus) - backup terugzetten - Snel en goed naar 2.1 - syncen (voor muziek, apps...) hoe krijg ik het gedownloade firmware in me mobiel(in itunes?) hoe maak ik de back up? en wat is shift-herstel? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Shift is een knop op je toetsenbord Herstel is een knop in iTunes en dat is de manier om de custom om je iPhone te krijgen Voordat je dat doet sync je je iPhone met iTunes en dan wordt er een backup gemaakt. Die kan je later weer terugzetten. Dit was een korte versie van iPhone voor dummies |
|
||||
|
||||
Probleempje bij mijn upgrade naar 2.1: bij het terugzetten van mijn laatste backup (is er eentje van 2 weken geleden, daarnet vergeten even een backup te maken, dom als ik ben), zegt iTunes: "could not restore the iPhone "naam van de backup" because the backup was corrupt or not compatible with the iPhone that is being restored"
Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
waar zit de herstel knop als ik vragen mag
kan iemand in NOOB taal uitleggen hoe ik firmware 2.1 veilig op me iphone kan zetten |
|
||||
|
||||
Citaat:
De herstel knop zit in itunes als je je iPhone hebt aangesloten Ga in itunes naar je iPhone die je links zit klik erop en je zit allrlei tabbladen op de eerste heb je een knop met herstel |
|
||||
|
||||
ja ik zie het:|
zo duidelijk en verder.. |
|
||||
|
||||
Niemand?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
ik heb dat gedownloade nu in itunes gezet in nu staat er iphone software op herstel voorbereiden gaat nogsteeds alles goed?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iphone is ie aan het herstellen nu??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|