Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Truckdriver, Geloof me ik heb alles doorgenomen. Ook itunes start nu niet meer op en zegt: library.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Truckdriver, Geloof me ik heb alles doorgenomen. Ook itunes start nu niet meer op en zegt: library.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt. Ik hoop dat je me kan helpen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe doe je rererve kopie..?
|
|
|||
|
|||
ik snap hier helemaal niks van
wie kan me dit echt goed uitleggen zodat ik dit zelf kan doen..? |
|
|||
|
|||
hylicia, volgens mij hebben wij ehtzelfde probleem. Reserve kopie doe je door in itunes op je iphone te klikken met je rechtermuisknop en daar staat reservekopie maken. Jij hebt ook een stuk geschreven op ifoneforum volgens mij. Ik heb ook de upgrade gedaan met itunes en nu loopt die helemaal vast. Alleen nog itunes teken en stekkertje in beeld. We moeten volgens mij downgraden. De vraag is alleen hoe we dat doen van 2.1 naar 1.1.4. Kan iemand ons helpen? In itunes 8.0 geeft hij aan dat error 20 het probleem is maar dat is niet zo. Wat moeten we doen?
|
|
||||
|
||||
Even goed zoeken met de zoekfunctie, is al heeeeeeeeeeeeeeel veel over geschreven!!!
|
|
|||
|
|||
Geloof ik heb veel gezocht vandaag en veel geprobeerd. Als ik het zelf kon vinden had ik het echt zelf verder geprobeerd. Ik kom er gewoon niet meer uit. Zou je me aub kunnen helpen?
|
|
|||
|
|||
als ik op de rechtermuisknop druk bij itunes kan ik me iphone uitwerpen meer nie
How-To: Downgraden van versie 2.0 naar 1.1.4 | Alles over de iPod Touch ? http://www.ifoneguide.nl/?p=264 http://www.ifoneguide.nl/?p=264 Laatst gewijzigd door ArB; 29-09-08 om 19:34. |
|
|||
|
|||
Beste vrienden, ik heb die 2.1 erop gezet met itunes 8.0. Nu heb ik die itunes erafgehaald en 7.5 er weer opgezet. Helaas geeft die aan dat de iphone niet geopend kan worden doordat het apple mobile device centre niet aan staat. Echter is deze functie wel ingeschakeld bij apparaatbeheer maar bij services staat die er helemaal niet tussen. Wat kan ik doen zodat mijn iphone herkent wordt in 7.5? Volgens mij kan ik dan die restore 1.1.4 draaien.
|
|
||||
|
||||
terug updaten naar 8.0
je kan 2.1 NIET in een lagere versie van itunes draaien, en niet downgraden naar 1.1.4
|
|||
|
|||
ik zat nog op 1.1.4
en heb zonder problemen kunnen updaten naar 2.1, bedankt michael voor het gebruiksgemak frederik |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het hele topic gelezen, en wat bij de één goed gaat, mislukt bij de andere. Ik heb dus ook 1.1.4 en hoef alleen mijn contacten te backuppen. Graag vermelden welke versie(s) van Itunes ik wanneer nodig heb. Bij voorbaat dank. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de stappen uit de eerste post in dit topic. Al de rest gaat vanzelf (bootneuter & baseband gedoe, snap er zelf ook maar weinig van) Frederik |
|
|||
|
|||
Even een vraag ik wil mijn iphone gaan upgraden naar 2.1
maar heb nu 1.1.4 (gekraakt) met ziphone. Kan ik dan ook gewoon de zelfde instrucies gebruiken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke , ik durf het niet te proberen maar ik ga er dan toch maar voor.
hmm maar jij werkt met aan mac ? ik met windows vista ultimite , en door middel van die backup kraak je ook die firmire 2.1? Laatst gewijzigd door iScorpio; 01-10-08 om 18:39. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Hallo kan iemand mij helpen. bij het uitpakken krijg ik de hele tijd foutmelding 6 terwijl ik dat bij het unlocken van andere firwares nooit heb gehad kan iemand me helpen alvast bedankt?
|
|
|||
|
|||
Nou het is gelukt in minder dan 15 min.
gewoon in itunes herstellen met de custom firmwire van micheal niet eerst zelf in recovery of dfu gezet. alles ging vanzelf bedankt! |
|
|||
|
|||
Toppie werkt als een speer.. in 15 min was alles klaar hoppa Apple RULES hahahaha
|
|
|||
|
|||
heb een vraagje:
Kan ik gewoon een iphone (met 2.0.1 fw van michael) updaten zoals hierboven vermeld? Het zou logisch zijn van wel, maar voor alle zekerheid even vragen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|