Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ja, en foto's ook de filmpjes uit mxtube en cycorder, maar die kun je er opzich ook zo afhalen. off-topic vraag: kun je die vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ja, en foto's ook de filmpjes uit mxtube en cycorder, maar die kun je er opzich ook zo afhalen. off-topic vraag: kun je die vervolgens ook in de zelfde map terugplaatsen na het updaten?
|
|
|
||||
|
||||
Heb geen idee sorry
Waarschijnlijk staat het gewoon op het forum hoor Succes |
|
||||
|
||||
hoi allemaal, ik heb het volgende gedaan:
- iTunes 8 geïnstalleerd - micheal's ipsw file gedownload - iPhone gebackupped met iTunes (reservekopie) - shift-herstel en selecteer de gedownloade FW van michael - (itunes zet iphone zelf in de goede modus) - backup terugzetten - Snel en goed naar 2.1 - syncen (voor muziek, apps...) ik zie nu idd weer mijn iphone tot leven komen maar er is helemaal geen modem software aanwezig kan iemand mij vertellen hoe de modemfirmware er op te krijgen ? ik werk met een windows vista pc maar als het moet kan ik bij een kennis ook wel aan een aple pc komen . alvast bedankt Sjaak |
|
||||
|
||||
Dus jij hebt nu ook totaal geen verbinding meer? (no service)
|
|
|||
|
|||
help na dat ik het uitgevoerd heb is er komen te staan
er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13) toen op oke gedrukt.. toen stond er U moet eerst uw iphone herstellen voordat je gebruik kan maken van itunes..wat moet ik doen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes |
|
||||
|
||||
nee idd totaal geen verbinding meer , King 1987.
mischien weet je iets wat ik kan doen |
|
|||
|
|||
Eerst en vooral mijn excuses... Maar ik heb niet de tijd om het hele topic te lezen...
En kan geen goeie optie bedenken om de zoekfunctie te gebruiken... Maar is er na de firmware update (snelle schets... zat op custom fw 2.0, nu net naar custom fw 2.1 van michael gegaan, opnieuw gedaan omdat ik restore naar oude had genomen en ineens was cydia weg en installer alleen bleef over... (en aangezien cydia bij de laatste big version switch eerste was en dus al veel stabieler is dan installer, heb ik dus nu een voorkeur voor cydia...) Nu de vraag: Kan ik installer verwijderen vanop mijn iphone, of moet ik daarvoor zelf een custom fw maken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
zoek functie doet wonderen, maar las in dit topic https://forum.iculture.nl/f59/i...tml#post200793 dat je er misschien wel "erger" aan toe bent, dat je baseband kapot is. Dit kan je oplossen, maar wederom even zoeken op het forum. Hier kom je misschien mee verder. https://forum.iculture.nl/f59/i...e-windows.html Citaat:
Succes allebei |
|
|||
|
|||
no more need, heb hem gewoon weggedaan met de bossprefs... anders moet ik de quickpwn en alles nog binnenhalen enzo...
gewoon... poof ertegen en tis ook weg hé toch bedankt voor de info |
|
|||
|
|||
Nu, een week na de upgrade na 2.1 heb ik plots geen Vergrendelgeluiden, toetsenbordklik-geluiden en meestal geen beltoongeluid meer.
Handmatig spelen met beltoongeluiden geeft wel geluid, maar ondanks dat alles aan staat bij de meeste acties geen geluiden meer. Wie helpt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is het hiermee opgelost? Succes |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben een maandje niet in land geweest en weeral stevige verbeteringen
Is de custom van Michael ook voor macosx te gebruiken? Is het echt zo simpel van met itunes 8 in recovery mode te updaten? 1 ding snap ik ff niet, zelfs na het lezen van de 23 pagina's in deze topic :s Iedereen spreekt over pwnen, ik heb indertijd 1.1.4 met liberty+ opgezet... Thanks, Iwan |
|
|||
|
|||
Misschien een dom vraagje, maar ben ik na deze update weer alle apps kwijt die ik erop heb gezet via cydia? En is mijn background e.d. en icons weer anders?
|
|
||||
|
||||
Snel en simpel antwoord: Ja!
|
||||
|
||||
Citaat:
er zijn genoeg leden die in deze topic uitleggen hoe je de custom moet gebruiken(kijk wel bij de osx gebruikers!) wil je zelf pwnage gaan gebruiken kan je deze handleiding gebruiken. iliberty+ en ziphone zijn voor de geschiedenisboeken. gebruik deze niet meer. als je problemen hebt kan je me ook bereiken via ichat(zie in mijn profiel voor gegevens)
|
||||
|
||||
okidoki... bedankt
ik begin er straks aan |
|
|||
|
|||
Of iemand wat met de informatie kan, weet ik niet, maar ik kan zeggen dat ik van Firmware 1.3 (Ziphone unlocked) naar Firmware 2.1 van Michael ben gegaan via Itunes en zonder problemen. Exchange ingesteld en werkt perfect.
Groetjes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|