//

RebelSim gekocht bij Stopsimlock

RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand ervaring met rebelsim of turbosim op het belgisch netwerk proximus? Heb een gsm vanuit nederland op het oog, gelocked. Zou unlocken mogelijk zijn op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 28-04-09, 18:16
inception inception is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 12
Standaard

Iemand ervaring met rebelsim of turbosim op het belgisch netwerk proximus? Heb een gsm vanuit nederland op het oog, gelocked.

Zou unlocken mogelijk zijn op deze methode of zal dit niet kunnen samenwerken met mijn sim.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 28-04-09, 21:02
aer0101's schermafbeelding
aer0101 aer0101 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: kortrijk
Berichten: 172
Standaard

beste

morgen haal ik een Rebelsim.
Ik werk met base prepaid (belgië) en het schijnt dat daar geen enkel probleem mee is.
Ik zal dagelijks een kortr samenvatting geven hoe de dag is verlopen met mijn Iphone
__________________
Iphone 5 64GB 6.0
  #183  
Oud 28-04-09, 23:14
VirtuaCash VirtuaCash is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik denk dat dit geen probleem zal zijn, ik heb zelf ook een rebel sim (turbo sim) en deze werkt perfect met de V64 software. Ik heb zelf 2.2.1. en 2.30..... De telefoon komt uit Duitsland en werkt perfect met mijn T-mobile kaartje. (Jullie zullen wel denken die is gek, een telefoon halen uit Duitsland terwijl Nederland stikt van de gelockte T-mobile Iphone's)
  #184  
Oud 29-04-09, 01:22
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Heb zojuist de iUnlock besteld (wat volgens mij gewoon de Rebelsim is met de laatste firmware v64i). 26 juni gaat namelijk pas mijn T-Mobile abbo in en ik zit nu nog met een Vodafone abbo, maar ik wil eigenlijk wel graag nu al bellen met mijn nieuwe apparaatje. Aangezien mijn iPhone 3G 2.2.1 firmware heeft (en een 6.02 bootloader, waardoor downgraden van de BB niet kan), kan ik yellowsnow niet gebruiken, dus probeer ik het maar hardware matig.

Ik heb hier en daar wat rondgelezen en volgens mij is het werken/niet-werken van die kaart zo'n 50/50. Ach, voor 20 euro wil ik die gok wel wagen. Kan niet wachten tot die binnenkomt, maar met die feestdagen ertussen zal het nog wel ff duren.

Zal mijn bevindingen hier wel posten!
  #185  
Oud 29-04-09, 11:53
Iphone1987 Iphone1987 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hem hier ook besteld de Rebelsimcard. Hij deed het meteen, maar dit was helaas eenmalig! 20 euro weg! Enkele e-mailtjes gestuurd naar deze oplichters, maar zoals te verwachten viel geen enkele reactie.
  #186  
Oud 29-04-09, 12:06
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone1987 Bekijk bericht
Ik heb hem hier ook besteld de Rebelsimcard. Hij deed het meteen, maar dit was helaas eenmalig! 20 euro weg! Enkele e-mailtjes gestuurd naar deze oplichters, maar zoals te verwachten viel geen enkele reactie.
Je moet hem ook bij Arjan in oud-vossemeer kopen. geen enkel probleem ermee en goede service. hij is importeur benelux
  #187  
Oud 29-04-09, 12:42
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone1987 Bekijk bericht
Ik heb hem hier ook besteld de Rebelsimcard. Hij deed het meteen, maar dit was helaas eenmalig! 20 euro weg! Enkele e-mailtjes gestuurd naar deze oplichters, maar zoals te verwachten viel geen enkele reactie.
Hmmm, daar word ik wat minder vrolijk van.

Even wat vragen:

(1) Kreeg je hem snel binnen?
(2) Welke provider heb je (ik heb Vodafone)?
(3) Heb je de oplossingen geprobeerd die in dit topic staan? (iphone op flightmode zetten een paar keer, totdat je een error krijgt van geen sim ofzo en daarna rebooten?) + de nieuwste firmware op je rebelsim
(4) Heb je de pincode van je SIM afgehaald? (dat schijnt ook te moeten).

Naja, in juni gaat mijn T-Mobile abbo in. Tot die tijd wil ik best wel wat klooien (rebooten e.d.) om hem te kunnen gebruiken. Ik vind het nu vervelend om de hele tijd twee telefoons bij me te hebben (d.w.z. 1 telefoon en 1 mp3-speler ).

-edit-

Hoor je iets van een bevestiging te krijgen van stopsimlock? (naast die automatische bevestiging als je met ideal het geld hebt overgemaakt?). Heb nog niks ontvangen namelijk...

Laatst gewijzigd door yozd; 29-04-09 om 12:51.
  #188  
Oud 29-04-09, 12:50
kcaj's schermafbeelding
kcaj kcaj is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Oud-Vossemeer
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar kcaj Stuur een bericht via MSN naar kcaj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yozd Bekijk bericht
(2) Welke provider heb je (ik heb Vodafone)?.
Dan zal hij het hoogstwaarschijnlijk niet doen....
  #189  
Oud 29-04-09, 13:04
Iphone1987 Iphone1987 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yozd Bekijk bericht
Hmmm, daar word ik wat minder vrolijk van.

Even wat vragen:

(1) Kreeg je hem snel binnen?
(2) Welke provider heb je (ik heb Vodafone)?
(3) Heb je de oplossingen geprobeerd die in dit topic staan? (iphone op flightmode zetten een paar keer, totdat je een error krijgt van geen sim ofzo en daarna rebooten?) + de nieuwste firmware op je rebelsim
(4) Heb je de pincode van je SIM afgehaald? (dat schijnt ook te moeten).

Naja, in juni gaat mijn T-Mobile abbo in. Tot die tijd wil ik best wel wat klooien (rebooten e.d.) om hem te kunnen gebruiken. Ik vind het nu vervelend om de hele tijd twee telefoons bij me te hebben (d.w.z. 1 telefoon en 1 mp3-speler ).

-edit-

Hoor je iets van een bevestiging te krijgen van stopsimlock? (naast die automatische bevestiging als je met ideal het geld hebt overgemaakt?). Heb nog niks ontvangen namelijk...
Ik heb de HI (kpn), ik heb de firmware 2.2.1. (5h11) via quickpwn geïnstalleerd.

Ik heb van alles geprobeerd, ben al uren met de telefoon bezig geweest. Ik heb ondertussen enigzins de hoop opgegeven en wacht wel op een hack, want anders weet ik het ook niet.

Ik krijg telkens de melding dat er geen netwerklijst geladen kan worden.

Laatst gewijzigd door Iphone1987; 29-04-09 om 13:07.
  #190  
Oud 29-04-09, 13:33
Hugo_iphone Hugo_iphone is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard Rebelsimcard

Hoi ik heb ook een Rebelsimcard V64 gekocht, alleen bij mij werkt ie ook niet optimaal.
Deze heb ik gekocht bij www.rebel-simcard.nl.
Heb alles geprobeerd tot 6 keer toe de gebruiksaanwijzing toegepast op mijn iphone 3G versie 2.2.1 (5H11). Maar tevergeefs kreeg wel de provider online (vodafone) maar na een tijdje was ie weer verdwenen.
Na al dat gedoe heb ik maar besloten om hem te laten unlocken bij T-mobile zelf, koste me wel 120 euro.
Dus voor wie wil kan de Rebelsimcard V64 overkopen van mij dit voor 10 euro.

Groetjes Hugo
  #191  
Oud 29-04-09, 13:34
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kcaj Bekijk bericht
Dan zal hij het hoogstwaarschijnlijk niet doen....
Hmm, ik heb berichten gelezen ergens (ik geloof ook hier) dat die bij sommige mensen met een vodafone abbo het wel deed. Ik heb overigens een hele oude simkaart (uit 2004 of 2005 ofzo).

-edit-

Zie deze post: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post270756

Volgens mij hangt het wel werken, niet werken, van heel veel factoren af. Iedereen heeft een andere configuratie en misschien moet je gewoon heel veel trial and error'en om het werkend te krijgen. Ik ben benieuwd.

-/edit-

Oja, misschien offtopic, maar wat gebeurt er precies als je zo'n rebelsim gebruikt? Hoe werkt dat hardware verhaal technisch?

Laatst gewijzigd door yozd; 29-04-09 om 13:38.
  #192  
Oud 29-04-09, 13:46
Violienie Violienie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Bij mij werkt het dus wel. De eerste keer werkte direct, daarna pas na wat rommelen. Met namen de handleiding gewoon letterlijk volgen. Wat mij geholpen heeft, eerst de sim in een andere gsm doen, daar "herprogrammeren", simcode verwijderen en hup het werkt probleemloos al een tijd (op vodafone, geen internet).
Ik heb de handleiding op de site van rebelsimcard.com (PDF) gebruikt en letterlijk alle opties doorgelopen.
  #193  
Oud 01-05-09, 18:29
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Hier schrik ik trouwens wel een beetje van: Betrouwbaarheid stopsimlock.nl - TelecomVergelijker.nl

  #194  
Oud 04-05-09, 09:59
Snippertje Snippertje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Stopsimlock.nl zijn gewoon oplichters. Ik heb ze ook gemaild dat ik mijn geld terug wou en waar ik hem dan heen kon sturen (wet koop op afstand), maar ik krijg geen reactie terug. Ondertussen drie keer gemaild, maar reactie blijft uit en het is nu meer dan 2 weken terug. Absoluut daar niets kopen!
  #195  
Oud 04-05-09, 10:54
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snippertje Bekijk bericht
Stopsimlock.nl zijn gewoon oplichters. Ik heb ze ook gemaild dat ik mijn geld terug wou en waar ik hem dan heen kon sturen (wet koop op afstand), maar ik krijg geen reactie terug. Ondertussen drie keer gemaild, maar reactie blijft uit en het is nu meer dan 2 weken terug. Absoluut daar niets kopen!
Dat is dan vrij vervelend! Ik dacht dat verschillende mensen hier wel met succes bij die gasten wat hadden besteld... Dat geld ben ik dus kwijt waarschijnlijk .

-edit-

Hmm begrijpend lezen is ook een vak... Ik las je bericht nogmaals en ik meen eruit op te maken dat je wel iets hebt ontvangen, maar dat het alleen niet werkt. Ik zou dus misschien wel een kaartje kunnen verwachten...

Laatst gewijzigd door yozd; 04-05-09 om 10:59.
  #196  
Oud 04-05-09, 12:38
goofke goofke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 52
Standaard

Zou er soms iemand niet de V64 kunnen posten ofzo in een linkje? Ik heb nu V61i staan maar deze laat het ook steeds afweten.

Alvast bedankt
__________________
iPhone 3G ( FW : 2.2.1 // Modem: 2.30.03 -_> Unlocked by RebelSim! )
  #197  
Oud 04-05-09, 13:19
kcaj's schermafbeelding
kcaj kcaj is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Oud-Vossemeer
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar kcaj Stuur een bericht via MSN naar kcaj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goofke Bekijk bericht
Zou er soms iemand niet de V64 kunnen posten ofzo in een linkje? Ik heb nu V61i staan maar deze laat het ook steeds afweten.

Alvast bedankt
Hier kun je hem downloaden: Rebel Support Page

Laatst gewijzigd door kcaj; 04-05-09 om 13:23.
  #198  
Oud 04-05-09, 20:23
Snippertje Snippertje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Mocht er nog iemand interesse hebben in een Rebelsim dan stuur ik hem voor 15 euro naar je op. Stopsimlock reageert namelijk niet meer.
  #199  
Oud 04-05-09, 22:06
yozd yozd is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snippertje Bekijk bericht
Mocht er nog iemand interesse hebben in een Rebelsim dan stuur ik hem voor 15 euro naar je op. Stopsimlock reageert namelijk niet meer.
Haalden ze bij jou wel de 48 uur leveringstijd?
  #200  
Oud 04-05-09, 22:07
Snippertje Snippertje is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yozd Bekijk bericht
Haalden ze bij jou wel de 48 uur leveringstijd?
Nee, dik een week. Met een smoes dat er een distributieprobleem was.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... stefmen Koopinformatie België 37 07-08-11 13:30
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart Xuerio Archief 2 24-11-09 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.