//

Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim

Problemen bij activatie bij gebruik Phonebook sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar ik kan niet meer op de iphone hoe kan ik het progamma instaleren....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-08-10, 17:26
marcus23 marcus23 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Maar ik kan niet meer op de iphone hoe kan ik het progamma instaleren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-08-10, 17:29
marcus23 marcus23 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

maar hoe kom ik dan op mijn iphone?
  #43  
Oud 22-08-10, 17:41
marcus23 marcus23 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

hoi,

ik heb het geprobeerd en het werkte! thnx man!

mvg,

Marcus
  #44  
Oud 22-08-10, 21:52
dustdevil21 dustdevil21 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Geen dank heb he het gewoon gedaan net draadloos netwerk?
  #45  
Oud 22-08-10, 23:11
marcus23 marcus23 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

ja, het was even het uitvogelen maar het lukte!

thnx!
  #46  
Oud 23-08-10, 12:40
kakbouter kakbouter is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik kom er even niet uit... Mijn iPhone is gedeactiveerd en krijg de activatie niet rond. Ook niet met een z.g. 'Phonebook-SIM'. Wi-Fi is dus niet mogelijk en Cydia gebruiken voor een Hacktivate ook niet. Iemand een suggestie?
  #47  
Oud 23-08-10, 13:31
Isalene Isalene is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Westland
Berichten: 69
Standaard

Kakbouter, vertel eerst eens duidelijk welke stappen je al gedaan hebt en met welke ios je probeert te installeren, en van wat voor week is jouw 3gs, is hij voor week 40 vorig jaar dan kun je ook herstellen met een custom activated ipsw indien je ook voor die FW je shsh opgeslagen hebt, ben je alleen nog maar met spirit of jailbreakme jailbroken geweest, dan moet je het met de phonebook sim doen, en kun je alleen terug naar de FW waar jij je shsh voor opgeslagen hebt.
Vertel ook even welke pbsim je gebruikt.
Normaal:
1 in itunes shift+herstel, kies jouw fw en herstel.
2 na herstel krijg je een foutcode, heel normaal maar je iphone blijft in recoverymodus staan, nu moet je recboot draaien, let op wel even van de microsoft site .net framework downen en installeren, anders werkt hij niet, tevens kan hij om copyright technische redenen vragen om een itunes dll bestandje vragen, deze even googlen en in de root van recboot zetten.
3 stop nu je pbsim erin en je zal zien dat je springboard tevoorschijn komt, en itunes zal je iphone activeren.
4 stel je Wi-Fi in en jb je telefoon, na jb hacktivasion patch downloaden (ff googlen).
5 reboot
6 sim omwisselen en klaar.

Laatst gewijzigd door Isalene; 23-08-10 om 13:49.
  #48  
Oud 23-08-10, 17:19
kakbouter kakbouter is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isalene Bekijk bericht
Kakbouter, vertel eerst eens duidelijk welke stappen je al gedaan hebt en met welke ios je probeert te installeren, en van wat voor week is jouw 3gs, is hij voor week 40 vorig jaar dan kun je ook herstellen met een custom activated ipsw indien je ook voor die FW je shsh opgeslagen hebt, ben je alleen nog maar met spirit of jailbreakme jailbroken geweest, dan moet je het met de phonebook sim doen, en kun je alleen terug naar de FW waar jij je shsh voor opgeslagen hebt.
Vertel ook even welke pbsim je gebruikt.
Normaal:
1 in itunes shift+herstel, kies jouw fw en herstel.
2 na herstel krijg je een foutcode, heel normaal maar je iphone blijft in recoverymodus staan, nu moet je recboot draaien, let op wel even van de microsoft site .net framework downen en installeren, anders werkt hij niet, tevens kan hij om copyright technische redenen vragen om een itunes dll bestandje vragen, deze even googlen en in de root van recboot zetten.
3 stop nu je pbsim erin en je zal zien dat je springboard tevoorschijn komt, en itunes zal je iphone activeren.
4 stel je Wi-Fi in en jb je telefoon, na jb hacktivasion patch downloaden (ff googlen).
5 reboot
6 sim omwisselen en klaar.
History: Het was een werkende Iphone (oude bootrom) met FW 3.1.2. Na update naar 3.1.3 was activatie geen probleem. Wel de simlock. Na enige weken wachten was Spirit jb i.c.m. Ultrasn0w unlock beschikbaar voor 3.1.3. Met de jb kwam Cydia erbij en is de ipsw opgeslagen bij Cydia. Sindsdien functioneerde alles. 3 weken geleden update FW naar 4.0.1 gedaan omdat jb en unlock via jealbreakme.com beschikbaar was. Restore file FW 4.0.1 via deze site gebruikt voor update in iTunes. Na de update is de telefoon gedeactiveerd. Alleen Emergency-screen) Met de blanco pbsim van de mobieltjesboer lukt het activeren niet. Wellicht is de sim niet de juiste. Maar goed, als ik het allemaal goed begrijp kan ik enkel en alleen met een juiste pbsim activeren aangezien ik de jb met Spirit heb gedaan. Ik ga nu je handleiding even volgen, ben benieuwd
  #49  
Oud 23-08-10, 21:57
Isalene Isalene is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Westland
Berichten: 69
Standaard

Als jij een oude bootrom hebt kun je ook een hacktivated custom ipsw nemen van 3.1.3, deze xou het moeten doen. Ik hen een pbsim van dts en die doet het perfect op alle toestellen. Ik weet niet of je in de buurt van het westland woont, dan kan ik hem eventueel voor je activeren
  #50  
Oud 24-08-10, 11:01
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Cydia.pushfix.info --> add sources

Hacktivated Patch staat er tussen.
Daarna werkt alles
  #51  
Oud 01-09-10, 13:37
walidos walidos is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 8
Standaard

GELUKT... Ontzettend bedankt
GELUKT Ontzettend bedankt
GELUKT! Ontzettend bedankt
  #52  
Oud 04-09-10, 17:04
pd3ed pd3ed is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard Probleempje..

Ik blijf het activatie probleem houden.
De patch ‘PushFix’ & look for Hacktivation Patch (LockDown) is niet compatteble voor een iphone 2G.
Is er een alternatief voor dit model?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: phonebook sim of Japanse sim softbank Paulusvb Unlock 4 28-08-11 21:32
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby marco_sire Archief 1 26-08-10 09:57
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
Probleem bij gebruik zonder SIM DTSBYK iTunes 3 05-10-08 18:41
Activatie voortaan direct bij koop. forum.bericht Archief 42 03-07-08 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.