qTweeter doet het niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb qTweeter gedownload op mijn iPhone 3GS (5.0.1) en heb mn accounts ingesteld maar als ik hem dan oproep zegt 'ie dat ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
qTweeter doet het niet
Ik heb qTweeter gedownload op mijn iPhone 3GS (5.0.1) en heb mn accounts ingesteld maar als ik hem dan oproep zegt 'ie dat ik mijn accounts moet instellen en stuurt me terug naar de setup waar ik zie dat alles weg is.
Komt het doordat ik iOS 5 heb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is deels iOS 5 compatible, maar niet volledig. Ze hebben het (nog) niet bijgewerkt.
|
|
|||
|
|||
Aha, that explains.
Dankje, dat wordt wachten dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Winterboard doet het niet zoals het hoort iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? | iPhoneWolfGirl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-08-11 18:57 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|