Alle menu's zwart ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hier de screenshots van de mobile musicplayer, is nog niet helemaal klaar zoals je ziet, maar om je al een iedee te geven, van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hier de screenshots van de mobile musicplayer, is nog niet helemaal klaar zoals je ziet, maar om je al een iedee te geven, van de controls balk, knopje, kleuren enz....
|
|
|
||||
|
||||
Ziet er erg leuk uit maar niet meteen mijn smaak. Anyway ik heb gevonden waarom sommige apps zoals sms, safari etc eerst nog een blauw beeld laten zien. Ik zal binnen dit en een half uur de update posten voor compleet zwarte menu's.
|
|
||||
|
||||
Dat klinkt goed, want is eigenlijk wel storend hoor. Goed werk en doe zo voort.
|
|
||||
|
||||
Stiekem wachte ik daar al op
maar zowiezo is het vet!!
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit, thanks!
|
||||
|
||||
Ok ik heb even een klein photoshop probleem, dus mensen met photoshop ervaring pm me even.
|
|
||||
|
||||
Blauw beeld? de "default.png" ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb zo mijn custom pics gemaakt die ik als opstart scherm van ALLE apps in iphone opstarten.
Laatst gewijzigd door croiman; 08-05-08 om 10:05. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door SoundForge; 08-05-08 om 01:16. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
over de zwarte menu's van Undertaxxx
|
|
||||
|
||||
ha ok, dan weet ik da da van mij op niks trekt
|
|
||||
|
||||
Ja Yingi heeft me even geholpen met cs'en. Anyway alles is nu volledig zwart, alleen safari laat toch nog altijd een grijs achtig beeld zien voor hij de zwarte toont. Toch heb ik die ook helemaal zwart gemaakt maar op iphone komt deze grijs over, dit is alleen bij safati. Ik zal vanavond alle defaults even posten.
Edit; Heb het superdruk gehad deze week maar ik heb zonet alles converted naar de zwarte kleur. Dat wil dus zeggen alle default.png's van standaard applicaties. De andere voor Bossprefs etc komen later ergens dit weekend, als er mensen voor een bepaalde applicatie één willen moet je even de default.png ervan hier posten. Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 09-05-08 om 16:55. |
|
||||
|
||||
Super vet!
|
|
||||
|
||||
Hier zijn al de zwarte menu's voor alle standaard applicaties. Heb alles netjes in mappen gedaan met de correct naam, even ssh'en en klaar. Enjoy
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 09-05-08 om 19:27. |
|
||||
|
||||
mooi werk van gemaakt
maar kan niet alle mappen openen op een mac! is alleen die van maps die ik kan uitpakken en de rest niet of moet ik het anders doen ipv 1 voor 1 op de iphone te zetten? |
|
||||
|
||||
Geen idee hoe dat op een MAC kan uitgepakt worden, ik veronderstel ook met WINRAR maar dan voor mac ? Ik heb gewoon de mappen in een rar bestand gedaan en geupload.
|
|
||||
|
||||
geen probleem hier ermee.
|
|
||||
|
||||
Thanks Undertaxxx het is helemaal goed nu
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
Zwart vakje in app menu ( lijst ) | RamonPouw | Archief | 0 | 25-10-07 09:06 |
|
|