Alle menu's zwart ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Hier zijn al de zwarte menu's voor alle standaard applicaties. Heb alles netjes in mappen gedaan met de correct naam, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan misschien een pakket gemaakt voor de mensen die het gemakkelijk willen installeren en een backup maken van de oude file voor degene die terug willen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
zou je deze misschien ook in het zwart kunnen maken? het is van de MobilePhone
Thanks
|
||||
|
||||
Done. Iemand zelfde probleem dat je bij Safari eerst altijd een grijse balk ziet bovenaan ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier nog een update, had er nog enkele vergeten blijkbaar van MusicPlayer etc. Nu zijn ze echt allemaal zwart van de standaard apps. Ik heb er ook nog enkele veel gebruikte toegevoegd zoals Bossprefs, Customize, Finder, Installer, etc.
|
|
||||
|
||||
Misschien ook nog 1 van Summerboard?
is ook 1 die iedereen wel heeft dacht ik zo |
|
||||
|
||||
hier nog een zwarte keyboard, past mooi bij al die zwarte menu's (voor 1.1.3 en 1.1.4)
overschrijf in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework (een backup maken van je originele files zou handig zijn) photo-1.jpg photo-2.jpg Laatst gewijzigd door iMario; 12-05-08 om 03:51. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, waar vandaan gehaald? heb je er nog andere?
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 1.1.3, 1.1.4 Keyboard - Page 3 - ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock Laatst gewijzigd door iMario; 18-05-08 om 16:30. |
|
||||
|
||||
op 114 ??? dacht da die alleen vo 111 waren?
|
|
||||
|
||||
owja moet ik misschien nog ff zeggen
het is voor 1.1.3 en 1.1.4 |
|
||||
|
||||
dacht ik al, twijfelde alleen even.
|
|
||||
|
||||
Nice work, past perfect bij de rest van de schermen die door Undertaxx gemaakt zijn.
|
|
||||
|
||||
@Undertaxxx
Kunnen deze veranderingen in een pakket gestopt zodat deze direct wordt vervangen bij een restore ? Voor de moderators: sorry voor de post en het niet gebruiken van de edit. Ik wist niet dat ik als laatste een reply had gegeven. Laatst gewijzigd door macfreaker; 12-05-08 om 18:20. |
|
||||
|
||||
ifoneguide werkt niet met ibuilder of winpwn voor apps te laden
|
|
||||
|
||||
Hier nog een kleine update met enkele vergeten defaults. Had er enkele gemist van de mail.app.
|
|
||||
|
||||
sweeetttt !!!!
We want more,we want more !!! |
|
||||
|
||||
Nice man... De eerste mooie artwork mod's so far
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 12-05-08 om 18:28. Reden: jajaja het is mod's niet mod |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zit nog een klein foutje in. Zoals je op de screenshots van iMario kunt zien is de tekst boven de adresbalk in Safari slecht leesbaar. Ik denk dat het 'witten' ervan al helpt?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
Zwart vakje in app menu ( lijst ) | RamonPouw | Archief | 0 | 25-10-07 09:06 |
|
|