Alle menu's zwart ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Die zilveren ziet er ook erg goed uit! Wat vind je van die van mij? Black menu's met fading apple, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat vind je van die van mij? Black menu's met fading apple, en ALLE andere zaken zijn custom made by me. Zodat deze aanpast bij mijn andere software mods.
check it out here Is een volledig nieuw foto-album, al mijn "Psycho" mods met mijn zelf gemaakte Other.artwork (360 iconen ) Reacties altijd welkom bij de foto's.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Liever strak glas effect ofzo en zonder glow. Maar mischien zou je de standaard menu's kunnen posten? bij voorbaat dank |
|
||||
|
||||
die heb ik helaas niet meer omdat ik de aangepaste files direct in mijn eigen iphone steek om te testen
|
|
||||
|
||||
vooral die foto van de sugababes doet het
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is dit nog voor elkaar te krijgen in 3.1.2? Heb zitten zoeken via SSH, maar kom er niet uit. BVD!
|
|
||||
|
||||
Winterboard installeren en daarin "Black Navigation Bars" aanvinken.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Thx Timmeh!
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
Zwart vakje in app menu ( lijst ) | RamonPouw | Archief | 0 | 25-10-07 09:06 |
|
|