Alle menu's zwart ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Undertaxxx is het al gelukt om de Safari info bovenaan wittig te krijgen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@ Undertaxxx
is het al gelukt om de Safari info bovenaan wittig te krijgen?
|
|
|
||||
|
||||
topic is : zwarte menu's ????
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
en zo ziet het eruit met de zwarte menu's van Undertaxx, go go undertaxx !!!!!
@ Undertaxx : heb je PM gelezen??? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier even een aavulling op men zwarte menu's...a black dialpad. Je moet enkel de files kopieren naar Applications/MobilePhone.app/. Maak best even een backup als je ooit terug naar je originele wil. Grtz
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 30-05-08 om 11:12. |
|
||||
|
||||
Bedankt Undertaxxx,
Deze ontbrak dus nog. Kan ik die Nokia prisma dialer wegdoen die ik nu gebruikte om toch zwart te hebben. |
|
||||
|
||||
ziet er weer goed uit
spijtig dat ik niet in mijn iphone geraak met cyberduck en als het lukt is het maar voor eventjes en wordt de verbinding weer verbroken,waardoor de bestandsoverdracht niet volledig is. pff |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
links is niks op te zien
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kheb die chromium Other.artwork erook inzitte maar kheb de Retro Dialer erbij, vink wel mooi passen... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Klopt, maar is een beetje geduld voor nodig
Wat zie ik nu? truckdiver iPhone(club) Guru sinds wanneer? Is iets om je mee te feliciteren, bij deze dus.
|
||||
|
||||
Citaat:
thx |
|
||||
|
||||
Die zilveren ziet er ook erg goed uit!
|
|||
|
|||
iemand die de back-up zou willen posten van alle apps?
alvast bedankt. MVG Bram |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
Zwart vakje in app menu ( lijst ) | RamonPouw | Archief | 0 | 25-10-07 09:06 |
|
|