iPhone werkt écht sneller zonder Winterboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Typ1 Gebruik je StyleUnlock in combi met Intelliscreen? "Hide slider" aan en dan swipen geeft alleen beweging in Intelliscreen. Nee, intelliscreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En ik heb iets meer dan een dag zonder Winterboard gewerkt na de laatste update van iOS. Ja het werkt net ff een beetje sneller, maar het verschil vind ik zo minimaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En over die "accelerate" tweak en soortgelijke "speedup"-tweaks ga ik niet discussieren hoor. Neem je chronometer en vergelijk met en zonder accelerate ------------------- Na een klein beetje opzoekwerk vond ik dit wel interressant : Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Niemand beweert dat het je fysieke clocksnelheid oid verhoogt. Niemand beweert dat het de apps sneller maakt. Enkel en alleen de animaties van iOS worden versneld. Je komt dus sneller van A naar B, dus het versnelt je telefoon. De hele reden dat ik dit ben gaan gebruiken is omdat ik alle animaties te langzaam vond in iOS. Ik ben dus opzoek gegaan naar een app die bijvoorbeeld een map openen van 1 seconden naar 0.2 seconden kan animeren. Laten we beide door een setting menu bladeren en kijken wie sneler van a naar b komt. Of nog simpeler. Kijk naar het openen van een folder. Accelerate voegt helemaal geen animaties toe. Het geeft ook geen illusie dat het sneller werkt en het is geen cosmetische app als dat is wat je denkt. En inderdaad, zoals ik in mijn eerste post zei is het voor mij minimaal verschil waarschijnlijk omdat ik de iPhone 5 gebruik. |
|
|||
|
|||
Ah , als jij maar gelooft dat het werkt.
Einde discussie wat mij betreft |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar buiten lockscreen kunnen jullie ook dock en statusbar doorzichtig maken zonder WB?
Dat zou interresant zijn.
|
||||
|
||||
Dock laat ik verdwijnen met Springtomize's dock theming optie door het in te schakelen en niets te selecteren.
|
|
||||
|
||||
WinterBoard heeft een memory leak fix ontvangen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat bedoelde ik...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard zonder reboot | lange76 | Archief | 14 | 24-01-10 23:08 |
Winterboard / batterij sneller leeg? | Kwiq | Jailbreak apps en thema's | 6 | 23-12-09 15:23 |
iPhone Ringtones aanmaken (werkt echt) | jeltekalkman | Archief | 2 | 24-06-09 21:34 |
|
|