iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

eriks 18-08-08 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trinity (Bericht 171054)
Een to do list die met iCal te syncen is. Snap niet hoe je de iPhone voor "business" doeleinden kan gebruiken zonder een syncable to do list. Of misschien heb ik iets over het hoofd gezien. :confused:

Gelijk heb je dat dit niet standaard erbij zit !
Maar je kunt dit oplossen door :

ToDo (7,99 €) via iTunes app. in combinatie met Toodledo te gebruiken
Wel geen echt desktop app, maar werkt goed samen. Ook kun je de taken invoegen bij iCal.
Toodledo :: A to-do list to organize your tasks
Dit gebruik ik nu een paar dagen en valt zeer goed mee vind ik.

Met desktop app :
Omnifocus (15,99 €) en Things desktop app (49 €)
The Omni Group - OmniFocus
Wel nog niet uitgeprobeerd, maar ga het eerstdaags eens uitproberen.

Grtjes

grik 18-08-08 20:55

ik zou graag draadloos via een headset muziek willen luisteren

Trinity 23-08-08 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eriks (Bericht 171143)
Gelijk heb je dat dit niet standaard erbij zit !
Maar je kunt dit oplossen door :

ToDo (7,99 €) via iTunes app. in combinatie met Toodledo te gebruiken
Wel geen echt desktop app, maar werkt goed samen. Ook kun je de taken invoegen bij iCal.
Toodledo :: A to-do list to organize your tasks
Dit gebruik ik nu een paar dagen en valt zeer goed mee vind ik.

Met desktop app :
Omnifocus (15,99 €) en Things desktop app (49 €)
The Omni Group - OmniFocus
Wel nog niet uitgeprobeerd, maar ga het eerstdaags eens uitproberen.

Grtjes

Heel veel dank. Ik ben begonnen met Toodledo met To Do. Voorlopig is dit prima. Als dit te weinig blijkt te zijn kan ik altijd nog overstappen op OmniGroup.
Goeie tip, ben er echt me geholpen!
grtz,
Jet

Trinity 23-08-08 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eriks (Bericht 171143)
Gelijk heb je dat dit niet standaard erbij zit !
Maar je kunt dit oplossen door :

ToDo (7,99 €) via iTunes app. in combinatie met Toodledo te gebruiken
Wel geen echt desktop app, maar werkt goed samen. Ook kun je de taken invoegen bij iCal.
Toodledo :: A to-do list to organize your tasks
Dit gebruik ik nu een paar dagen en valt zeer goed mee vind ik.

Met desktop app :
Omnifocus (15,99 €) en Things desktop app (49 €)
The Omni Group - OmniFocus
Wel nog niet uitgeprobeerd, maar ga het eerstdaags eens uitproberen.

Grtjes

Heel veel dank. Ik ben begonnen met Toodledo met To Do. Voorlopig is dit prima. Als dit te weinig blijkt te zijn kan ik altijd nog overstappen op OmniGroup.
Goeie tip, ben er echt me geholpen!
grtz,
Jet
:D

MacMan 26-08-08 20:55

Home screen aanpassing
 
Heb nu sinds half juni mijn iphone 3G en ben er erg tevreden over.
Er is echter 1 ding wat ik eigenlijk mis en dat is wanneer de Iphone in slaapstand staat en je op een willekeurige toets drukt om deze weer wakker te maken dan zie je voordat je de telefoon ontgrendelt een afbeelding.
ik zou graag zien dat daar wordt weergegeven hoeveel mails er zijn of berichten of wat mijn volgende vergadering is zonder dat ik mijn telefoon helemaal moet ontgrendelen.
Vanwege het synchroniseren met exchange van mijn werk is dat wat meer werk als ik na 5 min eerst mijn wachtwoord moet intoetsen.
weet iemand of daar iets voor is te vinden?

eriks 26-08-08 21:16

@ Trinity ; graag gedaan :)

IROGER 27-08-08 17:29

sinds ik jailbreak 2.0.3.1 heb gedaan ben ik bepaalde apps uit installer kwijt, ik zoek een app, die het volume verhoogd, het begon met ASvolume kan m alleen nergens meer vinden iemand een idee

slodo 27-08-08 17:41

in cydia is geloof ik VolumeBooster te vinden.

IROGER 27-08-08 17:51

ja klopt die heb ik er nu op, maar ik had er vorige keer 1 onder installer (niet volumeboost) die werkte nog beter,

grik 27-08-08 19:02

als ik in de Installer zit (2.0.1) krijg ik de hele tijd een Error: timed out en OK, waar ligt dat aan? Kan iemand me helpen?

IROGER 27-08-08 19:13

de error timed out, kan komen omdat er een bij je sources een naam staat die of niet goed is geschreven of niet (meer) bestaat

grik 27-08-08 19:17

weet iemand of ik een ander blue tooth protocol op de iphone kan zetten zodat ik draadloos ook muziek kan luisteren en niet alleen kan telefoneren?

alexteie 29-08-08 22:42

hey macman.

wat jij wilt hebben is intelliscreen kost wel 25 dollar eenmalig maar het doet wel wat jij wilt
kijk hier maar Intelliborn - Everyday Problems, Everyday Solutions
Alex,

Mr.Barry 02-09-08 21:07

Weet iemand of er al echt goede grafische rekenmachines uitgebracht zijn? Anders zou ik dat graag op de Iphone zien. :D
Het moet toch mogelijk zijn om de TI-89 mogelijkheden op je iphone te krijgen gezien de specificaties. Echter zal het enige probleem de hoge ontwikkelingskosten zijn icm de lastig te voorspellen vraag. Wel is hier veel geld voor te vragen.

jonathan 02-09-08 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Barry (Bericht 182857)
Weet iemand of er al echt goede grafische rekenmachines uitgebracht zijn? Anders zou ik dat graag op de Iphone zien. :D
Het moet toch mogelijk zijn om de TI-89 mogelijkheden op je iphone te krijgen gezien de specificaties. Echter zal het enige probleem de hoge ontwikkelingskosten zijn icm de lastig te voorspellen vraag. Wel is hier veel geld voor te vragen.

Wil ik ook :)

Amazon62 03-09-08 10:14

Het enige wat ik wil:
Een drag & drop functie!! Gewoon alles op je iPhone kunnen slepen zonder bemoeienis van Apple's iTunes..

Ohw ja, GOEDE oordopjes en niet die standaard bijgeleverde slappe hap...

jvandijk 03-09-08 12:13

Is er al een 2.0 versie van Penguin Panic?

jeekes 03-09-08 20:06

landscape sms ftw

Hunter 03-09-08 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Barry (Bericht 182857)
Weet iemand of er al echt goede grafische rekenmachines uitgebracht zijn? Anders zou ik dat graag op de Iphone zien. :D
Het moet toch mogelijk zijn om de TI-89 mogelijkheden op je iphone te krijgen gezien de specificaties. Echter zal het enige probleem de hoge ontwikkelingskosten zijn icm de lastig te voorspellen vraag. Wel is hier veel geld voor te vragen.

In Cydia heb je HPCalc, mischien is dat iets voor je.

jonathan 03-09-08 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hunter (Bericht 183521)
In Cydia heb je HPCalc, mischien is dat iets voor je.

Direct even proberen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.