iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Nikooos 13-03-08 10:21

POI's zijn toch toe te voegen door een pindrop?
GPS ontvanger wordt druk aan gewerkt als je de nieuwsberichten op de frontpage een beetje gevolgd hebt.
En een to-do-list is te vinden in de installer.

sandra 15-03-08 01:04

- Een weekoverzicht in de kalender
- Weeknummers (nu alleen mogelijk via een apart in te lezen ical-applicatie)
- Knippen-kopieren-plakken
- Bladeren door PDF-bestanden (via e-mail is nu alleen de 1e pagina zichtbaar)
- Een beter toetsenbord: mogelijkheid tot landscape maar ook: pijltoetsen !!!
- MMS en UMTS
- Bewerken van Word- en Excelbestanden

jetgadget 15-03-08 09:16

[QUOTE=sandra;82027]-Bladeren door PDF-bestanden quote]

Ik heb laatst door een heel pdf bestand gebladerd kan gewoon ik zie t punt niet

Armando 16-03-08 11:52

- Beveiliginscode voor sms-box;
- verzonden sms bevestiging;
- uitbreiding bluetooth protocollen, zoals alle moderne telefoons;
- Knippen-kopieren-plakken;
- MMS.

croiman 16-03-08 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sandra (Bericht 82027)
- Een weekoverzicht in de kalender
- Weeknummers (nu alleen mogelijk via een apart in te lezen ical-applicatie)
- Knippen-kopieren-plakken
- Bladeren door PDF-bestanden (via e-mail is nu alleen de 1e pagina zichtbaar)
- Een beter toetsenbord: mogelijkheid tot landscape maar ook: pijltoetsen !!!
- MMS en UMTS
- Bewerken van Word- en Excelbestanden

PDF-viewer via installer.
mms zijn ze mee bezig er zijn al 2beta versie via installer
MobileFinder met plugin : textedit en dan kun je dit, k gebruik t ook.

percy 17-03-08 14:58

halle i-phoners

ik zou graag, net als bij nokia groepen met contacten aan kunnen maken met daaraan gekoppeld profielen

grtn
percy

Trinity 19-03-08 16:56

Verlanglijst apps iPhone
 
Sluit me aan bij word en excel lezen en bewerken.

E-reader (voor boeken in het pdb format zodat ik al mijn boeken gewoon op de iPhone kan zetten)(is voor mij zeer essentieel daarom heb ik nog steeds geen iPhone)

Shoppinglist of lijstjesmaker waarbij je zelf items kan toevoegen en categorieen e.d. kan instellen en afvinken (zo handig in de supermarkt!) (zoiets als Splashshopper of Handylist voor Palm).

Expense Diary waarin je je uitgaven kunt noteren (idem categorieen e.d.)

Ik zou graag een telefoontje als task met een alarm zodat automatisch de naam en het nummer op het scherm komt en alleen maar op "call" hoeft te drukken om te bellen.

Voorlopig is dit het belangrijkste.

Health, Fitness en Diet Manager (ook waarbij alles toegevoegd kan worden en categorieen enzo)

danieldereus 22-03-08 12:50

ik zou graag een software fix zien die er voor zorgt dat de radio remote werkt op de ipod touch en iphone vooral het remote gedeelte de radio maakt me niet zo heel veel uit :cool: hopelijk bedenkt er iemand zoiets dat zou heeel erg fijn zijn:o

Stiruam 22-03-08 13:21

Jep ik ook want mijn orginene play en pause knop is gemolt door een turk die ze van me had gejat... :( Nja ik heb em iniedergeval terug :o

Greetz, Stiruam

wouter_touw 23-03-08 20:36

het lijkt mij wel vet als je een soort spraakherkenning zou hebben voor sms te sturen. Maar dit zal wel te ingewikkeld zijn om te maken en lekker te laten lopen...

ook lijkt het me cowl om een soort limewire op je ipod te hebben maar dat idee wordt misschien door andere forumleden niet echt op prijs gesteld...

danieldereus 23-03-08 23:05

kan er nou iemand iets ontwikkelen voor die radio remote volgens mij is dit een heel erg handig en gewild iets

cwijffels 24-03-08 01:26

Ik zou graag zien dat je agendapunten in je lockscreen komen te staan, weet dat dit al mogelijk is met Caterpillar maar om daar nou $45 voor neer te leggen..? Iemand een idee hoe ik dit andres geregeld krijg?

PaecKE 24-03-08 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cwijffels (Bericht 86475)
Ik zou graag zien dat je agendapunten in je lockscreen komen te staan, weet dat dit al mogelijk is met Caterpillar maar om daar nou $45 voor neer te leggen..? Iemand een idee hoe ik dit andres geregeld krijg?

Helaas is hier, voor zover ik weet, nog geen gratis tegenhanger voor.

wouter_touw 24-03-08 13:30

of een leuke gps plugin bij maps

Nederwiet 24-03-08 15:58

Ik zou graag eens een optie willen zien om in een keer de prullenbak van mail te kunnen legen... Als je het niet met regelmaat bij houd (als ik) heb je al snel een verzameling van 30 mail's (slide delete, slide delete, slide delete :()

aernout 24-03-08 21:16

Bestaat er een programmaatje dat een keuzescherm laat zien als iemand je belt. Met opties zoals 'doorschakelen naar voicemail', 'doorschakelen naar kantoor telefoon'?

dingemansje 25-03-08 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 46125)
Het is even werk, maar het werkt !!
Als je de adressen van je contacten in google maps opzoekt en bewaard in bestaande contacten, dan kun je een offline route berekenen van contact naar contact, heb het zojuist weer gedaan en het werkt.


Zou je misschien wat duidelijker kunnen zijn in je uitleg ?? En stap voor stap kunnen vertellen wat je dan precies doet ? Dit zou voor mij (als beginnend bestuurder) erg handig zijn aangezien ik nog iet overal de weg zo goed weet :D

domblondje 26-03-08 00:22

Tsja, na de Paas: Netwerk Rummikub
 
in een netwerkje met z'n vieren rummikub: Klinkt een beetje suf maar ideaal voor het touchscreen van de iPhone: drag n drop de stenen, zoom in zoom uit.
(en skiekum een hack die de zetten voor je doet....))

Vercauterenkevin 28-03-08 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adoruler (Bericht 10441)
zal vast nooit worden gemaakt maar toch:

bittorrent client waarbij je dus direct torrent kan downloaden met je iphone.

limerwire op je iphone

altijd blijven hopen toch:D:rolleyes::p

Ik dacht dat er al een bittorrent software bestaat voor de iphone.

Stiruam 28-03-08 17:52

K heb nu al een tijdje zitten denken hé,

Zou het niet mogelijk zijn om een app te maken die een camera heeft met een erg lange sluitertijd? Dan krijg je namelijk dit soort coole foto's
http://www.jellejanvanveelen.nl/foto...g/IMG_5576.jpg
Dat wil k wel... Maar ik weet absoluut niet of dit mogelijk is met een digitale camera (vast wel):p dus laat het me horen please :D

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.