iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

frida 05-07-08 21:31

Omdat de touchscreen functies beter werken en ik de Iphone mooier vind. Tevens heb ik een Ipod en Itunes, dus qua muziekbestanden is dat is dat ook beter compatibel. De Diamond vind ik net weer te klein en de zoom functie van de Ipod is ook wel weer erg leuk (bij HTC moet je draai bewegingen maken). Ik twijfel(de) ook tussen deze twee toestellen. De standby duur is bij de Iphon eook beter (spreektijd 10 uur) dat heb ik wel nodig haha!!!

marcoryn 05-07-08 23:17

gelukkig maar dan, dacht even dat we een HTC infiltrant in ons midden hadden :-))

Chrisl 06-07-08 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 135135)
gelukkig maar dan, dacht even dat we een HTC infiltrant in ons midden hadden :-))


Een spion???? We hebben een licence to kill toch????

Bionic_Eye 11-07-08 14:47

ik zou wel een uitgaansagenda app willen hebben of een app
met de functie localize die dan laat zien welke discos/ bars in de buurt zitten
met reviews

architect 12-07-08 11:40

kompas
 
Lijkt mij helemaal stoer als de iPhone ook een werkende kompas
heeft maar zal technisch wel onmogelijk zijn.:rolleyes:

Chrisl 12-07-08 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door architect (Bericht 139827)
Lijkt mij helemaal stoer als de iPhone ook een werkende kompas
heeft maar zal technisch wel onmogelijk zijn.:rolleyes:


Alsjeblieft:

Compass - Utilities - Application for iPhone, iPod Touch - iAppCat

ButcherJF 12-07-08 13:54

Ben heel benieuwd hoe die het doet als de zon onder is, de tijd op de iPhone niet goed is ingesteld, in de schaduw, enz. (zie de gebruiksaanwijzing/screenshots op de pagina);)

Blackherrie 14-07-08 14:43

Een spades spel zou me ook wel wat lijken. Weer eens lekker kaarten ;)

Jelle Ages 14-07-08 21:22

Heeft iemand al UEIpong al geprobeerd? Lijkt me leuk.

Koudbloed 16-07-08 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adoruler (Bericht 10441)
zal vast nooit worden gemaakt maar toch:

bittorrent client waarbij je dus direct torrent kan downloaden met je iphone.

limerwire op je iphone

altijd blijven hopen toch:D:rolleyes::p

En jij denkt dat Apple aan illegale handel gaat meewerken? Nopjes...

Maargoed, ik hoop het ook :D

houseguru 17-07-08 16:33

geen app maar een uitbreiding van de makers van Videostones.

Heb nu voor een aantal contacten video's ingesteld, maar ik zou het leuker vinden als videostones bij een inkomende oproep random een video uit de beschikbare video's afspeelt.

FlorianG 19-07-08 11:27

Ik zou zeer graag willen dat de NOS applicatie omgeschreven zou worden voor iPhone en dat er een internet-tv client in komt zoals sopcast... o ja en een voip client die ook freecall en voipcheap ondersteunt:D...

robje38 23-07-08 10:03

Hoe installeer ik installer.app?
 
Hallo ik heb sinds gister de eerste generatie van de iphone met 2.0 software deze is al geunlocked en volgensmij gejailbreakt. Alleen nu staat er cydia op hoe kan ik installer.app op de iphone krijgen. (zonder een mac)

Frrrrrank 23-07-08 10:15

Installer.app is nog niet beschikbaar voor FW2.0. Bovendien zijn er überhaupt nog bijna geen apps beschikbaar voor zowel Cydia als Installer die op FW2.0 draaien.

fabie1 23-07-08 10:33

Ik vroeg me af of het moeilijk zou zijn om een simpele app te maken met alleen maar een kaart en je gps puntje erin, dit omdat het namelijk erg handig zou zijn om vliegkaarten te kunnen bekijken met daarin de huidige realtime locatie. Dus eigenlijk gewoon de kaarten van Maps veranderen of in een andere applicatie.

Dit aangezien mijn broer piloot is en dit erg handig zou zijn met navigeren.

Iemand een idee hoe dit zou moeten?

Groeten,
fabian

Robert M. 23-07-08 11:04

Doe mij maar een app die je springboard iconen laat bouncen op de muziek

tonhaarmans 25-07-08 08:31

Op de plaats waar bij mij nu 'NL KPN' staat of op de plaats waar nu de tijd staat, zou ik graag het laatste getal van mij IP-adres van mijn Wi-Fi verbinding zien. Nu moet ik op het icon van Bossprefs klikken om mijn IP-adres te zien. En alleen het laatste getal wisselt telkens.

Een programma om PDF's te kunnen lezen voor FW 2.0

Een programma om via de Terminal op de Mac screenshots in PNG formaat te maken op je iPhone. Voor FW 1.1.4 bestond dit al: "screenshot", maar het werkt niet meer onder FW 2.0.

Met FW 2.0 is het mogelijk om in te loggen bij Mijn Postbank.nl. En het lukt om geld over te schrijven naar je eigen spaarrekening, als je de TAN-code per SMS ontvangt op diezelfde iPhone. Je zet gewoon preview SMS aan met 3 regels. Het overschrijven naar een andere rekening lukt me niet omdat ze de TAN-code dan pas lijken te sturen als je al niet meer ingelogd bent.

stvh 26-07-08 23:45

Het programma Videocamera mis ik wel in FW 2 + MMS.

arjanwarmerdam 27-07-08 08:18

Trackr
 
Heeft er iemand ervaring met trackr op de iphone
zo ja hoor ik het graag

jantjuh 27-07-08 10:31

Het zou leuk zijn als Microsoft een suite uitbrengt die alle dingen heeft die de iphone nu mist zoals een echte msn en knippen en plakken en dat soort simpele dingen, zo van zo lever je een volledig besturings systeem af en dan ook nog via de gejailbreakte manier zou ik echt niet meer bij komen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.