iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

WOODBROOKE 23-03-09 16:25

muziekherkenning
 
[quote=Robbor;10394]

Heb begrepen dat wanneer je je Iphone bij een radio oid houdt, hij weergeeft wie artiest is en welk nummer er gespeeld wordt.
Hoe werkt dat ?
Woodbrooke.

Brian_NL 23-03-09 16:27

[quote=WOODBROOKE;269894]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robbor (Bericht 10394)

Heb begrepen dat wanneer je je Iphone bij een radio oid houdt, hij weergeeft wie artiest is en welk nummer er gespeeld wordt.
Hoe werkt dat ?
Woodbrooke.

Shazam uit de App Store

Trinity 24-03-09 18:21

Apps iPhone
 
Werkt geweldig, echt cool Shazam!!!!:D

Nick16gb 25-03-09 18:12

Een manier om contacten als visite kaartje door sturen naar iemand anders is soms wel een gemis. Ik weet niet of dit al geopperd is of dat hier eventueel al een app voor is.

Grt. Nick

ditbenikniet 28-03-09 15:02

is er mischien een site of iets waar je alle previews van cydia kan bekijken bv van de thema's.

zou wel handig zijn.

MeTeeJ 28-03-09 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 271917)
is er mischien een site of iets waar je alle previews van cydia kan bekijken bv van de thema's.

zou wel handig zijn.

Dat zou zeker handig zijn!

Pierce 11-04-09 01:29

dit is meer een vraagje, is er ook een app, waarmee je je apps in coverview kan zien (volgens mij wel, maar weet het niet meer zeker)

ik zou dit wel willen zien, maar dan op het springboard zelf als je je iphone kantelt :P

Christel 11-04-09 23:48

ik heb het al vaker gelezen, maar een zeer verbeterde sms-versie zou ontzettend zinvol zijn! (sms door kunnen sturen, teller van gebruikte tekens, dat is toch gewoon een basis??? waarom mist de Iphone dat???)

rhjvaneman 12-04-09 00:10

is er al lang

Djurres 12-04-09 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robbor (Bericht 10396)
Ik trap meteen af

- DVD database, waarop ik kan zien welke ik al thuis heb staan, mocht ik twijfelen in de winkel of iemand wil wat lenen van me, kan ik altijd de database op mijn iPhone raadplegen, lijkt mij vrij handig.

- Afstandsbediening, zodat ik via mijn iPhone verschillende apparaten kan aansturen, niet alleen infrarood maar ook via Bluetooth, voor TV, DVD-spelers en bijvoorbeeld verlichting in de kamer. Ik heb zoiets al gezien op deze website, maar nog geen downloadbaar programma.

Er zijn 2 progammatjes in de appstore te downloaden,

1 heet Remote, en daarmee kan je vanuit je iphone op de computer nummers kiezen om af te spelen, je moet dan wel op hetzelfde internetnetwek zitten,
Apple TV is ook mogelijk,

Verlichting ken ik dan niet, en er is ook een mogelijkheid om je computer aan te sturen via je iphone, je moet dan bepaalde poorten op je router opengooien, dan is het een questie van IP en je ingestelde wactwoord intypen, an wallah, je zit in je Computer.

OHJA, ik wil graag nog zien dat er bijv een blaastest op je iphone mogelijk is, als je gedronken heb, een add-on eraan, even een app openen, BLAZEN MAAR ^^,

Nee, maar als je bijvoorbeeld sms, en je kantel je iphone, dat je toetsenbord dan ook mee gaat, want dat doet hij nog niet jammer genoeg.

revliz 14-04-09 21:37

Citaat:

Nee, maar als je bijvoorbeeld sms, en je kantel je iphone, dat je toetsenbord dan ook mee gaat, want dat doet hij nog niet jammer genoeg.
ff wachten tot de zomer dan kom OS 3.0 uit en dan is dat mogelijk.

Deang 21-04-09 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoner32 (Bericht 94644)
Waar ik plots opkom... Youtuberipper?

Maar dit wordt niet simpel veronderstel ik?:-)

Is er all maar daar moet je ipod of iphone jailbroken for zijn

menno147 22-04-09 12:36

Bosch Divar Controlecentrum

EatBeaver 23-04-09 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick16gb (Bericht 270939)
Een manier om contacten als visite kaartje door sturen naar iemand anders is soms wel een gemis. Ik weet niet of dit al geopperd is of dat hier eventueel al een app voor is.

Grt. Nick


Gewoon BiteSms erop zetten vanuit Cydia. Die heeft een functie waarmee je contactpersonen in 1 druk in je sms kan zetten. Is dus soort visitekaartje. Ook handig voor Christel (wel eerst jailbreaken ;)) want dan heb je direct een tekenteller, landscape mode etc...

On topic: Ze mogen van mij wel een finger swipe beveiliging inbouwen zoals je die nu op veel laptops ziet. Ben je af van die lockcode... Misschien beetje hoog gegrepen, maar je weet maar nooit ;)

Dutchskill 23-04-09 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EatBeaver (Bericht 280595)
Gewoon BiteSms erop zetten vanuit Cydia. Die heeft een functie waarmee je contactpersonen in 1 druk in je sms kan zetten. Is dus soort visitekaartje. Ook handig voor Christel (wel eerst jailbreaken ;)) want dan heb je direct een tekenteller, landscape mode etc...

On topic: Ze mogen van mij wel een finger swipe beveiliging inbouwen zoals je die nu op veel laptops ziet. Ben je af van die lockcode... Misschien beetje hoog gegrepen, maar je weet maar nooit ;)

Dat zou inderdaad wel heel bruut zijn!
maar ik denk dat je daar ook wat aparte hardware voor nodig zal moeten hebben ofzo?

iPhonePwnHoofd 27-04-09 09:59

Citaat:

Youtuberipper?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deang (Bericht 279847)
Is er all maar daar moet je ipod of iphone jailbroken for zijn

Is er ook in de App Store.

Zoek maar eens naar myVideos of myVideos Lite

Ik gebruik het zelf ook, erg handig.
Hier vond ik een review ervan: http://reviewthatapp.webs.com/apps/b...ipper-myvideos

En voor de Jailbreakers is er natuurlijk MxTube :)

ditbenikniet 29-04-09 23:19

ik zou wel een app willen om de pil optijd te kunnen slikken.

Myrdhin 01-05-09 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 282217)
ik zou wel een app willen om de pil optijd te kunnen slikken.

In calendar een repeterend alarm instellen wat dagelijks herhaalt voor 3 weken? Apps kunnen als ze niet draaien, op dit moment, nog geen signaal afgeven.

ditbenikniet 02-05-09 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin (Bericht 282646)
In calendar een repeterend alarm instellen wat dagelijks herhaalt voor 3 weken? Apps kunnen als ze niet draaien, op dit moment, nog geen signaal afgeven.

hoe stel je het dan in voor 3 weken en dan 1 week weer niet.

jurado01 07-05-09 21:43

Hallo,

Onlangs heb ik een Ipod Touch gekocht, nu zou ik die gaan jailbreaken, info genoeg hierover :) op deze site.

voorts zou ik graag de volgende functionaliteiten krijgen op men Ipod Touch:
* Een simpele verkenner waar ik dan in kan bladeren.
* Een pdf/Excel/Word/powerpoint reader. Welke gebruiken jullie?
* Ik zou men Ipod graag als netwerkharde schijf zien verschijnen op men Windows XP PC.
* Een mogelijkheid om sites op te slaan en dan offline te kunnen bekijken.
* Een of andere tweak om die "zet uit-slider" te ontwijken, uitzetten is uitzetten.
* Vnc software icm Windows XP.

Het zou leuk en schitterend zijn mochten jullie mij bepaalde programma's aanbevelen.

Dank bij voorbaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.