iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

pdaformac 14-12-08 11:11

Wat ik wel zou willen is een functie op de iPhone om snel veel gedraaide nummers te bellen. Ik stel me zoiets voor als je bent onderweg en luistert naar muziek op je iPhone maar je wilt thuis bellen. Houd de drukknop ingedrukt tot een piepje komt. Dat is het signaal dat het op een voorkeursnummer wacht. Dit is in te geven door hetzij een aantal kliks op op je knopje van de mic of door de naam van diegene in te drukken die je wilt bellen.:)

Carpangler 14-12-08 11:36

gewoon een echte navigatie
 
Ik zou willen dat er een echte navigatie is.
b.v. tomtom..
heb al zoveel verschillende soorten gehad en geprobeerd als
stand alone gps en ook op mijn
pda en telefoon..
maar tomtom deed het bij mij nogaltijd het beste.

Dus ik hoop dat ook Apple een keer niet zo moeilijk doet en al die
producenten van Navigatie software een kans wil geven om
deze onwijs mooie telefoon, die haast alles kan, sky high naar de beste en mooiste telefoon ooit te lanceren! ;)

jorgos 14-12-08 12:15

Indeed, een goede navigatie app zou wonderen verrichten. Het blijft aanrommelen met de veredelde routeplanners.

Daarnaast zou Flash, gebruikt in websites, een goede aanvulling zijn. Het verbaast me dat dat nog niet geregeld is.

scheersje 15-12-08 03:04

Een goede GPS applicatie zoals TomTom en natuurlijk een goede videocamera.

Yaron 15-12-08 10:36

Er is toch een applicatie die Cycorder heet? Dat is volgens mij een videocamera!

clemensch 15-12-08 21:47

Ik zou het geweldig vinden als er een app gemaakt zou worden waarmee ik de muziekplayer Foobar vanaf mijn telefoon zou kunnen bedienen, net als "apple remote" dat nu kan voor Itunes. Of kan iemand mij vertellen of dat er al is?

superted 20-12-08 14:10

ik heb net een Iphone 3G gekocht maar ik kan nergens divx player vinden die ik er op kan zetten. zodat ik divx of zo kan afspellen op mijn Iphone.
Oh ja hij is niet uplock

libia 20-12-08 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door superted (Bericht 232990)
ik heb net een Iphone 3G gekocht maar ik kan nergens divx player vinden die ik er op kan zetten. zodat ik divx of zo kan afspellen op mijn Iphone.
Oh ja hij is niet uplock

voor zover ik weet bestaat dit ook niet ;)

superted 20-12-08 14:17

maar blijven hopen dan.
thx

WebJojo 23-12-08 01:40

Een tooltje dat net-nummers herkend en bij een vreemde oproep de plaatst van herkomst er bij vermeld.

dus bijv:

020 5556723
(Amsterdam)

libia 23-12-08 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WebJojo (Bericht 233856)
Een tooltje dat net-nummers herkend en bij een vreemde oproep de plaatst van herkomst er bij vermeld.

dus bijv:

020 5556723
(Amsterdam)

zoiets bestond volgensmij al...

Ronald078 23-12-08 14:43

Zal waarschijnlijk mischien alleen in een opvolger van de 3G kunnen maar mij lijkt software die hetzelfde kan doen als een Logitech Harmony afstandbediening. Volgens mij zou dit makkelijk moeten kunnen als de Iphone infrarood had

libia 23-12-08 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronald078 (Bericht 234024)
Zal waarschijnlijk mischien alleen in een opvolger van de 3G kunnen maar mij lijkt software die hetzelfde kan doen als een Logitech Harmony afstandbediening. Volgens mij zou dit makkelijk moeten kunnen als de Iphone infrarood had

jup, maar ook in een volgende versie gaan ze geen infrarood lampje zetten :D

het zou wel grappig zijn trouwens: breaktrough internet device, widescreen ipod, phone and remote controller :D

Kluppergeest 23-12-08 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yaron (Bericht 230998)
Er is toch een applicatie die Cycorder heet? Dat is volgens mij een videocamera!

Inderdaad een videocamera, maar de kwaliteit bij het overzetten naar de PC is een pak slechter dan wanneer ik het op m'n iPhone bekijk !

daanhegman 23-12-08 17:25

Cycorder vind ik echt superkwaliteit voor 2 Mpx

libia 23-12-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 234101)
Cycorder vind ik echt superkwaliteit voor 2 Mpx

ja, en dan moet je er ook rekening mee houden dat de kwaliteit bij het filmen altijd lager is!

WebJojo 24-12-08 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 233904)
zoiets bestond volgensmij al...

Oh..?
Iemand enig idee welke app dit kan?

Dijkzandt 24-12-08 14:08

De mogelijkheid om middels een numeriek pad T9 te kunnen smsen...
Zal wel ouderwets zijn, maar ik mis het echt, zowel het toetsenbord, als de T9 functie.

Ik heb nu ook Cydia, en WinterBoard erop zitten, nu nog een T9 toetsenbord om te kunnen SMSen...

dre007 25-12-08 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ralph (Bericht 10840)
Wetenschapelijke calculator

bestaat toch?
de HP15C via cyntia

dre007 25-12-08 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scheersje (Bericht 230972)
Een goede GPS applicatie zoals TomTom en natuurlijk een goede videocamera.


goed en waardig alternatief:

HTC HD !!!
"iphone clone" met windows --> kan dus pakken meer!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.