iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

alexzeiler 03-11-09 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door r.Vloemans (Bericht 375014)
Het zou mooi zijn dat er bij contacten een geboorte datum geplaatst zou worden zodat je kunt zien hoe oud de jarige is

dit kan gewoon hoor:P (contacten, wijzig, voeg veld toe, 3e van onder ofzo is geboortedatum)
en de app, happydayz! leest die geboorte datums uit en waarschuwd je als iemand binnen een week jarig is :D

macron 04-11-09 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rb1962 (Bericht 344972)
Ik zoek een applicatie waarmee ik een foto kan maken van een visitekaartje en dat vervolgens automatisch in mijn iPhone contacten wordt opgenomen. Worldcard oid op de HTC kan dat, bestaat zoiets ook al voor iPhone? Aanvankelijk weet ik dat de camera van de 3g de bottleneck was maar wellicht is dit met de betere camera van de 3gs ondervangen?

BC reader is wat je zoekt.

macron 04-11-09 19:56

ik zoek nog steeds een mogelijkheid om mijn ipod in landscape te kunnen laten veranderen van playlist. Iemand?

igewoon 13-11-09 21:19

livestreams van oa nova, of p&w kunnen bekijken lijkt me wel wat

nouska1976 19-11-09 09:07

Ik heb via Cydia geprobeert om een SMS Teller te installeren maar die werkt niet... Ik krijg hem wel geinstalleerd maar er verschijnt niets in het berichten scherm als ik aan het invoeren ben...

Dus ik zou graag via de officiele App store een app willen zien die ervoor zorgt dat ik weet hoeveel karakters ik nog over heb van de 160 beschikbare voor het sturen van 1 sms ipv 2... ik ben dat schatten / gokken / tellen een beetje zat aan het worden

ViperNL 19-11-09 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nouska1976 (Bericht 385448)
Ik heb via Cydia geprobeert om een SMS Teller te installeren maar die werkt niet... Ik krijg hem wel geinstalleerd maar er verschijnt niets in het berichten scherm als ik aan het invoeren ben...

Dus ik zou graag via de officiele App store een app willen zien die ervoor zorgt dat ik weet hoeveel karakters ik nog over heb van de 160 beschikbare voor het sturen van 1 sms ipv 2... ik ben dat schatten / gokken / tellen een beetje zat aan het worden

Je moet ook niet SMS counter hebben, die telt alleen het aantal smsjes. Er is een app/tweak die in het "stuur"-vakje bijhoud hoeveel tekens je hebt gebruikt, ben ff vergeten hoe dat heet.

En dit soort apps zul je nooit in de appstore zien ;)

marhar 19-11-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nouska1976 (Bericht 385448)
Ik heb via Cydia geprobeert om een SMS Teller te installeren maar die werkt niet... Ik krijg hem wel geinstalleerd maar er verschijnt niets in het berichten scherm als ik aan het invoeren ben...

Dus ik zou graag via de officiele App store een app willen zien die ervoor zorgt dat ik weet hoeveel karakters ik nog over heb van de 160 beschikbare voor het sturen van 1 sms ipv 2... ik ben dat schatten / gokken / tellen een beetje zat aan het worden

In Cydia kun je onder BigBoss SMS Helper downloaden deze telt het aantal karakters welke je gebruikt hept

kuotje 19-11-09 16:32

bitesms is beter :) gelijk een goed sms programma ook :D

R-Know 21-11-09 12:38

een goed heen en weer sleep programma tussen pc en iphone is iets waar ik wel vrolijk van kan worden. Geen gezeur over types, merknamen en jailbreaken.

sjockboy 21-11-09 22:41

Aqcuisition op de iPhone. Zou wel lacheh zijn :-).

Nummertje herkennen met shazam.
Nummertje meteen downloaden met aqcuisition.
Nummertje afspelen met je iPhone.

Ideaal!!

Helaas slechts een natte droom. Zal geen werkelijkheid worden ;-)

Shorty007 21-11-09 22:48

Ik wil NOG STEEDS heeeeelll graag Bookworm in het nederlands!!! :D zo verslavend :D

jonny jong 22-11-09 15:10

ik zou wel eens een app willen die mijn scherm in spiegelbeeld weergeeft zodat ik het als head up display kan gebruiken in de wagen

tillie74 25-11-09 14:11

Calender uitbreiding
 
Ik ben op zoek naar een kalender overzicht met ook de minuten ( in elk geval kwartieren ) nu kan ik ze wel invullen bijv. 12:15 maar in de agenda sttat hij dan gewoon tussen 12 en 13 uur.

petertjep 27-11-09 21:18

Ik zoek een app om naar groepen te sms'en. Dus 1 sms tegelijk naar meerdere contacten sturen.

WDS001 27-11-09 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door petertjep (Bericht 388388)
Ik zoek een app om naar groepen te sms'en. Dus 1 sms tegelijk naar meerdere contacten sturen.

Dat kan toch al met de standaard SMS-app?

petertjep 27-11-09 22:35

Ik wil een groep kunnen selecteren, dus niet telkens individuele contactpersonen toevoegen. Voorbeeld: bericht naar je voetbalelftal. Als dat al kan hoor ik graag hoe.

mauricelauwen 29-11-09 20:11

groeperen
 
Petertjep,
volgens mij moet het met sms lukken te groeperen.
Maak 'een voetbalelftal' aan in je contactpersonen in outlook.
De telefoonnummers worden dan gescheiden door <telefoonnummer>;<telefoonnummer>; enz Dit even synchroniseren en klaar. Nu is het nog de kunst om dit te doen met emails.....dit lukt me ook niet. iemand

Killer_Sam 03-12-09 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door delightone (Bericht 365601)
Een goede callrecorder die automatisch start bij onbekende nummers of dat je kan aangeven welke gespreken hij moet opnem

Recorder iClarified - Apple News - Recorder 10 Provides iPhone Call Recording
Best okay, niet helemaal wat je zoekt, maar zou eigelijk beetje uitgewerkt moeten worden...

EDIT:

Geprobeerd, werkt voor geen meter...
Helaas...

hholwerda 08-12-09 21:12

Een goede Wekker.

Wie kan mij vertellen waar ik een goeie wekker kan vinden, eentje die ook af gaat als mijn iphone helemaal uit staat, heb hem s'nachts namelijk altijd uit.

Die ik nu heb werkt niet, dan moet mijn iphone in de slaapstand staan.

Wie kan mij helpen

john wings 08-12-09 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda (Bericht 391811)
Een goede Wekker.

Wie kan mij vertellen waar ik een goeie wekker kan vinden, eentje die ook af gaat als mijn iphone helemaal uit staat, heb hem s'nachts namelijk altijd uit.

Die ik nu heb werkt niet, dan moet mijn iphone in de slaapstand staan.

Wie kan mij helpen

Als je snachts je wekker uit het stopcontact trekt, zal je ook niet gewekt worden. Met andere woorden, wat jij wil is onmogelijk, als een toestel uit staat, kan het ook niets doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.