iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

(jonne) 11-10-09 12:00

wat zou ik graag een app zien die mijn iphone veranderd in een PS3 afstandsbediening :D

cem_burak 12-10-09 17:33

Ik wil een apps die 3g van provider als Wi-Fi kan gebruiken. Sommige apps werkt alleen met Wi-Fi bijvoorbeeld nettv. Tv kijken maar wert alleen met Wi-Fi.

delightone 12-10-09 22:24

Een goede callrecorder die automatisch start bij onbekende nummers of dat je kan aangeven welke gespreken hij moet opnem

r.Vloemans 13-10-09 22:01

geboortedatum
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robbor (Bericht 10394)
De iPhone is meer dan alleen een telefoon, dat is duidelijk. Er zijn programma's in overvloed, veel daarvan zal je nooit gebruiken, maar toch zijn er nog programma's die we graag zouden willen zien op de iPhone maar die er nog niet zijn of waar we nog niet van gehoord hebben.

Plaats hier je wensen, wat zou je graag op je iPhone zien en waarom, en mocht je iets tegenkomen waar om gevraagd is, post het dan hier, help elkaar de programma's te vinden die we graag zouden willen hebben.

Dit natuurlijk allemaal binnen de regels van het forum.

geboortedatum bij contact adres en je ziet dan bij verjaardag hou oud de persoon.

Mik075 16-10-09 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door delightone (Bericht 365601)
Een goede callrecorder die automatisch start bij onbekende nummers of dat je kan aangeven welke gespreken hij moet opnem

Iets wat gesprekken opneemt zou wel echt mooi zijn.

En een app voor internet bankieren, dat ik simpel met mn reader mn banksaldo e.d. kan bekijken op mn telefoon.

marhar 19-10-09 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e (Bericht 361318)
Met iprotect kun je alle applicaties die je hebt beveiligen, dus ook sms.

Dit kun je doen door middel van een pincode, zo`n programma bestaat dus wel:)

Met lockdown in Cydia kun je gesepareerd programma's afschermen

Hanzel 19-10-09 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cem_burak (Bericht 365287)
Ik wil een apps die 3g van provider als Wi-Fi kan gebruiken. Sommige apps werkt alleen met Wi-Fi bijvoorbeeld nettv. Tv kijken maar wert alleen met Wi-Fi.

Ik gebruik VoIPover3G [Cydia] om te kunnen Skypen over het 3G netwerk. werkt goed. voor andere Apps weet ik het niet.

krieky 23-10-09 11:29

De ns mededeling in de trein op m'n iPhone, zodat ik niet weer m'n station mis ivm met ogen dicht heerlijk muziek luisteren :p

Timmeh_ 23-10-09 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krieky (Bericht 372909)
De ns mededeling in de trein op m'n iPhone, zodat ik niet weer m'n station mis ivm met ogen dicht heerlijk muziek luisteren :p

En iNap, de iNap intergratie in Trein of de standaard wekker-applicatie zijn niets voor jou? ;)

r.Vloemans 26-10-09 21:17

geboortedatum
 
Het zou mooi zijn dat er bij contacten een geboorte datum geplaatst zou worden zodat je kunt zien hoe oud de jarige is

Alex-511 29-10-09 18:59

als iemand er nou voor zorgt dat je super mario kan spelen, dat ze te vet zijn :D

kuotje 29-10-09 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ralph (Bericht 12600)
Internet radio ontvanger

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joep (Bericht 12602)
Lijkt mij ook wel heel mooi ja, gewoon streaming vanuit je itunes syncen, of kan dat al?

dat streamen weet ik niet. Maar via internet radio ontvangen heb je nu genoeg app's voor. Wunderradio ( of Radio NL )

FridgeNL 29-10-09 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alex-511 (Bericht 376633)
als iemand er nou voor zorgt dat je super mario kan spelen, dat ze te vet zijn :D

Zoek eens naar NES in Cydia, met de juiste roms kan je SMW spelen op je iPhone ;)

Pelle4495 29-10-09 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cem_burak (Bericht 365287)
Ik wil een apps die 3g van provider als Wi-Fi kan gebruiken. Sommige apps werkt alleen met Wi-Fi bijvoorbeeld nettv. Tv kijken maar wert alleen met Wi-Fi.

je kan 3g unrestrictor gebruiken.
die simuleert dat je op een Wi-Fi netwerk zit terwijl je eigenlijk op gprs/3g zit.
ik ben vergeten bij welke cydia repo hij zat maar je kan hem ook gecrackt krijgen via sinfuliphone. google maar even!

killabeast 30-10-09 12:49

wat ik graag zou willen vinden op cydia is een progamma dat tap tap revenge 3 music packs( fall out boy ) in tap tap kan zetten of als je download dat het er al staat? want de free songs maak ik allemaal met 100% en geen fouten af:P

LuBJe 30-10-09 17:26

Ik zou graag een spel in de vorm van het oude zeeslagje zien zoals bij Puzzelsport :) Had deze vroeger wel op mijn WM6 apparaat.

http://www.spelmagazijn.nl/nl/pics/uitd1117.jpg

Peterjh 01-11-09 20:03

Ik zou graag een app zien die mijn sms "synchroniseerd" met de pc.
Als ze dan op de pc staan kun je ze van de iPhone af halen.

Hiervoor had ik een Nokia N95 met PC Suite.
Hier was de optie Live-Blog en die kom dit.
Op een tijdlijn kon je je sms en foto's terugkijken, helemaal top.

Als dat met de iPhone zou kunnen zou TOP zijn.

pacorabanne 01-11-09 21:16

I-fire.
een kaars uitblazen, iets soortgelijks als in de geest van isteam

Pelle4495 01-11-09 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peterjh (Bericht 377822)
Ik zou graag een app zien die mijn sms "synchroniseerd" met de pc.
Als ze dan op de pc staan kun je ze van de iPhone af halen.

Hiervoor had ik een Nokia N95 met PC Suite.
Hier was de optie Live-Blog en die kom dit.
Op een tijdlijn kon je je sms en foto's terugkijken, helemaal top.

Als dat met de iPhone zou kunnen zou TOP zijn.

Dat lijkt mij ook ERG fijn.
Hopelijk lukt het iemand om zo iets te maken.
Zal geheid wel alleen voor jailbreakers zijn.

kuotje 01-11-09 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelle4495 (Bericht 377856)
Dat lijkt mij ook ERG fijn.
Hopelijk lukt het iemand om zo iets te maken.
Zal geheid wel alleen voor jailbreakers zijn.

hmm volgens mij is dat er ook nog niet.
ik zoek ook nog een soort mobileme voor me agenda etc. maar ga niet betalen. of een paar euro is wel oke.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.