iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

dikkembergs 08-06-09 13:49

hallo, ik ben op zoek naar een soort van agenda, notitie app die snel kan ingevuld worden. Ik bezoek namelijk veel klanten en op het einde van de week weer ik al niet meer waar ik geweest ben... En mss tegelijk ook kunnen afspraken inzetten met een bepaalde melding op de dag zelf of is dit teveel gevraagd?

Felry 21-06-09 18:20

Navigon Navigation Software!

iFonzie 21-06-09 18:22

Die is al in de App store te vinden ;)

Frenk 21-06-09 21:32

Een app die het mogelijk maakt om de dreambox stream (m3u) te openen / te bedienen.
Eventueel in combinatie met een verder ontwikkelde versie van iDreamRemote.

Zelf denk ik dat een restream nodig is om dit mogelijk te maken, als ik direct dem3u open krijg ik immers geen beeld.

pieterwillems 22-06-09 18:19

Ik wil alleen flash nog, dat is het belangrijkste voor me dat ik films op internet kan kijken:)

erikroeier 22-06-09 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 306732)
Ik wil alleen flash nog, dat is het belangrijkste voor me dat ik films op internet kan kijken:)


ja ik wil ook flash:D
dan ben ik helemaal gelukkig!
nu ook al wel heel gelukkig hoor, maar dan is de iphone bijna perfect (perfectie valt alleen te benaderen)

DutchVince 22-06-09 20:18

Ik wil Lemmings!
Onvoorstelbaar dat die nog niet uitgebracht is voor iPhone...

helmondsport 24-06-09 14:17

Ik zou graag willen zien,
dat de iphone radio streams kan afspelen.
(ik heb namelijk een stream op mijn computer staan die ik dan op mijn iphone af wil spelen)

Of is dat al mogelijk?

martijnnooijen 24-06-09 23:01

Flash, video, voice search... 

B3rt 27-06-09 14:05

remote ab om de sony playstation3 via BT te bedienen.
Als je nu een DVD wilt kijken moet je de controler erbij pakken om hem te bedienen, zou handig zijn als je via BT (Bluetooth) een AB kan simuleren om zo de basis functies te bedienen (play, skip, previous, f-forward etc)

kebana 27-06-09 18:27

Ik zou graag een programma of knopje hebben dat mijn iphone vergrendeld.
Omdat mijn power button het aant begeven is!

Of weet iemand al zo een programma of app?

Timmeh_ 27-06-09 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kebana (Bericht 312442)
Ik zou graag een programma of knopje hebben dat mijn iphone vergrendeld.
Omdat mijn power button het aant begeven is!

Of weet iemand al zo een programma of app?

iHome biedt deze functionaliteit: De andere iHome: iPhone bedienen met vingerbeweging [Cydia] > Nieuws > iPhoneclub.nl

b00n 28-06-09 21:20

ik zou wel de voice control willen van de iphone 3gs op de 3g :D en de compass natuurlijk maarja... ik weet niet of dat gaat ^^ we zullen zien

grasland 30-06-09 15:46

Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee je op basis van tijd van de dag en dag van de week automatisch de netwerkinstellingen kunt aanpassen. Dit om je batterij te sparen en minder vaak naar de oplader te hoeven grijpen. Bijvoorbeeld iedere avond om 23 uur Wi-Fi een G3 uitschakelen, of misschien het toestel helemaal uitschakelen en 's-morgens om 7 uur weer aan. Ik gebruikte op een windows mobile toestel hiervoor phoneweaver en vond dat een prettige applicatie. Weet iemand of er iets soortgelijks bestaat voor de iphone?

karsten88 03-07-09 14:25

Ben ooit op een site geweest van ontwikkelaar die zowel een soort van reverse t9 dialer aanpassing had als een sms counter en nog veel meer echte aanpassingen voor je iphone niet zo zeer nieuwe apps. Weet iemand welke ik bedoel, tnx

edit: pfft 2 seconden later vind ik eindelijk wat ik bedoel http://ripdev.com/kate

RVDB 03-07-09 23:53

een wind app precies hetzelfde als de kompas app alleen dat hij dan de windrichting aanwijst in plaats van het noorden :)..

kermel 06-07-09 13:39

plaats afhankelijke settings.
 
Ik zou graag een knop hebben op de iphone waarbij je met een druk een aantal dingen automatisch kan instellen.

Vb.
Ik kom thuis en druk op de knop.

- > Wi-Fi springt aan of uit
- > bluetooth springt aan of uit
- >

Op het werk
Andere Wi-Fi settings


-

De mogelijkheid om een sms te laten versturen als je op een bepaalde gps coordinaat bent. Handig ivm thuis automatisering - domotica.
Vb de poort gaat open als je de straat inrijd.

zwaan 06-07-09 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kermel (Bericht 319165)
Ik zou graag een knop hebben op de iphone waarbij je met een druk een aantal dingen automatisch kan instellen.

Vb.
Ik kom thuis en druk op de knop.

- > Wi-Fi springt aan of uit
- > bluetooth springt aan of uit
- >

Op het werk
Andere Wi-Fi settings


-

De mogelijkheid om een sms te laten versturen als je op een bepaalde gps coordinaat bent. Handig ivm thuis automatisering - domotica.
Vb de poort gaat open als je de straat inrijd.

Theoretisch gezien kunnen Wi-Fi en bluetooth nu al met 1 druk uit.

Bij sbsettings swipe je 1 keer en dan druk je. Maar je bedoelt vast een icoon op het springboard die dit doet ;)

kermel 08-07-09 16:02

Inderdaad op het springboard.

Maar waarom zou de IPhone dat zelf niet doen als je op coordinaat X bent ?
Je zou het toestel moeten kunnen personaliseren aan de hand van waar je bent ?

VB : thuis andere achtergrond en ringtones dan op het werk ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.