iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Tengla 05-08-09 14:09

Ik ben opzoek naar een app waar je wireless profielen mee kan maken. (zoiets als Access Connection) of een app die je wachtwoorden in safari bewaard.
Iemand een idee?

RobbievanZomeren 05-08-09 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tengla (Bericht 334163)
Ik ben opzoek naar een app waar je wireless profielen mee kan maken. (zoiets als Access Connection) of een app die je wachtwoorden in safari bewaard.
Iemand een idee?



Ww's zit gewoon in OS 3.0 ;)

Tengla 05-08-09 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobbievanZomeren (Bericht 334230)
Ww's zit gewoon in OS 3.0 ;)

Blijkt dan wel totaal niet te werken :)

RobbievanZomeren 05-08-09 16:57

Instellingen-Safari-Formulieren-Naam/Wachtwoord- Aanzetten:)

Tengla 06-08-09 15:59

weet ik wel :)

Sander.torfs 09-08-09 16:57

Ok, I'm on a 1 gen. iPhone and OS 3.0 (without GPSchip) and I've been searching high and low for a map app that can simply download a streetdatabase and allow offline searching. I've checked all the Appstore versions and the Cydia possibilities but can't find anything that does just that. ANY help will be greatly appreciated.
To the Dev's: guys, you've made some awesome tweaks and apps. Could you help out us users without GPSchips out? (by the way, tried using the GPS tweak to fake the presence of an actual chip, but the nearly $100 costing apps in the Appstore have to much localization services and not this simple feature).
Thanks lots,
Sander

ViperNL 10-08-09 22:34

there's something in cydia that allows you to store all the data you downloaded in the maps.app, however i'm not sure you can search those maps. To be honest, i think not. I'm not sure something that you are looking for is out there. Except of course Navigon which u can buy or get it on your phone otherwise... But you're gonna have to google for that ;)

Gekko 14-08-09 19:26

Ik wil graag buiten het openzetten van Bluetooth (zoals het op elke telefoon werkt) graag een toevoeging in de agenda zodat een afspraak automatisch verwijderd wordt als hij voorbij is.

Bijv een afspraak morgen tussen 12:00 en 13:00, dat hij dan na 13:00 uur automatisch wordt verwijderd.
Afspraken die elk jaar terugkomen (verjaardagen bijv.) wordt dan alleen voor dit jaar verwijderd.
Dat lijkt me helemaal top!

bont 15-08-09 18:33

Ik weet niet of deze app er nog is, maar in firmware 2.* kon ik d.m.v. op het batterij icoontje tikken het percentage (%) zien. Dus niet naast het gewone batterij icoontje, maar daarvoor in plaats.

Ik geloof dat het gewoon SBSettings was oid, maar nu kan je daarmee alleen het percentage altijd of niet naast je gewone icoontje zetten. (of weer alleen %)

Ik wil dus dat ik tussendoor kan switchen tussen het icoontje en %, door er op te klikken. Weet iemand of dit er nog is? Kan het namelijk nergens vinden...

Timmeh_ 15-08-09 20:13

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bont (Bericht 338608)
Ik weet niet of deze app er nog is, maar in firmware 2.* kon ik d.m.v. op het batterij icoontje tikken het percentage (%) zien. Dus niet naast het gewone batterij icoontje, maar daarvoor in plaats.

Ik geloof dat het gewoon SBSettings was oid, maar nu kan je daarmee alleen het percentage altijd of niet naast je gewone icoontje zetten. (of weer alleen %)

Ik wil dus dat ik tussendoor kan switchen tussen het icoontje en %, door er op te klikken. Weet iemand of dit er nog is? Kan het namelijk nergens vinden...

Recent is Battery Control uitgekomen in Cydia (zie screenshot). Na installatie kan je in de instellingen aangeven of je de batterij of een percentage (of allebei) wilt zien.

bont 15-08-09 20:29

Yep, dat weet ik. Maar zoals ik in mijn post beschreef ben ik op zoek naar een app waarbij je het batterij icoontje kan veranderen in een percentage wanneer je erop tikt. Dus gewoon altijd, niet ergens in een app switchen, of allebei aan ... gewoon erop klikken zodat die switched tusen icoon/% :)

tinus20vt 26-08-09 21:28

Is er een applicatie waarop je bij kan houden welke dvd's en cd's je reeds in je bezit hebt? Ik sta namelijk erg vaak te twijfelen in een winkel of ik al in het bezit ben van de desbetrefende dvd.



edit: waarschijnlijk mymovies ;)

Shorty007 26-08-09 21:44

ik gebruik MovieCatalog :)

groe1011 27-08-09 00:09

dvd dashboard 1,59 euro

kuotje 27-08-09 00:11

word + excel bewerken.
een gratis BiteSMS :P

mbln 27-08-09 14:03

Bluetooth deels in en uitschakelen
 
Bij mijn vorige telefoon kon ik apart het handsfree deel van mijn telefoon en het audio deel pairen met mijn autoradio. Dat is heel handig bij navigeren (TOMTOM) en luisteren naar muziek via de CD (of tuner) op de autoradio. TOMTOM stuurt nu automatisch zijn stemmen en geluiden via de bluetooth naar mijn autoradio als ik mijn iPhone aansluit op de radio. Die moet ik dan op 'BT audio' zetten om het te kunnen horen. Ik kan dan niet meer naar de tuner/CD luisteren.
De kombinatie TOMTOM, TELEFOON en TUNER is dus onmogelijk omdat TOMTOM zijn tekst alleen naarr BT-audio stuurt en niet naar TUNER.
Liever zou ik de telefoon via de autoradio willen laten lopen (handsfree) en de keuze hebben of ik het geluid van de TOMTOM via de autoradio of via de iPhone wil laten lopen.
Bij Navignon speelt trouwens hetzelfde.
Ik weet wat ik hebben wil: een A2DP toggle!!! Op http://blog.ramondeklein.nl/?p=257 staat het beschreven.

Timmeh_ 27-08-09 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bont (Bericht 338641)
Yep, dat weet ik. Maar zoals ik in mijn post beschreef ben ik op zoek naar een app waarbij je het batterij icoontje kan veranderen in een percentage wanneer je erop tikt. Dus gewoon altijd, niet ergens in een app switchen, of allebei aan ... gewoon erop klikken zodat die switched tusen icoon/% :)

Ook dat kan inmiddels met Battery Control ;)

yonas 28-08-09 23:54

Een mooie face update oftewel het uiterlijk mooier maken de sofware komt wel

Brighdy 30-08-09 12:32

Ik zoek weer een toggle om 1 van m'n e-mail accounts snel aan/uit te kunnen zetten.
(dus niet via instellingen maar met 2 of drie tikken)
Dat kon eerst in bossprefs maar na update daarvan en nu ook update van iPhone 1e gen naan fw3.0 kan ik het nergens meer vinden.

rb1962 30-08-09 12:56

Worldcard achtige applicatie op iPhone
 
Ik zoek een applicatie waarmee ik een foto kan maken van een visitekaartje en dat vervolgens automatisch in mijn iPhone contacten wordt opgenomen. Worldcard oid op de HTC kan dat, bestaat zoiets ook al voor iPhone? Aanvankelijk weet ik dat de camera van de 3g de bottleneck was maar wellicht is dit met de betere camera van de 3gs ondervangen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.