iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

hholwerda 08-12-09 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john wings (Bericht 391826)
Als je snachts je wekker uit het stopcontact trekt, zal je ook niet gewekt worden. Met andere woorden, wat jij wil is onmogelijk, als een toestel uit staat, kan het ook niets doen.

Bijn mijn vorige telefoons (n95 en n97) zat het er wel op.
Alarm instellen en je kon je telefoon gewoon uitdoen.

Daar ben ik naar op zoek, of heeft de iphone dat niet?

ricky 14-12-09 07:46

Gratis programma om 1 gesprek te wissen
 
Ik zou graag een gratis programma hebben waarmee je 1 gesprek kunt wissen ipv de complete lijst.

kuotje 14-12-09 09:13

ik pm je erover !

lauwtjuhhhh 14-12-09 22:18

Ik zou graag een app zien dat je een ontvangst bevestiging krijgt wanneer iemand het smsje ontvangen heeft !
dat zou wel handig zijn.. Jammer dat dit er niet op zit

WDS001 14-12-09 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lauwtjuhhhh (Bericht 393844)
Ik zou graag een app zien dat je een ontvangst bevestiging krijgt wanneer iemand het smsje ontvangen heeft !
dat zou wel handig zijn.. Jammer dat dit er niet op zit

Dat kan met SMShelper.

lauwtjuhhhh 14-12-09 22:35

kan je die gratis downloaden?! de mijne is wel ge-jailbreaked, kweet alleen niet hoe je dat allemaal moet installeren :(
Super dat het wel kan :o

Thnxxx

Al gevonden Thnxxx Anyway !

//mod: Niet naar illegale software vragen! Volgende keer ontvang je hier een berisping voor!

john wings 14-12-09 22:57

Bestaat er een app waarbij ik mijn iphone instelling kan instellen dat hij nooit op automatisch slot gaat, maar dat toch mijn scherm gedimd kan worden. Of misschien kan dit wel rechtstreeks op de iphone zelf, maar zie ik iets over het hoofd. Ik zou dit willen bereiken om bepaalde timers te laten lopen, maar toch batterij te sparen door het scherm te dimmen
Alvast bedankt voor de reactie.

stvh 15-12-09 02:59

Je hebt inderdaad niet goed gekeken in je instellingen. Je kan het op uit zetten.

john wings 15-12-09 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stvh (Bericht 393901)
Je hebt inderdaad niet goed gekeken in je instellingen. Je kan het op uit zetten.

Ik kan het inderdaad instellen dat mijn iphone nooit op slot gaat, maar dan blijft mijn scherm continu verlicht. Wat ik wil is dat hij niet op slot gaat, maar dat mijn schermverlichting toch uitgaat, kan ik dit ergens instellen?
Bedankt

robeminem 17-12-09 21:06

ik zou graag een app willen zien waarmee je je tv scherm in het klein zou kunnen zien i.v.b.m. xboxen(Halo 3)

treffers1985 19-12-09 16:12

dat kan zeker gewoon dtunes installeren via cydia!! dtunes bestaat uit 3 programma`s waarvan 1 ook een torrent client

succes!!

Trekhond 20-12-09 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lauwtjuhhhh (Bericht 393852)
kan je die gratis downloaden?! de mijne is wel ge-jailbreaked, kweet alleen niet hoe je dat allemaal moet installeren :(
Super dat het wel kan :o

Thnxxx

Al gevonden Thnxxx Anyway !

Leg eens uit:p

King1987 20-12-09 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trekhond (Bericht 395541)
Leg eens uit:p

Dit is illegaal, dat ondersteunen wij niet. Dus ook niet over praten aub!

Trekhond 20-12-09 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 395578)
Dit is illegaal, dat ondersteunen wij niet. Dus ook niet over praten aub!

Mag het via pm?

King1987 20-12-09 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trekhond (Bericht 395584)
Mag het via pm?

kort en krachtig: Nee :d

Trekhond 20-12-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 395585)
kort en krachtig: Nee :d

kweet da almaal nie aja^^

Maar eig Jailbreaken is toch ook illegaal en staat er hier uk op é:eek:

iScorpio 20-12-09 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trekhond (Bericht 395586)
kweet da almaal nie aja^^

Maar eig Jailbreaken is toch ook illegaal en staat er hier uk op é:eek:

Jailbreaken is in Nederland niet illegaal! Er is daar geen regelgeving over (voor de iPhone) :)

Ik verwacht hier nu verder ook geen vragen meer over en gaan on-topic!

PeRzY 29-12-09 14:56

ik zou graag een ''Nederlandse'' SPOOF App willen zien! Dat je je telefoonnummer en je stem kan veranderen! heb al overal gezocht maar Nederland word niet ondersteund. heeft iemand suggesties of er een app is die wel werkt??

Madstarr 31-12-09 22:10

ik zoek een app of plugin voor het springboard zodat ik eum van landscape kan veranderen

Spoel 03-01-10 22:02

Rechtstreeks vanaf de Iphone/Ipod Touch vernieuwen van een Podcast abbonnement
 
Ik werk veel met Podcasts. De Podcasts kun je benaderen via ITunes vanaf de Iphone en Ipod Touch. Maar dan kijk je tegen een niet verversde lijst in de Itunes store aan. Alleen via de ITunes op je PC kun je een Podcast waarop je een abbo hebt verversen en zodoende de meest recente 'episode' downloaden. Vervolgens moet je je Iphone / Ipod Touch via ITunes synchroniseren om de nieuwe Podcast op je device te hebben.
Dit zou ook direct moeten kunnen, zonder tussenkomst van je PC. Apple bevestigt e.e.a. en meldt niet aan te kunnen geven of dit ook ooit een feature op de Iphone / Ipod Touch wordt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.