iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Bart013 30-08-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 344034)
Ook dat kan inmiddels met Battery Control ;)

SBSettings zet het percentage gewoon naast je batterij. Werkt perfect :)

xerxes_iphone 01-09-09 16:44

Ik wil graag een progje waarmee je het trillen / vibreren van een berichtje kan verlengen. Ik heb firmware 3.0.1 en het is me niet met een programma gelukt, ook niet via Iphonebrowser en dan de plist file veranderen (dan trilde hij niet meer, was blij dat ik een backup van de file had gemaakt).

frenske2002 08-09-09 15:09

Agenda alarmeringen die niet naar 1 keer stoppen.

Zou mogelijk moeten zijn om zelf aan te geven in de agenda, hoelang de alarmering zou moeten zijn, lijkend op de Pocketinformant optie voor Windows Mobile

LeonardPhilippo 12-09-09 08:44

Nederlandse Internet radio in het buitenland op mijn auto radio/speakers
 
Ik heb een heel speciaal verzoek: Ik woon in het buitenland en kan via mijn iPhone + applicatie streaming Nederlandse radio beluisteren op mijn iPhone met oortjes. Uiteraard zou ik graag willen dat via bluetooth dit radio signaal op mijn auto(radio) wordt afgespeeld.
Wie heeft de gouden tip? Groet, Leonard

CoenG 15-09-09 12:25

Ik speel veel poker, zou graag een real-money poker app zien, desnoods via een web pagina. Zodat het ook mogelijk is om via de iPhone m'n spelletje poker te doen. Via titan, party-poker of een andere pokersite.

Mocht er iemand zijn, die dit voor elkaar heeft gekregen. Graag reactie.

Coen

jurres 05-10-09 02:47

Ik ben opzoek naar een app. dat mijn sms'jes kan afschermen. Iets waarmee bijv eerst een wachtwoord dient ingevoerd te worden... Mijn telefoon ligt nog wel eens op openbare plaatsen.

baart 05-10-09 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurres (Bericht 360879)
Ik ben opzoek naar een app. dat mijn sms'jes kan afschermen. Iets waarmee bijv eerst een wachtwoord dient ingevoerd te worden... Mijn telefoon ligt nog wel eens op openbare plaatsen.

Daar zoek ik ook al naar, iemand die weet of het bestaat?

ronald24e 05-10-09 21:06

Met iprotect kun je alle applicaties die je hebt beveiligen, dus ook sms.

Dit kun je doen door middel van een pincode, zo`n programma bestaat dus wel:)

Shorty007 05-10-09 21:11

Hmm net de free versie gedownload. Snap niet hoe het werkt :p hoe selecteer je de apps die je wilt beveiligen dan?

ronald24e 05-10-09 21:18

Ik heb zelf de free versie nooit gebruikt dus ik weet niet of daar de functie inzit om zelf de applicaties te kiezen.

In de "normale" versie kun je in het hoofdmenu naar locking applications gaan, daarna krijg je een lijst met je applicaties en kun je kiezen welke je wel en niet wilt beveiligen.


http://img.photobucket.com/albums/v4...fbeelding1.png

Shorty007 05-10-09 21:20

Ow nah de free versie ziet er heel anders uit. Betaalde maar ff binnen halen dan :)

FridgeNL 06-10-09 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e (Bericht 361329)
Ik heb zelf de free versie nooit gebruikt

Ik vind iProtect een interessante app, had er net even op gegoogled en bij zommige comment las ik dat iProtect de batterijduur ernstig bekort. Zou wel 20% kunnen schelen, enige ervaring mee ?

Shorty007 06-10-09 08:16

hmmm als de batterij leeg gaat lopen ervan hoef ik m niet hoor :p
ronald24e ervaringen hiermee?

jurres 06-10-09 11:22

Heb het gevonden. Lockdown heet het. Werkt
perfect!

Hanzel 06-10-09 13:56

hoihoi
ik ben op zoek naar een "Automater" voor op de iPhone. Een App dat acties uitvoert op basis van locatie en/of tijdstip. Laatst was er al dit artikel maar daar noemde niemand een mogelijke App, maar ik kan me haast niet voorstellen dat die er niet zijn. Of heeft dit te maken met het patent van Apple? Dus ook niemand via Cydia die zich daaraan gewaagt heeft?

berty 09-10-09 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurres (Bericht 360879)
Ik ben opzoek naar een app. dat mijn sms'jes kan afschermen. Iets waarmee bijv eerst een wachtwoord dient ingevoerd te worden... Mijn telefoon ligt nog wel eens op openbare plaatsen.

zoek in cydia naar: bitesms, is een prachtig programma, kun je veel dingen mee instellen, ook een wachtwoord op je smsjes. het enigste nadeel is wel dat bij mij de standaard berichten app ook blijft staat en dus zijn je smsjes dan nog niet echt beveiligd. ik gebruik ovirgens geen wachtwoord dus voor mij is het geen probleem

Shorty007 09-10-09 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e (Bericht 361318)
Met iprotect kun je alle applicaties die je hebt beveiligen, dus ook sms.

Dit kun je doen door middel van een pincode, zo`n programma bestaat dus wel:)

Heb jij het hier over de iProtect die in Cydia staat??
Ik had het namelijk eerder hier over de app iProtect die in de App Store staat...Daarom begreep ik waarschijnlijk niks van de app haha had de verkeerde denk ik.....

schuk 10-10-09 01:05

Weergave in telefoonboek kunnen selecteren
 
Weergave in telefoonboek staat nu standaard op achternaam. Ik heb meer dan 600 contactpersonen (veel zakelijke) en soms ben ik achternaam vergeten, op mijn vorige HTC kon ik dan op bedrijf selecteren en zodoende naam en tel. nr. vinden.

dus graag niet alleen selecteren op achternaam maar ook op:
1. bedrijfsnaam
2. evt. voornaam


met vriendelijke groet


Ronald Schukking

berty 10-10-09 01:15

Als je zoekt op bedrijfsnaam kom je er ook... misschien dat je dat nog niet wist? (Dus helemaal bovenaan in de contactenlijst de bedrijfsnaam invoeren)
Mits je bij elke contactpersoon daadwerkelijk het bedrijf hebt ingevoerd.

Mike88 10-10-09 12:42

Probeer is bij de calculator je iPhone te draaien, bedoel je dat niet ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.