iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

Kluppergeest 25-12-08 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dre007 (Bericht 234641)
bestaat toch?
de HP15C via cyntia


Draai je iPhone eens als je de rekenmachine op hebt staan ;)

rikfrombelgium 25-12-08 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dre007 (Bericht 234641)
bestaat toch?
de HP15C via cyntia

cyntia nog wel

Enes 26-12-08 13:48

GRATIS internet :))
msn messenger

lyosha 06-01-09 12:11

Ik ben op zoek naar een app waarin je zelf voor verschillende dagen verschillende bus/treinuren kan zetten zodat je ze niet steeds moet gaan opzoeken in het station of over het web. 'TREIN' kan ik niet gebruiken hier in België...

jordiavp 10-01-09 22:27

hetgeen wat ik zeker wil is een soort van update of aanpassing van "google maps" (kaarten) waarbij je niet de gehele tijd de mappen of stratenplannen of wat je het ook wilt noemen , hoeft te downloaden voor die de gps functie gebruiken (of wel willen gebruiken), maar dat je direct de map van europa kunt downloaden als update ervoor of als nieuwe app zodat we geen internet (alleja , voor degene die een abbonnement hebben)verspillen voor de hele tijd die mappen te downloaden !

KolvenBucks 14-01-09 20:39

SMS schiet echt tekort. Het zou mogelijk moeten zijn om:
- Bewaarmappen voor berichten in te richten en dus berichten in één van die mappen op te slaan.
- Berichten of delen van berichten door te sturen naar een andere contactpersoon.
- Een datum/tijdstempel te zien bij elk deel van een SMS conversatie (nu staat er maar één)
- Stukken tekst in een conversatie te kunnen selecteren voor copy/paste.

Chrissz 16-01-09 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adoruler (Bericht 10441)
zal vast nooit worden gemaakt maar toch:

bittorrent client waarbij je dus direct torrent kan downloaden met je iphone.

limerwire op je iphone

altijd blijven hopen toch:D:rolleyes::p

Is er al... Het heet dTunes en hiermee kan je torrents downloaden en Muziek downloaden a la Limewire stijl. Deze nummer kan je meteen afspelen en via SSH op je PC zetten...


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordiavp (Bericht 242365)
hetgeen wat ik zeker wil is een soort van update of aanpassing van "google maps" (kaarten) waarbij je niet de gehele tijd de mappen of stratenplannen of wat je het ook wilt noemen , hoeft te downloaden voor die de gps functie gebruiken (of wel willen gebruiken), maar dat je direct de map van europa kunt downloaden als update ervoor of als nieuwe app zodat we geen internet (alleja , voor degene die een abbonnement hebben)verspillen voor de hele tijd die mappen te downloaden !

Bestaat ook al, heet offline maps o.i.d.
Kan je de mappen 1 keer allemaal downloaden (vreet niet heel erg veel opslagruimte). En kan je vervolgens zonder internet verbinding de app Maps gebruiken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groe1011 (Bericht 206473)
gratis bij app store

-"Tuner"
-"StreamItAll"

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FleavKe (Bericht 208260)
ja, maar da is nogal groot om mee te nemen. En we waren met z'n allen aan het dromen voor apps op de Iphone, dus droom ik over photoshop :D

Geloof me, je wilt niet photoshoppen met je vingers op zo'n klein scherm... Tenzij je alleen met Filters wilt werken en dus niet handmatig hoeft te tekenen...
En voor filters en dergelijke is er ook al een app, weet alleen niet meer hoe hij heet..

Modbreak:
Zou jij Mquote willen gebruiken aub? Dank


ivolution 18-01-09 10:46

Mute knop
 
Hoi,

Ik zou graag een mute button zien.
Softwarematig muten dus.

marc3l 24-01-09 16:29

Ik zou graag visualisatie op mijn muziek scherm willen hebben!

edit:
Ook zou ik graag een functie willen hebben, dat ik de Coverflow kan uitschakelen!!!

sanderP 24-01-09 16:32

-Ik zou ook nog graag een app zien waaarbij je de voortgang van je downloads thuis bij kan houden die bij. met utoreent smanewerkt.
-tv kijken net als op andere telefoons met een kpn abbo
-iets waarmee ik mijn gedownloade films kan bekijken die op mijn netwerk staan of mijn eigen pc

snellejelle23 01-02-09 14:40

sms importeren...
 
Hoi..weten jullie of het mogelijk is om je oude sms-berichten die je op je simkaart opgeslagen hebt te importeren naar je iphone 3g ?
Alvast bedankt !

fabie1 01-02-09 17:08

Laat maar! ik las je berichtje verkeerd!

Brum 02-02-09 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kingster (Bericht 12904)
Het verbaasde mij dat er nog geen currency converter voor vreemde valuta bestaat. Die gebruik ik erg veel en is op bijna elke mobiele telefoon wel te installeren.


ACT Currency ??

Brum 02-02-09 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaahtools (Bericht 13826)
Hetgeen ik als ergste mis t.o.v. mijn E70 is dat ik niet 1 smsje naar 10 verschillende contacten kan sturen.

Kan volgens mij wel gewoon.. ??
Gebruik het PLUSJE....

Brum 02-02-09 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 14183)
Cool met welke VNC server werkt ie het beste..? ik neem aan TightVNC..?

However ik kan hem niet testen want ik heb (Nogsteeds) geen iPhone xD

Ook Mocha VNC lite...
Gewoon via de APPstore.

Brum 02-02-09 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 23259)
msn lijkt me wel handig niet via internet dat is ruk maar gewoon als een .app

Probeer eens FRING (appstore).
Heb je meteen skype...

Brum 02-02-09 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MeX (Bericht 58779)
heb het forum doorgespit, maar nog niet kunnen vinden,

zoek een progje waar ik belangrijke gegevens, zoals
visa card nummer, pincodes, verzekering polisnummers kan opslaan

heb nu alles in notes staan... en inzichtelijk voor iedereen..

heb iets gezien op het forum maar kan het niet weer vinden...:confused:

1Password (Appstore)
Kun je meteen inlog automatiseren.
SIte + user + password... automatisch in laten loggen.

Eén 4 cijferige code om het prog te starten en voor gevoelige data de mogelijkheid dit ook nog achter een master password (alfanumeriek) te bewaren.

Ook beveiligde notes zijn hier mogelijk....

Brum 02-02-09 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1305 (Bericht 74342)
Een programma waar je beltonen mee kan maken voor de iphone
nu werkt het nog niet echt goed
dus dat je zelf een nummer kan toevoegen

iRinger :: iPhone Ringtone Factory [iPhone Ringtone, iPhone Ringtones, iPhone Ringtone Maker, iPhone Ringtone Creator]

DutchVince 02-02-09 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kingster (Bericht 12904)
Het verbaasde mij dat er nog geen currency converter voor vreemde valuta bestaat. Die gebruik ik erg veel en is op bijna elke mobiele telefoon wel te installeren.

Kijk eens bij Apptism.com: ca 180 hits op "currency".
Daar zit geheid iets tussen.

matinez 06-02-09 19:48

Ik zoek een SMS bomb applicatie (jailbreak of appstore).
Ik stuur vaak reclame berichten a 100 contacten..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.