iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/1490-welke-apps-jij-graag-op-de-iphone-zien.html)

L.C. Colle 30-05-08 10:42

Engelse Iphone
 
Hallo iedereen,
Ik heb sinds een paar dagen een iphone uit engeland gekregen, maar nu hoorde ik gister dat het niet mogelijk is om een nederlandse vertaling te zetten op een engelse iphone. Klopt dit???

Beaux 30-05-08 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L.C. Colle (Bericht 119600)
Hallo iedereen,
Ik heb sinds een paar dagen een iphone uit engeland gekregen, maar nu hoorde ik gister dat het niet mogelijk is om een nederlandse vertaling te zetten op een engelse iphone. Klopt dit???

volgensmij zit jij in het verkeerde, Topic....

Goed nieuws dus over firmware 2 :)

iMario 30-05-08 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L.C. Colle (Bericht 119600)
Hallo iedereen,
Ik heb sinds een paar dagen een iphone uit engeland gekregen, maar nu hoorde ik gister dat het niet mogelijk is om een nederlandse vertaling te zetten op een engelse iphone. Klopt dit???

Off-topic
Gewoon in de Installer de source, h t t p://ifoneguide.nl/114 toevoegen (heb je geen 114 dan vul je 111, 112 of 113 in)


john wings 09-06-08 15:49

Hallo,
ikzelf ben op zoek naar een applicatie waarbij ik een wachtwoord moet ingeven wanneer ik dit wil openen en waarin ik dan als vertrouwelijke informatie kan zetten zoals wachtwoorden ed, zodat ik niet alle wachtwoorden moet onthouden, maar juist dat ene om de applicatie te openen, misschien dat dit al bestaat, maar heb toch niet direct iets gevonden in het forum.
Alvast bedankt voor de reactie.

wouter_touw 09-06-08 15:50

check out lockbox...

john wings 09-06-08 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter_touw (Bericht 124204)
check out lockbox...

Bedankt, ga dit zeker eens proberen.

Lemob 15-06-08 15:46

Hallo
Ik wil graag meer weten over navigatie op de iphone. We hebben allemaal maps en locate je functie. Ik heb de phone gejealbreakd en navizon er op staan. Maar nu het nog 4 weken duurt tot de 2.0 firmware komen TomTom en nav'go ook steeds meer in the picture. Heeft iemand hier al meer nieuws over? Kan een operator ook een nieuw item starten? Ik denk dat veel mensen hier op zitten te wachten.

suzuki62 15-06-08 17:58

inzoomen met camera en filmpjes maken ;)

marcoryn 15-06-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lemob (Bericht 127453)
Hallo
Ik wil graag meer weten over navigatie op de iphone. We hebben allemaal maps en locate je functie. Ik heb de phone gejealbreakd en navizon er op staan. Maar nu het nog 4 weken duurt tot de 2.0 firmware komen TomTom en nav'go ook steeds meer in the picture. Heeft iemand hier al meer nieuws over? Kan een operator ook een nieuw item starten? Ik denk dat veel mensen hier op zitten te wachten.

Zonder gps module valt er weinig te navigeren..en die zit helaas niet in onze iphone's. Navigeren gaat pas lkkr werken als je 11 juli 2008 een 3g'tje haalt :D.
Voor de 1g iPhones schijnt er binnenkort wel een externe gps module uit te komen..meer informatie hierover met de zoekfunctie!!

ScorpiPhone 17-06-08 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki62 (Bericht 127515)
inzoomen met camera en filmpjes maken ;)

dit is er al in de form van Camerapro

daar kan je mee inzoemen en filmen kan met showtime


ik zou graag bestanden via bluetooth mogelijk zien en koppeling met bestaande gps muis

Jurf 23-06-08 23:38

Sorry als deze vraag al veel vaker is gesteld maar, is het ondertussen al mogelijk om op je Iphone andere sites behalve youtube dus, filmpjes te streamen/bekijken.

iMario 23-06-08 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jurf (Bericht 130827)
Sorry als deze vraag al veel vaker is gesteld maar, is het ondertussen al mogelijk om op je Iphone andere sites behalve youtube dus, filmpjes te streamen/bekijken.

meeste moet je Flash ondersteuning voor hebben. dat heeft de iPhone nog niet:eek:

frankpaul1 24-06-08 23:49

Ik ben op zoek naar een app waarmee je de pitch van een song kan veranderen. Zo speel ik nummers vaak mee met de gitaar en die zijn soms een halve stap te hoog of laag gestemd. Voor Winamp zijn hier plug-ins te krijgen waarmee je de pitch kan aanpassen. Scheelt me iedere keer de gitaar anders te stemmen.

reeper 25-06-08 15:10

ik zou graag een mogenlijk willen hebben om het bel-signaal (nog)luider te zetten,want als het omgevingsgeluid wat harder is hoor ik het niet.

slodo 25-06-08 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reeper (Bericht 131307)
ik zou graag een mogenlijk willen hebben om het bel-signaal (nog)luider te zetten,want als het omgevingsgeluid wat harder is hoor ik het niet.

je kan het geluid van je iphone harder zetten met volume booster.

msunique 25-06-08 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reeper (Bericht 131307)
ik zou graag een mogenlijk willen hebben om het bel-signaal (nog)luider te zetten,want als het omgevingsgeluid wat harder is hoor ik het niet.

gaatjes prikken;) werkt goed

reeper 25-06-08 15:16

waar vind ik de volume booster

iMario 25-06-08 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reeper (Bericht 131311)
waar vind ik de volume booster

Off-topic
iFoneguide of iClarified


reeper 25-06-08 15:18

ga ik proberen.
bedankt

reeper 25-06-08 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 131312)

Off-topic
iFoneguide of iClarified


Ik heb volume booster van Iclarified geinstalleerd maar het verschil is weinig of niks.
Iemand een andere oplossing??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.