Moviebox ondertiteling discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, op mijn Ipad moviebox geinstalleerd (Ipad niet gejailbreakt)Via Apple TV wordt een film gestreamd naar mijn tv. de ondertiteling krijg ik niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi allemaal, op mijn Ipad moviebox geinstalleerd (Ipad niet gejailbreakt)Via Apple TV wordt een film gestreamd naar mijn tv. de ondertiteling krijg ik niet op mijn tv, wel zichtbaar op mijn Ipad. Ik weet ook niet wat te doen, heb een paar keer met mijn vinger het scherm van onder naar boven geschoven, het doet niks wie o wie kan mij helpen. Alvast bedank!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het na lang zoeken eindelijk gevonden. Is eigenlijk heel simpel. Je schijft je vinger van onder naar boven zodat die snelkoppelingen tevoorschijn komen. Dan heb je uw airplay, je selecteert Apple tv en daaronder moet je synchroon aanvinken. Zo krijg je uw ondertitels op uw Apple tv Graag gedaan. |
|
|||
|
|||
Hoi wat bedoelt u met snelkoppelingen moet ik dit doen terwijl de film afspeelt of op het menu van de Apple tv??? Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hele iPad scherm is dan op je tv te zien. |
|
|||
|
|||
Het is gelukt!!! Bedankt nog voor je info
|
|
|||
|
|||
Iemand oplossen voor het streamen Apple TV waarbij het afspelen van films met schokken is?
Films afhalen via Wi-Fi gebeurt eveens zeer traag... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om wat voor films gaat het? Misschien kan je bandbreedte het niet aan. |
|
|||
|
|||
Iemand een oplossing om het streamen van films via moviebox naar Apple TV vlotter te laten verlopen?
Als ik nu via moviebox films afspeel op mijn Samsung tv via apple tv dan ondervondt het beeld soor van lag. Capice? |
|
|||
|
|||
Slechte Wi-Fi verbinding waarschijnlijk. Ik heb namelijk geen problemen.
|
|
|||
|
|||
Mogelijks ligt daar het probleem, heb al Wi-Fi repeater die signaal beetje versterkt, 3 volle streepjes maar idd belachelijk traag soms.
In airplane modus 'lagt' het al iets minder alleszins. |
|
||||
|
||||
Hier ook geen problemen. De router staat dan ook wel +- 20 cm van de Apple TV en de tv.
|
|||
|
|||
Hebben jullie zwarte balken aan de zijkant van de tv omdat de verhoudingen niet kloppen?
Nvm. Oplossing al gevonden Laatst gewijzigd door daniel20; 02-01-15 om 00:44. |
|
|||
|
|||
Bij mij gaat het beeld ook niet goed met airplay synchroon, met airplay alleen heb ik nergens last van.
|
|
|||
|
|||
Viedeo beeld stast stil
Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn beeld op de Ipad. Het video beeld staat stil ik hoor alleen geluid. Dit is gebeurd na het installeren van de IOS 8 heeft iemand een oplossing.
|
|
|||
|
|||
Doet bij jou Moviebox het nog dan? Bij mij crashtte de app bij opstarten. Eraf gegooid en opnieuw proberen te downloaden. Krijg het met geen mogelijkheid meer geïnstalleerd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet hem ook via de repo binnen halen dan werkt hij wel cydia.dtathemes.com/repo |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertiteling | wimada | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 24-07-13 09:47 |
Aple tv 3 ondertiteling | Eric11 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 23-03-12 22:51 |
Ondertiteling ontbreekt. | RobKer | iPad algemeen | 3 | 26-08-11 23:44 |
ondertiteling | knaapjen | Archief | 1 | 13-11-09 15:20 |
Video: Ondertiteling | konohaninja | Muziek, foto & video | 20 | 05-08-08 04:28 |
|
|