Moviebox ondertiteling discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds gisteren iPad gejailbreakt en heb moviebox gedownload. Werkt echt super, maar is er een mogelijkheid om er ondertiteling bij te krijgen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moviebox ondertiteling
Hallo, ik heb sinds gisteren iPad gejailbreakt en heb moviebox gedownload. Werkt echt super, maar is er een mogelijkheid om er ondertiteling bij te krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij moviebox heb je geen ondertitelingen. Je kan eventueel de films downloaden en nadien eigen gedownloade ondertitelingen toevoegen.
Bij xbmc bestaat deze mogelijkheid wel. Laatst gewijzigd door PsyFly; 02-01-14 om 13:46. Reden: Antwoord op xbmc gegeven ipv moviebox |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt al! Kan ik dan misschien ook streamen naar ps3 |
|
|||
|
|||
Heb mijn ipad ni bij me, maar ik denk dat dit de weg is om de juiste add-on te installeren om ondertitels te hebben. Daarna kan je in de instellingen van de add-on de taal en de bronnen kiezen waar ondertitels gezocht moeten worden.
Systeem --> instellingen --> add-ons --> add-ons downloaden --> xbmc.org add-ons --> ondertitelscraper --> xbmc subtitles |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gevonden
Werkt weer goed Thx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beste, ik gebruik sinds kort moviebox, de ondertitels kan je nu erbij laden maar bij het afspelen via appeltv zie ik dat de ondertitels niet op tv komen maar wel op mijn ipad onderaan , hoe komt het dat ik deze niet op tv zie, kan mij iemand helpen
|
|
||||
|
||||
Misschien t formaat op je tv veranderen ?
|
|
|||
|
|||
Heb al alle mogelijke instellingen geprobeerd, geen succes, iemand ervaring daarmee, mvg kris
|
|
||||
|
||||
Hmm bij mij speelt moviebox helemaal niks meer af, nog meer mensen met dit probleem ?
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde, ook de ondertiteling word afgespeeld op device, hopelijk snel een fix.
Daarnaast word ik horendol door alle "ads" iemand een oplossing? Pro versie of block? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2014 om 14:33 ---------- ja vooral net na het opstarten wordt je steeds doorgestuurd naar de Appstore met diverse games. Zeer irritant. Gelukkig is dit tijdelijk en gaat het na een paar minuten vanzelf voorbij. |
|
|||
|
|||
Je kan eventueel de applicatie Weblock installeren.
|
|
||||
|
||||
Als je van de ADS af wilt en je hebt een jailbreak, dan moet je deze repo toevoegen BaSic's Repository - MyRepoSpace.com dan kan je BaSic-AdBlocker7 installeren en ben je van alle ads af, werkt ook op 8.1
|
|
|||
|
|||
Ik heb het na lang zoeken eindelijk gevonden. Is eigenlijk heel simpel. Je schijft je vinger van onder naar boven zodat die snelkoppelingen tevoorschijn komen. Dan heb je uw airplay, je selecteert Apple tv en daaronder moet je synchroon aanvinken. Zo krijg je uw ondertitels op uw Apple tv
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertiteling | wimada | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 24-07-13 09:47 |
Aple tv 3 ondertiteling | Eric11 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 23-03-12 22:51 |
Ondertiteling ontbreekt. | RobKer | iPad algemeen | 3 | 26-08-11 23:44 |
ondertiteling | knaapjen | Archief | 1 | 13-11-09 15:20 |
Video: Ondertiteling | konohaninja | Muziek, foto & video | 20 | 05-08-08 04:28 |
|
|