iToggle: schitterend alternatief voor Services.app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je het zeker wilt weten kun je ook bij settings under Usage (nl=gebruik) kijken hoeveel edge verzonden en ontvangen heeft. Als hier na een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je het zeker wilt weten kun je ook bij settings under Usage (nl=gebruik) kijken hoeveel edge verzonden en ontvangen heeft. Als hier na een reset van de statistieken 0 blijft staan dan kun je met enige zekerheid stellen dat Edge daadwerkelijk uit staat.
|
|
|
||||
|
||||
dan is ook een zaak voor t te zien, maar als je t uitzet in netservices, STAAT T OOK UIT, daar ben ik zeker van. want anders gaat hij regelmatig via edge downloaden vo update van mail, installer enz zonder da je t wil en merkt, en da kan kostelijk zijn heb k al gemerkt
|
|
|||
|
|||
Kleine G? Ik zie geen kleine G. Waar zou die moeten staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah, bij mij staat daar - als ik niet ingelogd ben op een Wi-Fi-netwerk - idd. een E (van Edge waarschijnlijk?). Ik heb 1.1.1.
Nu zou ik nog graag willen weten wat iToggle meer heeft dan Services (zie mijn voor-vorige post). |
|
||||
|
||||
netservices heeft de meeste aanpassingsmogelijkheden dan services en itoggle
|
|
|||
|
|||
En dan is er ook nog BossPrefs...
|
|
||||
|
||||
bosspreffs vind ik nie zo goed, is combinatie van prefferences en netservices. ma is wel leuk gevonden van biggboss
|
|
|||
|
|||
met welke app kan ik wel edge uitzetten want met services en met bossprefs lukt het niet...
|
|
||||
|
||||
NetServices.app van de source copycoders, DE app ervoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor mail app | Raymond1975 | iPhone Apps | 2 | 26-05-11 17:39 |
Alternatief ipod app voor iphone | fection | iPhone Apps | 3 | 20-10-10 10:37 |
Services of iToggle op 1.1.3 ? | MNG | iPhone algemeen | 11 | 24-04-08 16:07 |
Netservices - alternatief voor iToggle | MacFly | Jailbreak apps en thema's | 7 | 15-03-08 11:52 |
openSSH en services .app | sic139 | Unlock [archief] | 15 | 02-12-07 14:31 |
|
|