3BarLockscreen NL (Clean Script) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha, Ik kom er denk ik wel uit Tis gewoon een questie van kijken uitproberen en kijken (ja 2x kijken)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Haha,
Ik kom er denk ik wel uit Tis gewoon een questie van kijken uitproberen en kijken (ja 2x kijken) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je de wallpaper ook veranderen? Ik verander hem dagelijks. Maar dat kun dus niet met deze zover ik weet dan. En ik zag op MacThemes dat je op je Lockscreen ook RSS hebt staan. Dat krijg ik ook niet voor elkaar. Ik heb Pro RSS als app voor RSS, ik weet niet of ik een speciale App daarvoor nodig heb. Bij Status Notifier heb ik Mail en RSS aangeklikt, en de mail komt wel op het lockscreen maar RSS nieuws niet. |
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je precies veranderen? Je kunt makkelijk een andere Wallpaper.png in de Theme-map zetten.
Op de site van StatusNotifier: statusnotifier - Google Code, kun je zien met welke RSS readers deze samenwerkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zat net op MT te kijken maar daar vond ik de juiste oplossing niet.
Het bestand is namelijk niet aanwezig: Het gaat trouwens over mijn Date en Time die weg moet. heb al gekeken in Cydia maar daar staat er geen in voor NL. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand zelfde probleem gehad? |
|
||||
|
||||
Ben er zeer tevreden mee!
Ik krijg alleen geen notificaties te zien.. En ja, ik heb StatusNotifier geïnstalleerd
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Heb je het enabled staan in Settings.js?
|
|
||||
|
||||
Dit staat er bij mij: //STATUSNOTIFIER SETTINGS// var EnableNotifier = true; //Toggles the use of StatusNotifier var NotifierUpdateInterval = 3; //Notifier update interval in seconds. 0 is never Ik wel alles van het weer unabled.. |
|
||||
|
||||
Hmmm... Strange... Ik heb hier een andere versie draaien, dus kan het niet direct testen, maar as far as I know werkt de versie uit Cydia bij iedereen gewoon... Misschien opnieuw downloaden?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In ieder geval bedankt voor het snelle reageren |
|
||||
|
||||
3 bar lockscreen en batterij snel leeg
Ik heb sinds kort 3bar lockscreen op mijn iphone staan. In een thema.
Daarna is mijn batterij erg snel leeg als ik hem in slaapstand heb staan. Als ik een film van 1H30 kijk gaat hij van 100 % naar 80, dan zet ik de wekker aan en als de wekker afgaat staat hij nog maar op 20%. Dit is dus gebeurd toen hij op slaapstand stond. Ik heb ik terminal even gekeken wat aan stond en dat is het volgende: Ik wou alleen weten of meer mensen dit hebben met 3bar screen. Ik zal vanavond een standaard thema aanzetten om te kijken. |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
||||
|
||||
Over welke versie heb je het?
|
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste versie op Macthemes2 gedownload (v1.4.6)
|
|
||||
|
||||
Weet je wel zeker dat je op de goede plek kijkt? De laatste officiele versie van MultiBarLockscreen zoals het nu heet is namelijk 1.6.6, of 2.0 public beta.
|
|
||||
|
||||
Ah, had het nieuwe topic niet gezien. Zal hem zo downloaden.
Trouwens ik zet net statusnotifier uit en weather en hij loopt minder snel leeg. Zal het nog wat langer testen, de nieuwe versie ook, en anders hou ik 2 bar Vind ik ook mooi. Verder wil ik alleen zeggen mooi thema! De batterij die het goed met de nieuwe versie (tot nu toe). Kan iemand de nederlandse vertaling voor het weer posten? Citaat:
Laatst gewijzigd door francebramie; 19-05-09 om 21:46. |
|
||||
|
||||
Iemand?
En mijn batterij loopt nog steeds sneller leeg dan normaal, maar het verschilt wel erg veel met eerder. |
|
||||
|
||||
Als er unknown staat betekent dat het dat Yahoo/Apple de tekst 'unknown' teruggeeft ;-)
|
|
||||
|
||||
Unknows staat er inmiddels niet meer.
Zou iemand die tekst in het nl kunnen vertalen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clean restore iPhone 4 | Pl0xs | Archief | 2 | 27-05-11 23:35 |
iPad: Clean 4.2.1 voor GreenPois0n | DenniZ85 | Jailbreak | 5 | 20-03-11 23:53 |
keep it clean :} | rudeboy | Chat en geruchten | 1 | 08-06-10 16:30 |
iPhone: Clean firmware | wvy | Jailbreak | 2 | 21-11-08 01:53 |
Aangeschafte app's na clean install | feek | Archief | 2 | 25-09-08 11:47 |
|
|