3BarLockscreen NL (Clean Script) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Had graag dit lockscreen gehad met een andere background. Vervang ik lockbackground in het theme pakketje door m'n eigen background of?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Had graag dit lockscreen gehad met een andere background. Vervang ik lockbackground in het theme pakketje door m'n eigen background of?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hangt er van af welke versie je gebruikt. Als je 2.0pb3 gebruikt kun je gewoon LockBackground.png verwijderen en via Settings.app je background instellen.
|
|
||||
|
||||
Welke versie...? Versie van?
|
|
||||
|
||||
Versie van MultiBarLockscreen ;-)
|
|
||||
|
||||
Oke, nieuwste versie (die hier gepost is) denk ik. Zal wel even uitproberen
|
|
||||
|
||||
De nieuwste versie (2.0 Public Beta 3) is hier te vinden: MacThemes Forum / [Theme] MultiBarLockscreen v1.6.6 + 2.0 Public Beta 3
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En met een / erachter?
|
|
||||
|
||||
Het is een heel leuk ding , maar waarom geen deeltje in settings om alle dingen aan te passen. Zodat de gebruiker zelf niet moet gaan aanrommelen in de iPhone. Nette aan - en uit knopjes ipv true en false te moeten gaan zetten.
|
|
||||
|
||||
Ik vin hem ook leuk, maar het is alleen dat mijn batterij erg snel leeg is. Daarom haal ik hem er denk ik af.
|
|
||||
|
||||
colliehome;
Als jij me vertelt hoe ik dat moet gaan doen, doe ik het ;-) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hiervoor is volgens mij iets meer nodig dan alleen een plistje aanmaken met wat keys naar verborgen opties... (No offence Mario, maar dat is wel wat SP is ;-) )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt niet toevallig iets nog niet geupdate in Cydia (zie dit probleem) En anders ben ik bang dat je Cydia opnieuw moet installeren door opnieuw te jailbreaken.. Als je al jou functies in verschillen plistjes zet moet t toch werken?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Maar hoe 'verbind' ik mijn theme dan met die plistjes?
|
|
||||
|
||||
Ik heb jouw lockscreen er niet meer opstaan dus kan niet meer precies kijken hoe t zat, maar nu staan die plistjes toch ook gewoon in de var/stash/themes?
Dan zou je iMario je denk wel op weg kunnen (willen???) helpen.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zijn er meer mensen dat de batterij erg snel leeg is?
|
|
|||
|
|||
ja volgens mij gaat de batterij idd wel wat sneller leeg. Maar misschien komt dat door de weather app die erin zit verwerkt...?? weenie
|
|
|||
|
|||
Hier ook inderdaad, beetje jammer..komt denk waarschijnlijk omdat hij continu ververst voor het weer..
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clean restore iPhone 4 | Pl0xs | Archief | 2 | 27-05-11 23:35 |
iPad: Clean 4.2.1 voor GreenPois0n | DenniZ85 | Jailbreak | 5 | 20-03-11 23:53 |
keep it clean :} | rudeboy | Chat en geruchten | 1 | 08-06-10 16:30 |
iPhone: Clean firmware | wvy | Jailbreak | 2 | 21-11-08 01:53 |
Aangeschafte app's na clean install | feek | Archief | 2 | 25-09-08 11:47 |
|
|