3BarLockscreen NL (Clean Script) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) var WeatherDesc = new Array(); WeatherDesc['Unknown'] = "Onbekend"; WeatherDesc['Fair'] = "Licht"; WeatherDesc['Clear'] = "Helder"; WeatherDesc['Mostly Clear'] = "Grotendeels helder"; WeatherDesc['Cloudy'] = "Bewolkt"; WeatherDesc['Partly Cloudy'] = ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
var WeatherDesc = new Array();
WeatherDesc['Unknown'] = "Onbekend"; WeatherDesc['Fair'] = "Licht"; WeatherDesc['Clear'] = "Helder"; WeatherDesc['Mostly Clear'] = "Grotendeels helder"; WeatherDesc['Cloudy'] = "Bewolkt"; WeatherDesc['Partly Cloudy'] = "Deels bewolkt"; WeatherDesc['Mostly Cloudy'] = "Grotendeels bewolkt"; WeatherDesc['Overcast'] = "Volledig bewolkt"; WeatherDesc['Sunny'] = "Zonnig"; WeatherDesc['Partly Sunny'] = "Deels zonnig"; WeatherDesc['Mostly Sunny'] = "Grotendeels zonnig"; WeatherDesc['Fog'] = "Mist"; WeatherDesc['Light Fog'] = "Lichte mist"; WeatherDesc['Drizzle'] = "Miezerig"; WeatherDesc['Light Drizzle'] = "Licht miezerig"; WeatherDesc['Light Rain'] = "Lichte regen"; WeatherDesc['Rain'] = "Regen"; WeatherDesc['Rain Shower'] = "Regenbui"; WeatherDesc['Light Rain Shower'] = "Lichte regenbui"; WeatherDesc['Showers in the Vicinity'] = "Regenbuiën in de buurt"; |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat idee had ik ook daarom had ik m een tijdje eraf gegooit. Mja toch wel erg mooi dus ben er weer mee aan de slag gegaan
Laatst gewijzigd door Shorty007; 23-05-09 om 10:56. |
|
|||
|
|||
Bij mij staat ontgrendel half buiten beeld naar rechts
|
|
||||
|
||||
In het MAcThemes2.net-topic is bijna alles al behandeld ;-) Om dit te fixen moet je Bundles/com.apple.springboard/en.lproj hernoemen naar nl.lproj
|
|
|||
|
|||
ah heel erg bedank he, ja ben ook aan t lezen daar maar kon het nog niet vinden
Update: ik heb nu alleen de klok nog niet in 24uur mode kunnen krijgen, en de datum staat nu als dag, maand, datum :S wil graag dag, datum, maand hebben eigenlijk Laatst gewijzigd door King1987; 22-05-09 om 23:01. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
MultiBarLockscreen
Goedenavond,
Zojuist met dit aan de slag gegaan : MacThemes Forum / [Theme] MultiBarLockscreen v1.6.6 + 2.0 Public Beta 3 Alleen kom nu niet verder dan dit (zie bijlage). Proberen er uit te komen, maar met al dat Engels vind ik het maar link Is er iemand die mij kan helpen hier ? Ik wil graag het volgende weg halen : - 'ontgrendel' - grote tijd - it's mine not yours -Hoe kan ik het weer van mijn eigen woonplaats er krijgen? -Hoe kan ik instellen dat ik daar een balkje krijg, die weergeeft als ik een gemiste oproep / sms / mail heb? Alvast bedankt! Groeten |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|||
|
|||
bedankt, had hem niet gezien, wel gezocht!
|
|
||||
|
||||
Wil die grote klok ook weg, hoe doe ik dat? Even via winscp lockclock weghalen ofzo?
edit: al gelukt Laatst gewijzigd door OiP; 26-05-09 om 14:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen ik krijg mijn woonplaats maar niet...wel Den Haag of Amsterdam, of Hoek van Holland, maar niet mijn eigen woonplaats. Komt dit omdat bij Yahoo alleen de 'grotere' steden staan? Moet ik een andere Weathersource dan Yahoo gebruiken? En verder niet geheel onbelangrijk : welke source moet ik toevoegen om Status Notifer te downloaden in Cydia? Kan hem nu niet vinden...... En wat het weer betreft : ik heb NL code erin gevoegd (die hier stond van DouweM), alleen nu geeft hij het af en toe engels aan, af en toe nederlands.. Alvast bedankt! En DouweM, mooi werk!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
(plaats), netherland in te voeren bijv. Oss, netherland je zult dat in de urlbalk dit zien. AccuWeather.com - Oss, NETHERLANDS - Weather Forecast - Local Weather Forecasts je kopieert EUR|NL|NL007|OSS| en plakt het bij de plaats. Dus tussen de = en de & eigelijk |
|
||||
|
||||
WeatherSource "Yahoo" is echt gericht op Amerika, en heeft daar zowat alle steden en dorpen, maar in de rest van de wereld alleen de grotere steden. Als je als WeatherSource 'Apple' gebruikt, kun je gewoon je woonplaats in human readable text invullen, in mijn geval dus "Hertogenbosch, Netherlands".
StatusNotifier (zonder spatie) kun je vinden in de ModMyI-repo. De Nederlandse vertaling die ik gepost heb dekt inderdaad niet alle mogelijke WeatherDescriptions. Je kunt deze zelf toevoegen door de regel te kopieeren, en aan te passen. |
|
||||
|
||||
IMG_0001.png
mn slide to unlock balk is helemaal weg ik zou m ook graag met tap to unlock willen, kan dat? |
|
||||
|
||||
Niet alleen je tap to unlock balk is weg, je hele lockscreen is 20px naar beneden verschoven! Kijk maar naar de ruimte tussen de ClockBar en de StatusBar!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
IMG_0002.png Enig idee? Edit: nu klopt er helemaal niks meer van. Kijk maar eens naar de volgende screenshots. Mn hele springboard lijkt wel ietsjes naar beneden te staan en de klok van mn lockscreen heeft geen 'achtergrond' meer :S enig idee? img9457 001.png img9457 002.png Laatst gewijzigd door smeijel; 26-05-09 om 18:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En als je ModMyI er handmatig inzet? (http:*//apt.modmyi.com*/ zonder de sterretjes)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 26-05-09 om 20:34. |
|
||||
|
||||
smeijel;
Dat is echt heel vreemd... Misschien dat ze je daar op MacThemes mee kunnen helpen? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clean restore iPhone 4 | Pl0xs | Archief | 2 | 27-05-11 23:35 |
iPad: Clean 4.2.1 voor GreenPois0n | DenniZ85 | Jailbreak | 5 | 20-03-11 23:53 |
keep it clean :} | rudeboy | Chat en geruchten | 1 | 08-06-10 16:30 |
iPhone: Clean firmware | wvy | Jailbreak | 2 | 21-11-08 01:53 |
Aangeschafte app's na clean install | feek | Archief | 2 | 25-09-08 11:47 |
|
|