Teller voor uitgaande minuten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) WhatsApp ondersteunt geen leesbevestiging. Nederlandse providers volgens mij ook niet meer, maar dat weet ik niet zeker. iMessage is versleuteld....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
WhatsApp ondersteunt geen leesbevestiging. Nederlandse providers volgens mij ook niet meer, maar dat weet ik niet zeker.
iMessage is versleuteld. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor het Android toestel heb ik een prima app die de hele boel (inclusief uitgaande belminuten en sms-en) bijhoudt. Zelfs een app die internet (3G) afsluit als je dreigt boven een (door jou ingestelde) MB limiet komt. Bij IOS kan dat niet, normaliter gezien. Wat betreft de mogelijkheden binnen de Android apps ben ik wel een beetje 'jaloers'. Wat betreft de rest niet... |
|
|||
|
|||
Zou wel vet zijn als er een soort van Android style widget was die de actuele stand liet zien van hoeveel mb/bel/sms je deze maand nog hebt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten | Douwe.ewoud | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-04-11 15:30 |
Teller voor gespreksduur ontvangen en uitgaande oproepen | MarcelMarcel1 | iPhone algemeen | 3 | 03-09-10 22:19 |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
SMS en Minuten timer voor iPhone 3G | Meneer Guggenheimer | iPhone Apps | 8 | 25-09-09 22:36 |
|
|