Nieuw toestel bij huidig abbo? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb 1 week geleden een iPhone 4s abbonoment aangesloten voor 2 jaar. Als apple fan wil ik natuurlijk wel weer de nieuwe iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuw toestel bij huidig abbo?
Hoi,
Ik heb 1 week geleden een iPhone 4s abbonoment aangesloten voor 2 jaar. Als apple fan wil ik natuurlijk wel weer de nieuwe iPhone (5?) als die uitkomt. Is het dan ook mogelijk dat ik bij mijn huidige abbonoment dat toestel er dan bij koop bij mijn vodafone provider? Zodat ik dan over kan gaan op een nieuw toestel maar me abbonoment blijft lopen? Neem aan dat het dan niet de simlockvrije telefoon prijs kost? Welke prijs, schatting? Heb al beetj erond gekeken op internet maar kom er helaas niet uit, Bedankt voor de moeite! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een 2 jarig abonnement hebt afgesloten dan loopt ie voor 2 jaar en zul je dus 2 jaar met je telefoon moeten doen. Wil je een ander, dan zul je die los moeten kopen, en dus betaal je de hoofdprijs. Overigens is de toestelkorting toch al niet veel meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En dat kon je doen terwijl je nog in een contact zat?? En dus voor 50 euro je contract opengebroken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij T-Mobile heb je een maal per contractperiode de mogelijkheid om je contract vervroegd te vernieuwen. Early Renewal heet dit. Wellicht bieden andere providers ook een dergelijke mogelijkheid.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De kosten voor het toestel zitten in de abonnementsprijs verwerkt, je betaalt dus maandelijks voor je toestel. Bij een 2jarig abo krijg je nog wel iets, aangezien de providers graag willen dat je lang blijft. Bij 1jarig is het al een stuk minder. Uiteraard kun je na goed zoeken nog wel iets vinden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw toestel | RioolDokter | iPhone algemeen | 3 | 07-10-11 20:30 |
refurb of nieuw toestel? | Dennis1982 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-11 20:59 |
Nieuw iPhone abbo bij t-mobile | SjoerddeJ | Odido (T-Mobile) | 14 | 18-06-09 02:33 |
Nieuw toestel | Rene3g | Koopinformatie Nederland | 12 | 20-01-09 13:57 |
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? | Duivenman | Odido (T-Mobile) | 15 | 18-07-08 19:47 |
|
|