Vodafone BloX Internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je internet wil hebben op je mobieltje zul je inderdaad die gegevens zoals live.vodafone, etc. moeten invullen, anders weet je mobieltje niet waar hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je internet wil hebben op je mobieltje zul je inderdaad die gegevens zoals live.vodafone, etc. moeten invullen, anders weet je mobieltje niet waar hij de data vandaan moet halen. Dat heeft niets te maken met wel of niet betalen per verbruik. Als je Internet Blox hebt aangezet krijg je internet volgems die blox-voorwaarden, dus tot een bepaalde limiet 'gratis'.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb vodafone BloX Zorgeloos Internet al vanaf 2008 ofzo en steeds per maand stilzwijgend verlengd.. Nu vraag ik me af of hier dan nog steeds de 1.8mb/s op zit of deze wel upgraded is naar 3.6? Iemand een idee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone blox | minifreakje | Vodafone | 1 | 27-02-11 07:44 |
Vodafone zorgeloos internet blox probleem | Cynt76 | Vodafone | 4 | 18-09-10 00:00 |
Vodafone blox,zorgeloos internet | cesaf | Vodafone | 4 | 01-01-10 14:03 |
vodafone blox traag | nobody79 | Vodafone | 14 | 01-05-08 01:31 |
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet | hma | Archief | 9 | 23-04-08 19:01 |
|
|