//

Vodafone BloX Internet

Vodafone BloX Internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) er staat wel een pdf op de vodafoonsite voor iphone gebruikers. http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20...g%20iPhone.pdf kijk daar eens op misschien helpt dat je....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 01-05-09, 21:21
Gerdine Gerdine is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 8
Standaard

er staat wel een pdf op de vodafoonsite voor iphone gebruikers.
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20...g%20iPhone.pdf
kijk daar eens op misschien helpt dat je.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 04-05-09, 22:36
poosjesmus poosjesmus is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

hallo allemaal,

het zal wel aan mij liggen maar ik snap er geen snars van...
ik heb ook vodafone en geen internet...
Heb al wel aangemeld via my vodafone en mijn blox staat aan!

Waar moet ik nu een instelling invoeren zoals hieronder?
op mijn telefoon of via internet? en wat is apn?? beiden lukt me niet...
het zal wel aan mij liggen...


Je kan BloX instellen bij: settings > general > network > edge:

APN: live.vodafone.com <<< dus niet .nl!!!
user: vodafone
pass: vodafone
  #223  
Oud 04-05-09, 23:14
Gerdine Gerdine is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 8
Standaard vodafoon blox internet

zie bovenstaande Pdf daar staat stap voor stap hoe je het moet doen op je telefoon
  #224  
Oud 04-05-09, 23:24
poosjesmus poosjesmus is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

ja sorry tis gelukt...dacht dat ik hem al verwijderd had....dankje!
  #225  
Oud 05-05-09, 18:13
Deemm Deemm is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo Jan,
Weet je misschien hoe je het gebruik van EDGE uit kan zetten? Ik gebruik namelijk ongewild internet en Telfort rekent hier hoge kosten over.

Met vriendelijke groet en sorry dat ik geen antwoord heb op je vraag,

Demi

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door profit42 Bekijk bericht
Hoi,

Ik gebruik nu al een tijdje met heel veel plezier mijn iPhone, maar vind het toch jammer dat EDGE uit moet wegens de hooge kosten....

Nu zag ik dat Vodafone een BloX abbbo heeft voor 9.50E per maand, wat onbeperkt internet geeft. Heeft iemand hier ervaringen mee? Werkt alles dan op de iPhone (youtube, safari etc.) en hoe snel?

Alvast bedankt voor je reactie!
Jan.
  #226  
Oud 06-05-09, 07:35
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

@ Demi, telfort heeft ook een internet bundel onbeperkt voor iets van 5 a 10 euro p/m. Want je maakt er blijkbaar toch gebruik van. Uitzetten Instellingen > algemeen > netwerk > 3G uit, mobiel internet, apn instellingen leeghalen, data roaming ook uitzetten. Maar denk dat je eerst misschien even kan infomeren wat zo'n bundeltje kost. Het is best handig en kost relatief gezien niets.

@ Jan
Vodafone internet is echt onbeperkt, kost 9,95 zonder acties. Werkt heel snel, 3g dekking is vrij netjes. In mijn mening beter dan 't-mobile. Mijn collega heeft het en zijn internet laad toch net iets langzamer. Klantenservice weet dat ik een iPhone heb en daarop internet, maar in de winkel hebben ze mij, als oud collega, vriendelijk geholpen om alles werkend te krijgen. Duo sim kaart in gebruik, maar daar zal jij wel geen probleem mee hebben denk ik.
  #227  
Oud 13-05-09, 19:52
wouterstorre wouterstorre is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 68
Stuur een bericht via MSN naar wouterstorre
Standaard

ik heb gewoon miijn abbo verlengt via phoneshop.
zelf heb ik vodafone en dat draait erg goed en snel met een iphone...
zeer goede servers ook!
heb eerst vodafone gebeld omdat ik het niet vertrouwde maar alles klopte!

groetjes wouter
  #228  
Oud 16-09-09, 17:46
TotallySmall TotallySmall is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb net een vodafoon abbo af laten sluiten... met vodafoon blox, en die is actief, en toch doet internet t niet

APN; live.vodafone.com
Gebruik; vodafone
WW; vodafone

zeg maar als hier iets niet tussen klopt, ik heb veel geprobeerd, maar niks werkt tot nu toe...

Laatst gewijzigd door TotallySmall; 17-09-09 om 17:23.
  #229  
Oud 15-11-09, 12:35
DutchEvil DutchEvil is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 98
Standaard Juiste instellingen Vodafone Internet

Hey iPhoneclubbers,

ik heb hier de juiste instellingen voor internet op je iPhone van Vodafone.

Vul bij APN niks in en bij gebruikersnaam: vodafone en bij wachtwoord: vodafone.

De APN hoef je dus niet in te vullen =]

Gr.
  #230  
Oud 15-11-09, 23:34
xtreme xtreme is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Is dit dan geen extra kosten als je een Vodafone blok heb van 10euro in de maand??
  #231  
Oud 16-11-09, 22:45
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

discussies samengevoegd
__________________

  #232  
Oud 15-07-10, 11:35
Imanedarling Imanedarling is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

hallo, ik heb een vraag je heb je ook internet blox van vodafone , ik heb ook aangevraagd en mijne doet het niet ,hoe kan instellen? of aanzetten
  #233  
Oud 15-07-10, 11:44
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ja je hebt Blox voor Vodafone internet. Ik zelf heb er ook een lopen. je kan je ervoor aanmelden door naar de website van vodafone te gaan en dan in te loggen op de site. Ik betaal nog €10,- per maand. Echter kan het zijn dat het nu goedkoper is. Ook kan je hem aanvragen via SMS. Maar hoe dat precies werkt durf ik niet te zeggen
  #234  
Oud 30-07-10, 09:46
tycho28 tycho28 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hoogland
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar tycho28
Standaard

Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb vodafone Blox onbeperkt internet, en het is onbeperkt. Ik internet maandelijks voor 6 GB over 3G, en nog nooit een opmerking gehad van vodafone.
  #235  
Oud 31-07-10, 15:11
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Exclamation Is het wel echt onbeperkt? Volgens Store wél!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
Ja. Ik gebruik dat nu sinds een paar dagen. Alles werkt. Maar niet snel natuurlijk, GPRS he . Dus mailtjes, klein beetje surfen. Daar houdt het wel mee op, youtube kan wel, maar duurt erg lang en laat een lagere resolutie zien dan normaliter via Wi-Fi.

Bovendien werd mij gisteren verteld dat dat 'onbeperkt' eigenlijk niet echt onbeperkt is . Staat ergens stiekem in de voorwaarden dat er (ik geloof) een limiet van 50mb p/maand op staat. Maar 9,50 is natuurlijk geen geld. Ik ga het ff een maandje uitproberen en dan kijken hoe de factuur eruit gaat zien op het eind.
Heb mij net aangemeld, dacht ik zal eens een beetje rondkijken, en dit bericht slaat wel op iets wat ik laatst gevraagd heb in de Vodafone Store itself @ venlo. Vervolgens kreeg ik te horen dat het écht onbeperkt zit en dat het enige wat er wel opzit is een 'Fair use policy' dit zorgt ervoor dat je hem niet als modem kunt gebruiken! En aangezien die gast gezegd had van "ja, ik ben er nooit overheengegaan en heb continue hyves, twitter, facebook, msn opstaan, en zelfs ik gebruik 'm stiekem wel eens als modem, en ik ga er nog niet overheen, dus jongen je hoeft je geen zorgen te maken dat je eroverheen gaat" dus ik wacht mijn volgende rekening af. Na rekening kan ik mee informatie vrijgeven of de informatie klopt ja/nee.

Groet!
  #236  
Oud 31-07-10, 20:14
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Heb mij net aangemeld, dacht ik zal eens een beetje rondkijken, en dit bericht slaat wel op iets wat ik laatst gevraagd heb in de Vodafone Store itself @ venlo. Vervolgens kreeg ik te horen dat het écht onbeperkt zit en dat het enige wat er wel opzit is een 'Fair use policy' dit zorgt ervoor dat je hem niet als modem kunt gebruiken! En aangezien die gast gezegd had van "ja, ik ben er nooit overheengegaan en heb continue hyves, twitter, facebook, msn opstaan, en zelfs ik gebruik 'm stiekem wel eens als modem, en ik ga er nog niet overheen, dus jongen je hoeft je geen zorgen te maken dat je eroverheen gaat" dus ik wacht mijn volgende rekening af. Na rekening kan ik mee informatie vrijgeven of de informatie klopt ja/nee.

Groet!
je krijgt sowieso de eerste keer een melding, voordat ze ook maar iets doorgaan berekenen!
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
  #237  
Oud 09-08-10, 19:36
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Als je na een maand even geen Blox internet wilt maar vergeet de APN gegevens weg te halen, krijg je dat hele hoge kosten door email verkeer? Of wordt internet automatisch uitgezet na een maand?
  #238  
Oud 09-08-10, 21:01
netje74 netje74 is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 38
Standaard

Ik wil van Telfort overstappen naar Vodafone ivm sneller internet. Nu las ik bij het Bel+Sms+Web Sim Only dat met het Bel+Sms+Web Sim Only abonnement is het niet toegestaan je mobiel te gebruiken voor VoIP en SMSoIP diensten en als modem voor PC/laptop. Betekent het dat ik dan niet kan what's appen? Dat gebruik ik namelijk zowat iedere dag.
  #239  
Oud 09-08-10, 21:07
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netje74 Bekijk bericht
Ik wil van Telfort overstappen naar Vodafone ivm sneller internet. Nu las ik bij het Bel+Sms+Web Sim Only dat met het Bel+Sms+Web Sim Only abonnement is het niet toegestaan je mobiel te gebruiken voor VoIP en SMSoIP diensten en als modem voor PC/laptop. Betekent het dat ik dan niet kan what's appen? Dat gebruik ik namelijk zowat iedere dag.
Ik heb hetzelfde abonnement en maak ook gebruik van Whatsapp, dus komt goed
  #240  
Oud 15-10-10, 12:32
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Heb nu Vodafone Blox aangezet op mijn Iphone 4. Er gebeurde niet veel, tot ik die codes ging invoeren. Dat live.vodafone en Vodafone verhaa bij APN.
Het werkt nu als een trein, maar maak ik nu dus wel gewoon gebruik van mijn Internet Blox? Of heb ik juist nu iets aangezet, waardoor ik per verbruik kan betalen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone blox minifreakje Vodafone 1 27-02-11 07:44
Vodafone zorgeloos internet blox probleem Cynt76 Vodafone 4 18-09-10 00:00
Vodafone blox,zorgeloos internet cesaf Vodafone 4 01-01-10 14:03
vodafone blox traag nobody79 Vodafone 14 01-05-08 01:31
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet hma Archief 9 23-04-08 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.