Vodafone BloX Internet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat waren waarschijnlijk de MMS-instellingen, maar die kun je verder negeren. Als je kunt surfen terwijl je Wi-Fi uitstaat werkt het...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat waren waarschijnlijk de MMS-instellingen, maar die kun je verder negeren. Als je kunt surfen terwijl je Wi-Fi uitstaat werkt het
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
even klantenservice bellen om te controleren... 1200, medewerkers zijn 24 uur per dag beschikbaar.
|
|||
|
|||
Nou als je nou wel kan internetten dan ga ik ervan uit dat het aanstaat .
Bij mn nokia kreeg ik altijd wel een berichtje van vodafone, maar daar stond gewoon in dat mn blox was geactiveerd maar geen rare tekens.....iPhone....tof maar nog niet zonder bugs |
|
|||
|
|||
ik raad aan zeker even te bellen. ik had maandag via myvodafone mijn internetblox aangezet en zag vervolgens gisterenavond dat ik toch al een behoorlijke hoeveelheid kosten buiten mijn beltegoed had gemaakt, terwijl ik nog een aanzienlijk beltegoed had. even gebeld, en wat blijkt, blox stond niet aan. lekker dan. gelukkig hebben ze beloofd de al in rekening gebrachte kosten in mindering te brengen op de volgende factuur (afwachten of ze dat ook echt doen). daarnaast heb ik gelijk alvast mijn huidige abo opgezegd, om over 3 maanden een sim-only abo te nemen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste mensen, Houd ff in de gaten dat de blox van vodafone er per de eerst volgende periode opgezet gaan worden, als je de blox er zelf hebt opgezet kun je deze dus ook maandelijks aan / uit zetten. Dit gebeurt dan ook weer in de eerst volgende periode, dit kan handig zijn als je in een periode bv 3 weken op vakantie bent, want het onbeperkt internet is alleen in nederland geldig.... let hier goed op.!!!!!!!!! je kunt kijken wat de kosten voor internet in het buitenland (per land) zijn. op de volgende site: Vakantiebellen.com, de site over bellen in het buitenland Als je de blox er tijdens het afsluiten van een abonnement erbij hebt genomen is het niet mogelijk deze eraf te halen, ( komt omdat je toen extra korting hebt gekregen op je toetsel) |
|
|||
|
|||
Vodafone geeft geen bevestiging!
heb net met vodafone gebeld. Ze geven geen bevestiging van het aanzetten blox! Zie je op faktuur.
Ook hebben ze de instellingen gestuurd. inmiddels bekend! maar ze stuurde ook 'ip adres' en poortnummer? diekan ik nergens invullen? Wordt het daar sneller van? |
|
||||
|
||||
Een interessant bericht van het Vodafone Web Relation team op Pocketinfo.nl:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
internet blox staat bij mij aan, kreeg er een smsje van. maar als ik safari open en een website wil openen zegt hij: safari can't open the page because it can't find the server. Wat moet ik hier nu weer mee??
|
|
|||
|
|||
en bij youtube zegt die: could not activate EDGEDP authentication failure.
|
|
||||
|
||||
Kijk even in de wiki bij GPRS of EDGE. Hier staan de instellingen die je moet hebben
|
|||
|
|||
Over Vodafone Blox blijft het toch niet helemaal duidelijk. Misschien dat iemand mij deze vragen kan beantwoorden.
- Wordt je Blox elke maand automatisch weer uitgezet? - Is het internetten met Vodafone wel een goed idee? - Als je bij GSM.nl de iPhone met korting besteld, kun je de Blox er dan bij levering er meteen weer afhalen zodat je geen Blox meer hebt maar wel 89,00 euro korting? (Dat zou wel heel leuk zijn ) Alvast bedankt! Tjedemich |
|
|||
|
|||
Hoi Destiny,
Dat is nu juist het probleem, want de gprs/EDGE instellingen van vodafone had ik al goed overgenomen. En ze staan er nog steeds. Maar hij zegt nog steed: safari can't open the page because it can't find the server. Wat moet ik hier nu weer mee?? en bij youtube zegt die: could not activate EDGEDP authentication failure. |
|
|||
|
|||
aanvulling:
hij doet het wel op mijn telfort sim, maar dat is te duur. En daarom heb ik maar een vodafone prepaid gekocht. En sms ontvangen dat mij internet box aanstaat, maar hij doet niks. UPDATE: Hij doet het nu wel, wat heb ik gedaan? Ik heb de vodafone settings gewist, en opnieuw ingevuld, en nu doet hij het. En ik heb echt precies hetzelfde ingevuld, heb wel 50 keer gekeken of ik een spelfout had gemaakt. Raar maar hij doet het, en daar ben ik al zeer blij mee. Laatst gewijzigd door gewoongoed; 06-12-07 om 23:26. |
|
|||
|
|||
Als je bij GSM.nl de iPhone met korting besteld, kun je de Blox er dan bij levering er meteen weer afhalen zodat je geen Blox meer hebt maar wel 89,00 euro korting? (Dat zou wel heel leuk zijn ) Maar ook en beetje dom van GSM.nl.. Als je het mij vraagt. Misschien gaan ze ervan uit dat iedereen graag elke maand internet wil. Ik ga liever voor het af en toe proberen.
Tjedemich. |
|
|||
|
|||
ik ben bij belcompany geweest en gevraagt over vodafone blox, ze zeggen dat ze van 50mb naar 200mb zijn overgestapt en de inthernet van vodafone is beter dan van t-mobile en sneller dus ik blijf bij vodafone blox en geen extra kosten
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat ik de iphone snell binne krijg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb het ook bij gsm.nl besteld
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone blox | minifreakje | Vodafone | 1 | 27-02-11 07:44 |
Vodafone zorgeloos internet blox probleem | Cynt76 | Vodafone | 4 | 18-09-10 00:00 |
Vodafone blox,zorgeloos internet | cesaf | Vodafone | 4 | 01-01-10 14:03 |
vodafone blox traag | nobody79 | Vodafone | 14 | 01-05-08 01:31 |
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet | hma | Archief | 9 | 23-04-08 19:01 |
|
|